دوقلوهای همسان دانشگاهی متهم به تقلب در امتحان با علامت دادن شدند. آنها پس از اینکه هیئت منصفه تصمیم گرفتند که تقلب نکرده اند، 1.5 میلیون دلار غرامت دریافت کردند زیرا ذهنشان به هم متصل بود.

سگال که کتاب هایی در مورد این موضوع نوشته است، می گوید: «دوقلوهای همسان فقط این نوع درک را دارند که فراتر از چیزی است که ما معمولاً به عنوان یک رابطه نزدیک فکر می کنیم. او خاطرنشان کرد که MUSC زمانی که دوقلوها را به تقلب متهم کردند، “تاثیر پروفایل های ژنتیکی مربوطه” را در نظر نگرفت.

کلی به شورا گفت که پاسخ های آنها از کلاس اول بسیار مشابه بوده است. او گفت که آنها در دبیرستان در کسری از یک امتیاز یکدیگر نمره داده اند. نمرات SAT آنها یکسان بود. زمانی که در روزهای مختلف و در مکان‌های مختلف امتحان می‌گرفتند، امتیاز یکسانی را کسب می‌کردند.

یک دانشکده پزشکی به اشتباه کایلا و کلی بینگهام را به تقلب در امتحان متهم کرد.کایلا و کلی بینگهام

  • آنها از رویاهای خود برای پزشک شدن دست کشیده بودند زیرا این اتهام شهرت آنها را خراب کرد.

  • کایلا گفت: «ما حقیقت را می دانستیم. قرار نبود ما غلت بزنیم و آبرویمان خراب شود.»

    کایلا گفت: «ما دو نفر از اجتماعی‌ترین افراد در محوطه دانشگاه بودیم و همه را در کلاس دانشکده پزشکی خود و همچنین سایر کلاس‌ها می‌شناختیم.

    کایلا گفت که وقتی حکم صادر شد دست کلی را گرفته است. ما شش سال است که با آن زندگی می کنیم و بالاخره همه چیز را به خودمان بازگرداندیم.»

    مصیبت خواهران پس از شرکت در امتحان در ماه مه 2016 آغاز شد. کلی گفت که دوقلوها روی یک میز صندلی تعیین کردند. او گفت: «ما حدود چهار یا پنج فوت از هم فاصله داشتیم. او گفت که آنها نمی توانستند یکدیگر را ببینند، زیرا مانیتورهای آنها دید آنها را مسدود کرده بودند.

    کلی گفت که وقتی آنها مجبور شدند حرفه پزشکی خود را رها کنند، متلاشی شد. کلی افزود: «این واقعاً مرا کشت. من از کودکی رویای پزشک شدن را داشتم – کایلا و من می‌خواستیم به مردم کمک کنیم.»

    اما آسیب وارد شد و اخبار به بیرون درز کرد. کلی گفت: “این غرغرها و شایعات در سراسر دانشگاه در مورد اینکه چگونه ما از نظر آکادمیک ناصادق بوده ایم، منتشر شد.” شایعات و سرزنش وجود داشت. همتایان آنها را در رسانه های اجتماعی مورد هدف قرار دادند و در وبلاگ های اجتماعی درباره آنها بحث کردند. رسانه ها از این مورد در ایالت های دورتر مانند کالیفرنیا خبر دادند.

    استادی در کالج آنها قبل از دانشکده حقوق در دفاع از آنها نوشت. او در نامه‌ای گفت که آنها دقیقاً پاسخ‌های مشابهی را ارائه کرده‌اند – برخی درست، برخی اشتباه – برای امتحانی که در سال 2012 سرپرستی آن را برعهده داشت. پروفسور نوشت، آنها در دو طرف کلاس نشسته بودند. او گفت که امکان همکاری برای آنها وجود نداشت.

    کایلا و کلی بینگهام با یکی از سگ هایشان.

    کایلا در مورد حضور در هیئت افتخار گفت: “ذهن من در حال مسابقه بود.” “من هق هق می کردم و باور نداشتم که این اتفاق برای ما می افتد.”

    کایلا و کلی بینگهام وقتی از کالج فارغ التحصیل شدند قبل از رفتن به دانشکده پزشکی.

    دیدند تعداد زیادی از هم شاگردهایشان آنجا هستند. کایلا به اینسایدر گفت که دانش‌آموزان به یکدیگر خیره شده‌اند و به هم تکان می‌دهند.

