دوستان خانوادگی یا متحد شدید

جمهوری خواهان از سال 2002 تاکنون در یک رقابت سراسری در نیویورک پیروز نشده اند، و انتظار می رود که زلدین در صورت پیروزی در انتخابات مقدماتی، قوی ترین نمایش حزب در یک دهه اخیر را در سالی که باید در نوامبر سال خوبی برای جمهوری خواهان باشد، داشته باشد. برنده انتخابات مقدماتی احتمالاً با کتی هوچول فرماندار دموکرات روبرو خواهد شد که انتظار می رود در 28 ژوئن در رقابتی سه جانبه پیروز شود.

برخی از رهبران سیاسی نیویورک تخمین زدند که گزینه دوم از سه گزینه ممکن است بهترین گزینه ترامپ باشد.

سخنگوی ترامپ به درخواستی مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور سابق از رقابت های انتخاباتی حمایت می کند یا خیر پاسخی نداد.

وی افزود: «با میراث پرزیدنت ترامپ از رونق اقتصادی قبل از کووید، طرفدار ایمنی و امنیت، و طرفدار آزادی، زلدین نماینده کنگره قطعا از تأیید او استقبال خواهد کرد.»

آستورینو گفت که او مرتباً تلفنی با ترامپ صحبت می کند و ترامپ نحوه رقابت را ارزیابی می کند. اما آستورینو نیز بر این باور است که ترامپ از حمایت اولیه خودداری خواهد کرد.

نمونه موردی: جمهوری خواهان در طول کنوانسیون ایالتی خود به دلیل تحقیر اندرو جولیانی که با ابراز تاسف گفت: «در یک کنوانسیون جمهوری خواهان به هیچ وجه از رئیس جمهور ترامپ استناد نشده است، نام چندانی از ترامپ نکردند».

اگر جولیانی شکست بخورد، این یک نقص در تلاش ترامپ برای به دست آوردن پیروزی های حمایتی قبل از نامزدی احتمالی ریاست جمهوری در سال 2024 خواهد بود. و تأیید زلدین، اگرچه به طور بالقوه انتخاب موفقی است، سیلی به جولیانی خواهد بود و همچنین احتمالاً به زلدین آسیب می رساند. یک انتخابات عمومی

هم زلدین و هم جولیانی در ماه‌های اخیر به مار-آ-لاگو سفر کرده‌اند تا از خود ترامپ یا پایگاه کمک‌کننده‌اش حمایت کنند.

اکنون ترامپ باید در زادگاهش نیویورک تصمیمی بگیرد: آیا او پیش از انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری خواهان در 28 ژوئن از هیچ یک از آنها حمایت می کند؟

کمپین او گفت، یک نظرسنجی Zogby که توسط گروه Unite NY تامین مالی شد، نشان داد که جولیانی با 35 تا 25 درصد برتری نسبت به زلدین، در حالی که نظرسنجی مک‌لافلین در روز سه‌شنبه نشان داد زلدین با “پیشرفت گسترده 23 امتیازی” نسبت به زلدین روبرو بود.

کیتی وینسنتز، سخنگوی زلدین، در بیانیه‌ای به پولیتیکو گفت که ترامپ و نماینده کنگره «در میان میلیون‌ها نفری هستند که عمیقاً نگران جهت‌گیری نیویورک هستند».

وفاداری بی‌وقفه ترامپ به رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، تصمیم ترامپ را پیچیده‌تر می‌کند. این دو جولیانی در ماه‌های اخیر با ترامپ در مار-آ-لاگو ملاقات کرده‌اند تا نامزدی اندرو جولیانی را مطرح کنند، او همچنین به عنوان مشاور ویژه در دولت ترامپ خدمت می‌کرد.

لوریگو گفت: “لی زلدین همه رای دهندگان جمهوری خواه را جذب خواهد کرد. ما باید مستقل شویم و از رای دهندگان عبور کنیم.”

“[Trump] او به اندرو بسیار نزدیک است، آنها 20000 سال است که یکدیگر را می شناسند، آنها با هم گلف بازی می کردند و چهار سال در کنار هم کار می کردند.

تصمیمی برای ترامپ

اما او تخمین زد که ترامپ برای انتخابات مقدماتی «نمی‌خواهد در ایالت خود که آن را به خوبی می‌داند و کاندیداها را واقعاً خوب و شخصاً می‌شناسد، تصمیم اشتباهی بگیرد».





