دولت بایدن از پروژه بحث برانگیز نفت آلاسکا حمایت می کند

کریستی گلدفوس، معاون ارشد سیاست انرژی و محیط زیست در مرکز پیشرفت آمریکا، یک اندیشکده لیبرال که قویاً از دولت بایدن حمایت می کند، از اینکه @DOI یک قدم دیگر تا تصویب پروژه ConocoPhillips Willow فاصله دارد، کاملاً خشمگین هستم. اواخر جمعه در توییتر با استفاده از حروف اول وزارت کشور نوشت.

با این حال، بایدن به عنوان یک نامزد متعهد شد که به اجاره جدید نفت و گاز فدرال پایان دهد، زیرا او به دنبال اطمینان دادن به رای دهندگان جوان تر و سایر افراد نگران تغییرات آب و هوایی بود که کشور را از سوخت های فسیلی دور خواهد کرد.

مخالفان گفتند، با این حال، تنها با انتشار این تحلیل، دولت بایدن حمایت خود را از این پروژه نشان داد. ویلو یک اولویت برای سناتور لیزا مورکوفسکی از آلاسکا است، سناتوری میانه رو که اغلب محتمل ترین سناتوری است که از حزب خود جدا می شود و از منصوبان دموکرات و برخی مصالحه های سیاسی حمایت می کند.

ConocoPhillips در بیانیه‌ای گفت که پروژه Willow «فرصت‌های شغلی برای کارگران اتحادیه ایجاد می‌کند و به درآمد مالیاتی محلی کمک می‌کند که به نفع جوامع در شمال شیب، و همچنین درآمد مالیاتی قابل توجه ایالتی و فدرال برای سال‌های طولانی است».

پروژه ConocoPhillips، معروف به Willow و واقع در ذخایر ملی نفت آلاسکا، ابتدا در دولت ترامپ تایید شد و بعدا توسط دولت بایدن حمایت شد، اما پس از آن توسط یک قاضی که گفت بررسی زیست محیطی به اندازه کافی آن را در نظر نگرفته مسدود شد. اثرات آن بر تغییرات آب و هوا و حیات وحش

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

سوزاندن زغال سنگ، نفت و گاز باعث وارد شدن مقادیر زیادی از گازهای گلخانه ای به جو می شود که منجر به افزایش خطرناک دمای جهانی می شود.

قاضی فدرال که سال گذشته این پروژه را مسدود کرد، شارون ال. گلیسون از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای آلاسکا، تصمیم را به دولت بازگردانده بود تا دوباره انجام شود. هیچ مهلتی برای دولت بایدن برای انتشار مجدد تحلیل جدید وجود نداشت.

پروژه Willow در بخش شمال شرقی ذخایر ملی نفت آلاسکا است، منطقه ای که دولت فدرال برای توسعه نفت و گاز اختصاص داده است. کشف اولیه نفت در منطقه Willow توسط ConocoPhillips Alaska در سال 2017 انجام شد و این شرکت گفته است که انتظار می رود این پروژه بیش از 1000 شغل در زمان اوج ساخت و ساز و بیش از 400 شغل دائم ایجاد کند.

واشنگتن – دولت بایدن گامی کلیدی در جهت تصویب پروژه عظیم حفاری نفت در شیب شمالی آلاسکا برداشت که خشم فعالان محیط زیست را برانگیخت که گفتند اجازه دادن به آن به پیشبرد وعده تغییر آب و هوای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای پایان دادن به اجاره های جدید نفت را به سخره می گیرد.

در آن تحلیل، وزارت کشور اعلام کرد که این طرح چند میلیارد دلاری در اوج خود بیش از 180 هزار بشکه نفت خام در روز تولید می کند و حداقل 278 میلیون تن دی اکسید کربن در طول عمر خود از سوزاندن نفت تولید می کند. نفت تولید شده و همچنین از فعالیت های ساخت و ساز و حفاری در سایت.

مورکوفسکی، در بیانیه‌ای، از این اقدام استقبال کرد و آن را یک “اعلان بزرگ” خواند و افزود که قصد دارد دولت را “در قبال تعهد آنها برای بررسی این بازنگری اضافی زیست‌محیطی پاسخگو کند تا ساخت و ساز در زمستان امسال آغاز شود.”

تحلیل جدید شامل جایگزینی است که مقامات وزارت کشور گفتند که با حذف دو سایت از پنج سایت حفاری پیشنهادی، از جمله حذف شمالی‌ترین سایت حفاری پیشنهادی و زیرساخت‌های مرتبط در منطقه ویژه دریاچه Teshekpuk، اندازه بالقوه پروژه را کاهش می‌دهد. زمین های مهم زایش برای گله کاریبو دریاچه Teshekpuk.

طرح شرکت نفت شامل پنج سایت حفاری، یک مرکز پردازش، صدها مایل خط لوله، نزدیک به 40 مایل جاده جدید شن، هفت پل، یک فرودگاه و یک معدن سنگریزه در منطقه ای است که خرس های قطبی، کاریبو و مهاجر را در خود جای داده است. پرنده ها. مخالفان پروژه استدلال کرده اند که این توسعه به حیات وحش آسیب می رساند و سطوح خطرناک جدیدی از گازهای گلخانه ای تولید می کند.

او نوشت: «این پروژه نفت و گاز مرکزی برای توسعه برای دهه ها در مکانی خواهد بود که تغییرات آب و هوایی به سرعت در حال ذوب شدن است.

روز جمعه، دولت بایدن تحلیل زیست محیطی جدیدی را منتشر کرد.

در طول 60 سال گذشته، آلاسکا بیش از دو برابر سریعتر از بقیه ایالات متحده گرم شده است. اکوسیستم های قطب شمال به هم ریخته، یخ دریا در حال ناپدید شدن است، سطح آب دریاها بالا می رود و زمین در حال آب شدن است. در مقطعی، ConocoPhillips اعلام کرد که قصد دارد “چیلر” را در یخ‌های دائمی – که به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال ذوب شدن است – نصب کند تا آن را به اندازه کافی جامد نگه دارد تا از تجهیزات حفاری نفت پشتیبانی کند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

این جایگزین تنها اندکی کمتر از برنامه ترجیحی ConocoPhillips تولید می کند – 278 میلیون تن دی اکسید کربن معادل انتشار دی اکسید کربن در طول عمر 30 ساله پروژه. بر اساس این تحلیل، طرح شرکت نفت 284 میلیون تن آلایندگی ایجاد می کند.

این اعلام در حالی صورت می گیرد که بایدن به دنبال این است که به رای دهندگان نشان دهد که در حال تلاش برای افزایش عرضه نفت داخلی است زیرا قیمت ها در پی تهاجم روسیه به اوکراین افزایش یافته است. همین هفته گذشته، دولت درها را برای اجاره بیشتر نفت و گاز فراساحلی در آب‌های ساحلی طی پنج سال آینده باز کرد، اما از استخراج جدید سوخت‌های فسیلی مطمئن شد.

در بیانیه ای، وزارت کشور گفت که تحلیل جدید شامل چندین گزینه، از جمله کاهش تعداد سایت های حفاری و همچنین گزینه ای برای «عدم اقدام» – یا اصلاً حفاری نیست – است و یک تصمیم نهایی را نشان نمی دهد. پروژه بید این آژانس به مدت 45 روز نظرات مردم را خواهد گرفت و احتمالاً در اواخر سال جاری تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.