دوشس ساسکس ادعا می کند که او مجبور شده است که آرچی کودک را پس از آتش گرفتن اتاقش در تور آفریقا ترک کند.

ویلیامز پاسخ می دهد: “متشکرم. مثل همیشه خوشحالم که شما را می بینم، دلم برایتان تنگ شده است.»

دوشس ساسکس برای اولین بار در جریان تور سلطنتی خود به آفریقای جنوبی، پس از وقوع یک آتش سوزی کوچک در اتاق خواب پسرش در حالی که او در حال نامزدی بود، از آسیب های روحی خود صحبت کرد.

او قرار بود آرچی را برای چرت زدنش بگذارد و او فقط گفت، می‌دانی چیست؟ بگذار بروم طبقه پایین یک میان وعده بخورم.

دوشس که اولین پادکست خود را با هدف مبارزه با تبعیض جنسی راه‌اندازی کرد، گفت که علیرغم نگرانی در مورد اینکه اگر آرچی در اتاق بود چه اتفاقی می‌افتاد، مجبور بود به وظایف خود ادامه دهد.

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، با پسر تازه متولد شده خود آرچی - دومینیک لیپینسکی/AP

«هیچ آشکارساز دود وجود نداشت. یک نفر از راهرو فقط بوی دود را حس کرد، وارد شد و آتش خاموش شد. قرار بود اونجا بخوابه

آیا می توانید فقط به مردم بگویید چه اتفاقی افتاده است؟

او در مورد اینکه چگونه پس از آشنایی با شاهزاده هری به او “جاه طلب” خطاب شد، افزود که “یک یا دو چیز” در مورد برچسب های زن ستیزانه می داند و امیدوار است که مثال او بتواند به زنان دیگر کمک کند که با هم صحبت کنند.

او اهل زیمبابوه بود و ما دوست داشتیم که همیشه او را با پارچه گلی به پشتش ببندد، و غریزه اش این بود که اجازه دهید قبل از اینکه او را زمین بگذارم، او را با خودم بیاورم. در مدت زمانی که او به طبقه پایین رفت بخاری در مهد کودک آتش گرفت.

“و ما برگشتیم. و البته به عنوان یک مادر، تو برو، خدای من، چی؟ همه اشک می ریزند، همه می لرزند. و چه کار باید بکنیم؟ برو بیرون و نامزدی رسمی دیگری انجام بدهی؟

دوک و دوشس زمانی که آرچی چهار ماه و نیم داشت به کشور سفر کردند و او را به دیدار اسقف اعظم دزموند توتو بردند.

“چون این کار را کردیم – مجبور شدیم کودکمان را ترک کنیم. و با اینکه بعد از آن به جای دیگری منتقل شدیم، باز هم مجبور شدیم او را ترک کنیم و به یک نامزدی رسمی دیگر برویم.»

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، در طول تور سلطنتی خود در آفریقای جنوبی در سال 2019 در جشن های تعطیلات عمومی در کیپ تاون شرکت می کنند - استخر/سمیر حسین/گتی ایماژ

دوشس در گفتگو با دوستش سرنا ویلیامز در مورد برچسب های ناعادلانه ای که بر زنان گذاشته می شود، بینشی از “تجربه زیسته” خود در انظار عمومی و رفتاری که احساس می کند با او متحمل شده است، ارائه داد.

ما دایه شگفت‌انگیزمان، لورن را برمی‌گردانیم، که تا آخر راه را داشتیم. در کانادا اینجا لورن در سیل اشک.

او این تجربه را “بیداری” نامید که او را در مسیری قرار داد تا ببیند چگونه جامعه “سعی کرد زنان را به درون خود بکشاند”، گفت: “من هرگز ارتباط خود را با این واقعیت از دست نداده‌ام.

و در چند سال اخیر، تمایل من برای انجام کاری در مورد آن افزایش یافته است. صدای 11 ساله من نیز کمی مطمئن تر شده است، شاید کمی بلندتر.

با رفتن هری، مگان گفت: “مرسی عشقم.”



منبع

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، در طول تور سلطنتی خود در آفریقای جنوبی در سال 2019 در جشن های تعطیلات عمومی در کیپ تاون شرکت می کنند – استخر/سمیر حسین/گتی ایماژ

“و لحظه ای که فرود آمدیم، مجبور شدیم او را در این واحد مسکونی که ما را در آن اقامت کرده بودند پیاده کنیم. او آماده می شد تا برای چرت زدن خود به پایین برود.

