دوستان شوکه شدند چون همسر متهم به تیراندازی شوهر در کریسمس است

یکی از دوستان در فیس بوک نوشت: “من نمی توانم این را باور کنم.” ما دیو و مری را سال‌هاست می‌شناسیم. این فقط نمی تواند درست باشد.»

در همین حال، دوستان این زوج ابراز شوک و سردرگمی کرده اند.

«این برای من غیرقابل تصور است. یکی از دوستان در فیس بوک نوشت.

صفحات شبکه های اجتماعی این زوج مملو از عکس های شاد از زندگی به ظاهر سعادتمندانه مشترکشان بود، با عکس هایی از تعطیلات و تصاویری از رویدادهای مختلف.

دفتر دادستانی شهر آتلانتیک

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع به گفته دادستان آتلانتیک کانتی، مریلو ویگلسورث، 51 ساله، به اتهام تیراندازی به همسر 57 ساله خود دیوید ویگلسورث در خانه آنها در شهر آتلانتیک سیتی روز یکشنبه دستگیر شده است.

دوستان یک زوج از نیوجرسی پس از متهم شدن همسرش به تیراندازی شوهرش در شب کریسمس دچار هیجان شدند.

پلیس نگفته است که به عقیده آنها انگیزه این قتل چه بوده است، و آنها فعالانه از مردم می خواهند تا با اطلاعات بیشتری تماس بگیرند تا بتواند به روشن کردن این پرونده مرموز کمک کند که آنها از آن به عنوان “تحقیق فعال و مشارکتی” یاد می کنند. ”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

دیوید ویگلزورث، که خانواده و دوستان او را “ویگی” می نامیدند، یک نامزد سابق جمهوری خواه برای هیئت مدیره شهرک محلی خود، و همچنین یک داوطلب برای باشگاه های پسران و دختران آتلانتیک سیتی بود.

یکی دیگر خاطرنشان کرد که پست‌های آنلاین این زوج هرگز نشانه‌ای از مشکل را نشان نمی‌دهد: «از پروفایل او به نظر می‌رسد که آنها بهترین زندگی مشترک را داشته‌اند.»

دفتر دادستانی شهر آتلانتیک

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.