دوستان پوتین به دلیل شکست در جنگ به گدایی در تلویزیون زنده متوسل می شوند

اسکابیوا افزود: “برای جلوگیری از دادگاه لاهه، شروع پرونده های جنایی، غرامت، غرامت – برای جلوگیری از همه اینها، ما نیاز به تشدید کامل اقدامات نظامی داریم، باید آنها را آنقدر فشرده و تحت فشار قرار دهیم تا نزدیک شوند. ما در مورد آتش بس یا روند صلح… در غیر این صورت، آنها بر تسلیم پافشاری خواهند کرد.»

سیمونیان هرگز جرأت این را نداشت که بپرسد چرا بودجه نظامی گزاف کشور برای نیازهای دوران جنگ روسیه است – در حالی که حلقه پوتین هیچ کمبودی در قصرها یا قایق‌های تفریحی ندارد – خاطرنشان کرد که نیروهای مهاجم با کمک‌های مردمی غیرنظامی تامین می‌شوند. او که آن را ناکافی می‌دانست، خواستار «واکسیناسیون غیرارادی وجدان» شد و افزود: «مالیات ثروتمندان و افراد مرفه را افزایش دهید. چه چیزی برای ترسیدن وجود دارد؟ مالیات ها را افزایش دهید!»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ولادیمیر سولوویف مجری برنامه بلافاصله به روال قدیمی و خسته خود بازگشت که تهدید به حملات اتمی در صورت عدم موفقیت روسیه بود: «اگر این اتفاق بیفتد، لاهه وجود نخواهد داشت، اصلاً چیزی وجود نخواهد داشت. تمام دنیا خاکستر خواهد شد.»

در جریان پخش روز چهارشنبه از 60 دقیقه، میزبان اولگا اسکابیوا با همین موضوع ادامه داد. خدای ناکرده ما نمی توانیم اجازه دهیم و حتی آن را با صدای بلند نگوییم، اما فرض کنیم که ناگهان اتفاقی بیفتد و کشور ما نتواند به پیروزی برسد، پس باید از این فرض پیش برویم که همه بدون استثنا پاسخگو خواهند بود. – چه در داخل فدراسیون روسیه واقع شده باشند و چه در خارج از کشور. کسانی که در خارج از کشور هستند به احتمال زیاد بلافاصله دستگیر خواهند شد. فرقی نمی‌کند که او همکار رژیم پوتین باشد یا در حال گذر از آنجا بود. همه ما مقصر تلقی خواهیم شد. آنچه در خطر است نه تنها موجودیت کشور، بلکه وجود بی دغدغه هر شهروند فدراسیون روسیه است – آینده ما در خطر است.

در آخرین پخش از یکشنبه عصر با ولادیمیر سولوویفمارگاریتا سیمونیان ظاهر دیگری داشت و دستورالعمل جدید را ارائه کرد: برای محافظت از وجهه تخریب شده روسیه به عنوان یک ابرقدرت نظامی، هرگونه مشکل تامین تجهیزات، سلاح و مهمات باید پشت درهای بسته و نه روی هوا مورد بحث قرار گیرد. او ناخواسته تأیید کرد که مسائل مذکور سیستماتیک و جدی است و از دولت خواست تا اقدامات شدیدی را برای تأمین منابع مالی نیروها انجام دهد.

روز دوشنبه، رئیس RT مارگاریتا سیمونیان در این برنامه ظاهر شد شب با ولادیمیر سولوویف و اعتراف کرد که نخبگان همکار کرملین نگرانی هایی در مورد احتمال محاکمه برای جنایات جنگی دارند. سیمونیان پس از ادعای غیرصادقانه مبنی بر اینکه نه رهبری روسیه و نه تبلیغاتگران دیگر او در استودیو هرگز نمی‌خواستند علیه زیرساخت‌های حیاتی اوکراین حمله کنند، گفت: «من از مردم ما شگفت‌زده هستم – و متأسفانه بسیاری از آنها را می‌شناسم – از جمله افرادی که در حلقه‌های بسیار بالا هستند. که از این می‌ترسند و می‌ترسند که چیزها را به نام خود بنامند، زیرا ممکن است مردم آنجا فکر کنند.»

پوتین لاکی از روس ها می خواهد که مرگ خشونت آمیز را به جای شکست جنگ انتخاب کنند

سیمونیان کسانی را که برای خدمت در خط مقدم بسیج نشده اند، افرادی توصیف کرد که به وظیفه خود در قبال کشور خود عمل نمی کنند. او پرسید: “چگونه می توانیم بخوابیم در حالی که می دانیم اشتراک گذاری نمی کنیم و شرکت نمی کنیم؟” «افراد ثروتمند باید خود را کنترل کنند و به یاد داشته باشند که ما نمی‌توانیم به روشی که از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی زندگی می‌کردیم ادامه دهیم. ما باید برابری اجتماعی را احیا کنیم.» رئیس RT از ثروتمندان خواست که از خرید کیف‌های شانل صرف نظر کنند و ده‌ها یا صدها خانواده نیازمند را که می‌توانند برایشان تهیه کنند، «پذیرش کنند».

سیمونیان که خود را فردی ثروتمند توصیف می کند، گفت که به سختی به افرادی که از تقسیم ثروت خود امتناع می کنند، که بسیاری از آنها را شخصا می شناسد، نگاه می کند. او تاکید کرد: “من از شما شهروندان می خواهم: شما باید به اشتراک بگذارید!”

سیمونیان در اظهارات خود با ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه نیروهای روسی به دنبال بمباران زیرساخت های غیرنظامی نیستند مخالفت کرد و حدس زد که باقی ماندن یک منطقه کیف دیگر در تاریکی، پتانسیل محاکمه جنایات جنگی آینده یا “فاجعه” را تغییر نخواهد داد. اگر روسیه در جنگ خود در برابر اوکراین شکست بخورد، برای روسیه رخ خواهد داد.

گتی

گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

سیمونیان با سرکشی گفت: «ما می‌توانیم به آنچه آنها فکر می‌کنند تف کنیم! مردمی که از لاهه می ترسند – گوش کنید، باید از باخت، تحقیر شدن و خیانت به مردم خود بترسید. بگذارید به شما بگویم که اگر ما موفق به شکست شویم، لاهه – چه واقعی و چه فرضی – حتی برای نظافتچی خیابانی که سنگفرش‌های پشت کرملین را جارو می‌کند، خواهد آمد.»

تهاجم نادرست روسیه به اوکراین تاکنون نتوانسته اهداف تعیین شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را برآورده کند و مبلغان ارشد او در تلاش هستند تا احساس وحشت فزاینده خود را پنهان کنند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.