    مدرسه کایلا و کلی بینگهام دوقلوهای همسان آنها را به تقلب در معاینه پزشکی متهم کرد.

  • او به اینسایدر گفت که دوقلوها – به ویژه دوقلوهای همسان – احتمالاً دارای سلیقه، استعداد، ترجیحات اجتماعی و دستاوردهای تحصیلی مشابهی هستند.

    دو هفته بعد، دانشکده رسما آنها را به تقلب متهم کرد.

    او ادامه داد: “اولین و مهمترین چیز این بود که نام خود را پاک کنیم.”

    کایلا به شورا گفت که ادعای تقلب “مضحک” است. او به اینسایدر گفت که خواهران هیچ “تلپاتی دوقلو” یا “زبان مخفی” ندارند. او افزود: “ما درد یکدیگر یا هر چیز دیگری را احساس نمی کنیم.”

    در پاییز 2016، دوقلوهای همسان Kayla و Kellie Bingham که در دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی تحصیل می کردند، به محل پاتوق مورد علاقه خود در شهر کالج چارلستون رفتند.

    این دوقلوها پس از اینکه یک روانشناس گفت “درهم تنیدگی” ویژه آنها آنها را بی گناه می کند، برنده دعوی قضایی شدند.

کایلا و کلی بینگهام از دوران کودکی علایق مشترکی مانند فوتبال داشتند.کایلا و کلی بینگهام

کایلا و کلی بینگهام با یکی از سگ هایشان.کایلا و کلی بینگهام

او افزود: «کار به جایی رسید که مجبور شدیم تحویل سفارش دهیم زیرا دیگر نمی‌توانستیم به رستوران برویم.

آنها در سپتامبر 2016 از MUSC کنار رفتند. کایلا گفت که آنها “به توصیه رئیس، به دلیل اینکه چقدر خصمانه شده بود” ترک کردند.

او می‌گوید: «شما یک عمر طول می‌کشید تا به شهرت برسید.

خواهر و برادرها وکیل شدند – نه آنطور که قبلاً رویای آنها را می دیدند

این پرونده پنج سال طول کشید تا در چارلستون محاکمه شود. وکیل خواهران سوابق تحصیلی خود را به هیئت منصفه ارائه کرد. آنها نشان دادند که چگونه در امتحاناتی که در گذشته شرکت کرده بودند، نمرات یکسان یا تقریباً یکسان به دست آورده اند.

آیا داستان قدرتمندی برای به اشتراک گذاشتن با اینسایدر دارید؟ لطفا جزئیات را به [email protected] ارسال کنید.

کایلا که اکنون 31 سال دارد، گفت: «ما نمی‌خواستیم کسی مجبور شود آنچه را که ما تجربه کرده‌ایم، هرگز دوباره تجربه کند. ما مسیرها را تغییر دادیم تا حداقل بتوانیم مطمئن شویم که مردم مجبور نیستند کاری را که ما انجام دادیم تحمل کنند.”

آنها تصمیم گرفتند از جاه طلبی های پزشکی خود چشم پوشی کنند و به دانشکده حقوق بروند. آنها در سال گذشته که فارغ التحصیل شدند معدل بسیار مشابهی داشتند. آنها در یک شرکت حقوقی کار می‌کنند و می‌خواهند با پرونده‌های تهمت پیچیده مانند خودشان برخورد کنند.

سگال گفت: “آنها از نظر ژنتیکی مستعد رفتار مشابه هستند.” “آنها یکسان بزرگ شده اند و شرکای طبیعی در یک محیط هستند.”

خواهران طرد شده بودند زیرا MUSC به آنها برچسب “تقلب” زده بود. دانشکده پزشکی ادعا کرده بود که نمرات مشابهی که در یک امتحان مهم به دست آورده بودند بیش از یک تصادف بود.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

کلی درباره این اتهامات گفت: «ویرانگر بود. “هر دوی ما می دانستیم که هیچ اشتباهی نکرده ایم.”

