دوست دختر پلیس فقید کاپیتول پیامی دلخراش برای جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ فرستاد.

گارزا گفت: “آنها اساسا وجدان داشتند.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

تاپر به گارزا گفت: «به جرد کوشنر بگو چه فکر می کنی.

در شهادت ایوانکا ترامپ، او گفت که به ویلیام بار، دادستان کل سابق ایالات متحده، که ادعاهای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 را رد کرد و آن را “چرند” خواند، اعتقاد دارد.

دوست دختر برایان سیکنیک، افسر پلیس فقید کنگره آمریکا، جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ را به خاطر نقش‌شان در شورش‌هایی که منجر به مرگ شریک زندگی‌اش شد، متمایز کرده است.

گارزا در پاسخ به سوال جیک تپر خبرنگار CNN که آیا به دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، ایوانکا، و همسرش کوشنر اشاره می کند، پاسخ داد: “مطمئنا، بله، به ویژه ایوانکا.”

آنها ترامپ را از نزدیک می شناختند. آنها می دانستند که او چقدر خطرناک است. و هیچ کس کاری برای جلوگیری از آن انجام نداد.

ساندرا گارزا پنجشنبه پس از سومین جلسه استماع کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه 2021 در CNN ظاهر شد. دوست پسر او، سیکنیک، در جریان شورش مورد حمله قرار گرفت، پس از بازگشت به دفتر خود در آن روز سقوط کرد و تقریباً هشت ساعت بعد درگذشت. . مقامات پزشکی گفتند که او دو بار سکته کرده است.

وی خاطرنشان کرد که کوشنر در شهادتی که هفته گذشته در جلسه استماع منتشر شد، گفت که تهدیدات مکرر پت سیپولونه، وکیل کاخ سفید و تیمش برای استعفا در روزهای قبل از کودتا را “نال” می داند.

گارزا گفت سیکنیک جمهوری خواه بود و به ترامپ رای داد.

گارزا که مستقیماً به دوربین نگاه کرد، گفت: “جارد، ایوانکا، بله، ایستادن در برابر یکی از اعضای خانواده، پدر، ناپدری سخت است. اما می توانستید کاری انجام دهید. می توانستید از خونریزی هایی که رخ داد جلوگیری کنید، از جمله خودکشی هایی که بعد از آن اتفاق افتاد. مردم مردند.”

گارزا گفت: «در واقع در جلسه اول با شهادت‌های زیادی که شنیدم احساساتی‌تر بودم، زیرا افراد زیادی بودند که می‌توانستند وارد عمل شوند و بگویند، «می‌دانی چیست؟ من به رسانه ها خواهم رفت. من به مطبوعات خواهم رفت. من از پشت بام ها فریاد می زنم و سعی می کنم جلوی این کار را بگیرم.

منظورم این است که خانواده ها به خاطر اتفاقی که در 6 رخ داد از بین رفتند.