او گفت: “و بنابراین ما در ماشین هستیم.” «ما تازه فرود آمده بودیم، یک ساعت یا 2 ساعت قبل از مسابقه برگشت؟

او تاکید کرد که چگونه در کامپتون به دنیا نیامده است – یکی از اولین تیترهای روزنامه میل در روز یکشنبه قبل از ازدواج با خانواده سلطنتی – و دوباره داستان کمپین نامه نوشتن دوران کودکی خود را بازگو کرد که در آن یک تبلیغ مایع دستشویی را تغییر داد. ذکر «زنان» به «مردم».

ماجرای دخالت مگان در تغییر آگهی اخیراً در بیوگرافی تام باور مورد سوال قرار گرفته بود.

دوشس همچنین از پادکست، یکی از 12 پادکست که برای Spotify ضبط کرده است، استفاده کرد تا داستان‌هایی درباره خودش در مطبوعات بنویسد.

دوک پاسخ می دهد “خب بیا و ما را ببین” و مگان گفت که آنها برنامه ای خواهند ساخت.

«و بخشی از انسان‌سازی و شکستن این برچسب‌ها و این کهن الگوها و این جعبه‌هایی که ما در آن قرار داده‌ایم، داشتن درک درستی از لحظات انسانی در پشت صحنه است که ممکن است مردم هیچ آگاهی از آن‌ها نداشته باشند و به یکدیگر توجه کنند. زنگ تفريح.

شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، با پسر تازه متولد شده خود آرچی – دومینیک لیپینسکی/AP

دوک و دوشس ساسکس پسرشان آرچی را در حین ملاقات با اسقف اعظم دزموند توتو و خانم توتو در بنیاد میراث خود در کیپ تاون - توبی ملویل / پی وی سی

در پادکست افتتاحیه، او برای اولین بار در مورد اپیزودی در طول سفر سلطنتی خود به آفریقای جنوبی صحبت کرد که در آن آتش سوزی کوچکی در اتاق پسرش آرچی در حالی که او با پرستار بچه اش در طبقه پایین بود و انتظار می رفت دوشس به کار خود ادامه دهد، رخ داد. وظایف عمومی

مگان و ویلیامز با “سلام” با لهجه بریتانیایی از هری استقبال می کنند و هری به ویلیامز می گوید: “من کاری که با موهایت انجام دادی را دوست دارم. این یک حال و هوای عالی است.»

پس از نامزدی، که در آن دوشس با زنان محروم ساکن در شهری که به عنوان “پایتخت قتل” کشور شناخته می شود، ملاقات کرد، او به اقامتگاه سفیر بازگشت.

ما بلافاصله به یک نامزدی رسمی در این شهرستان به نام Nyanga رفتیم، و این لحظه بود که من روی کنده درخت ایستاده ام و این سخنرانی را برای زنان و دختران انجام می دهم و نامزدی را تمام می کنیم، وارد می شویم. ماشین و آنها می گویند در محل اقامت آتش سوزی شده است. چی؟ در اتاق کودک آتش گرفته است. چی؟”

او گفت: «درست مانند زمانی که ما برای تور خود به آفریقای جنوبی رفتیم. ما با آرچی فرود آمدیم. آرچی چه بود، چهار ماه و نیم.

دوک و دوشس ساسکس پسرشان آرچی را در حین ملاقات با اسقف اعظم دزموند توتو و خانم توتو در بنیاد میراث خود در کیپ تاون – توبی ملویل / پی وی سی

این پادکست همچنین شامل یک ظاهر کوتاه از شاهزاده هری است که مگان می گوید: «می خواهی بیایی سلام کنم؟ ببین چه کسی وارد شد.»

من گفتم، این هیچ معنایی ندارد. من می گفتم، می توانید فقط به مردم بگویید چه اتفاقی افتاده است؟ و من فکر می‌کنم، از نظر اپتیکی، تمرکز بر ظاهر آن به جای احساس آن، بر روی ظاهر آن است.

دوشس با شنیدن اینکه چگونه سرنا پس از یک شب بی خوابی با دختر بچه خود یک مسابقه تنیس بازی کرده است، گفت که تماشاگران “آن قطعه انسانی آن را فراموش کرده اند”.