هیئت منصفه حکم داد که دانشکده پزشکی این دوقلوهای همسان را بدنام کرده است

خواهران به اینسایدر گفتند که همسالان به طور جهانی از آنها دوری می‌کنند. آنها گفتند که مردم از صحبت کردن با آنها خودداری کردند، از جمله دوستی که یک دهه می شناختند. آنها گفتند که از دو عروسی “ناخوانده” بودند. یکی از عروس های آینده برای آنها یک ایمیل “عمومی” فرستاد. دیگری که برایشان کارت ذخیره تاریخ ارسال کرده بود، هیچ وقت پیگیری نکرد.

کایلا و کلی بینگهام از دوران کودکی علایق مشترکی مانند فوتبال داشتند.

آنها در سال 2017 شکایت خود را ارائه کردند.

این زنان که در آن زمان 24 ساله بودند به بی گناهی خود اعتراض کردند. کایلا می‌گوید: «ما فقط برای سؤالی در صفحه‌های کامپیوتر خودمان سر تکان می‌دادیم. او گفت: “هیچ علامتی وجود نداشت” و افزود که آنها “هرگز به یکدیگر نگاه نکردند.”

این دوقلوها پس از شش سال عذاب بالاخره نام خود را پاک کردند. آنها ماه گذشته در پرونده افترا علیه MUSC پیروز شدند. هیئت منصفه به آنها غرامتی به مبلغ 1.5 میلیون دلار پرداخت کرد.

او به یک سرپرست گفته بود که در ادامه امتحان “مراقب آنها” باشد. سرپرست گزارش داد که متوجه شده بود که بینگهام ها بارها و بارها سرشان را طوری تکان داده اند که انگار در حال تبادل سیگنال هستند. او گفت که یکی صندلی او را عقب زده است. او گفت که یکی یک ورق کاغذ را روی میز “چرخانده” تا دیگری بتواند آن را ببیند.

دانشجویان در محوطه دانشگاه و شهر هدف شایعات و سرزنش قرار گرفتند

یک دانشکده پزشکی به اشتباه کایلا و کلی بینگهام را به تقلب در امتحان متهم کرد.

او به اینسایدر گفت که مردم اغلب در مورد رفتارهای “فوق العاده مشابه” آنها اظهار نظر می کردند.

کایلا و کلی بینگهام وقتی از کالج فارغ التحصیل شدند قبل از رفتن به دانشکده پزشکی.کایلا و کلی بینگهام

نانسی سگال، روانشناس متخصص در ژنتیک رفتاری و مطالعه دوقلوها در دادگاه شهادت داد. او گفت که فقط اگر خواهران “نمرات یکسانی نداشتند” شگفت زده می شد.

استادی که مرکز مطالعات دوقلو را در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون تأسیس کرد، به هیئت منصفه درباره “درهم تنیدگی بسیار نزدیک” دوقلوها گفت. او گفت که شکایت از تقلب علیه دوقلوها در دانشگاه “متداول” است.

کایلا می‌گوید: «من هرگز پیش‌بینی نمی‌کردم که تکان دادن سر در صفحه رایانه‌تان علیه شما مورد استفاده قرار گیرد – و سوگیری تأیید زمانی ارائه می‌شود که رفتارهای منظم و آشنا را در یک امتحان از خود نشان دهید.»

کایلا گفت: «ما نخوابیدیم، وزن کم کردیم، وزن اضافه کردیم، وزن کم کردیم.

شورا به خواهران گفت که یک استاد پس از نظارت بر نتایج کل کلاس از راه دور زنگ خطر را به صدا درآورد. او مشکوک بود که دوقلوها با هم همکاری می کردند.

کایلا گفت: «هرجا که رفتیم این اتفاق افتاد. مردم درباره ما غیبت می کردند و از ما استقبال سردی می شد.»

اما دوقلوها مقصر شناخته شدند. آنها به رئیس دانشگاه مراجعه کردند و پس از یک هفته انتظار طاقت فرسا از اتهام تبرئه شدند. کلی گفت: «ما فکر می‌کردیم که از بین رفته است.

او ادامه داد: “هیچ راهی برای پردازش احساسات شما وجود ندارد، وقتی به کاری متهم می شوید که انجام نداده اید.” کلی گفت که علیرغم ضربه روحی، او فکر می کرد که مدرسه این ادعاها را پس خواهد گرفت.

خواهرها بیشتر به هم نزدیک شدند. کایلا گفت: «ما به هم تکیه کردیم. ما تصمیم گرفتیم بجنگیم – و انجام دادیم.»