Source link

به نظر می‌رسید خانواده جولیانی در مورد کمک‌های آتی ترامپ متقاعد نشده بودند، زیرا نزدیکی او با جولیانی بزرگ قبل از اولین موفقیت پسرش در شهرت است: در کودکی توسط کریس فارلی فقید در یک طرح زنده شنبه شب در سال 1994 که مراسم تحلیف شهردار پدر را به تصویر می‌کشید مورد تمسخر قرار گرفت. (“شهردار پدرم!”).

رودی جولیانی در ماه مارس پیش بینی کرد که ترامپ در انتخابات مقدماتی بی طرف خواهد ماند.

این تصمیم احتمالاً بین زلدین یا جولیانی است و تئوری کار در میان کسانی که با ترامپ صحبت می‌کنند این است که او احتمالاً در انتخابات مقدماتی شرکت می‌کند و به نامزدی که پیروز می‌شود کمک می‌کند تا عمارت فرماندار در آلبانی را بازپس گیرد – کرسی خود ترامپ به طور جدی. در نظر گرفته شده برای سال 2014 شرکت کند.

لوریگو افزود: «به نظر من، فکر نمی‌کنم لازم باشد لی» پیش از انتخابات مقدماتی، تأیید ترامپ را به دست آورد.

از آنجایی که ترامپ با تقویت نامزدهای حزب جمهوری خواه با حمایت مطلوب خود در میان نامزدهای حزب جمهوری خواه، به دنبال نقش آفرینی پادشاهی در سراسر کشور است، شاید هیچ مسابقه ای به اندازه انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در نیویورک برای او شخصی و آزاردهنده نباشد – نبردی که وفاداری و دوستی ترامپ را آزمایش خواهد کرد.

با این حال، حمایت ترامپ چه در حال حاضر و چه پس از انتخابات مقدماتی همچنان توسط نامزدهای جمهوری خواه فرمانداری دنبال می شود و امیدواران می گویند که ترامپ در حال رقابت است – مرتباً با نامزدها در مورد مبارزات انتخاباتی صحبت می کند. ترامپ همچنان منتقد دائم ایالت تحت کنترل دموکرات ها است، به ویژه دعواهای قانونی او با دادستان کل، تیش جیمز.

دموکرات ها قبلاً به دنبال پیوند دادن زلدین به ترامپ بودند که نیویورک را در هر دو انتخابات ریاست جمهوری خود با اختلاف زیادی از دست داد. بنابراین، حمایت ترامپ از زلدین ممکن است برای رای دهندگان معتدلی که برای پیروزی در ماه نوامبر در ایالتی با تعداد دموکرات‌ها دو برابر جمهوری‌خواهان نیاز دارد، به او آسیب برساند.

آستورینو گفت که ترامپ می‌تواند برای هر کسی که در انتخابات مقدماتی پیروز شود، دارایی باشد، اما شاید اکنون زمان آن نباشد که ترامپ وارد این انتخابات شود.

هیچ نظرسنجی عمومی در مورد انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان انجام نشده است که هری ویلسون تاجر را نیز در بر می گیرد که به عنوان یک میانه رو نامزد می شود. در مورد اینکه آیا او به دنبال حمایت ترامپ است یا خیر، نمی توان با او تماس گرفت.

ترامپ و زلدین نیز یک نظرسنجی مشترک دارند: جان مک لافلین، که سه شنبه در توییتر نوشت: «بهترین شرط برای پیروزی پرزیدنت ترامپ برای افزایش رکورد پیروزی، حمایت جمهوری‌خواهان و محافظه‌کاران است. @leezeldin.”

نیوزدی گزارش داد، زلدین، سناتور سابق ایالتی که در کنار ترامپ در کنگره در منطقه معتدل شرقی لانگ آیلند قرار گرفته است، توسط اهداکنندگان لیندا و آنتونی لومانژینو در مارآ لاگو میزبانی شد، اما مشخص نیست که آیا ترامپ ظاهر شده است یا خیر.

خیلی خوب است که می بینم او به این مسابقه توجه زیادی دارد. [primary] جولیانی در مصاحبه ای گفت.

مقدماتی جنجالی

آلبانی – به گفته یکی از دستیاران نزدیک، دونالد ترامپ، اندرو جولیانی را از زمانی که “پوشک پوشیده بود” می شناسد. رئیس جمهور سابق همچنین یک متحد قابل اعتماد در لانگ آیلند، لی زلدین، نماینده لانگ آیلند، دارد که در رای گیری برای لغو انتخابات 2020 در کنار ترامپ قرار گرفت.

جولیانی به خبرنگاران گفته است که امیدوار است بتواند از ترامپ حمایت کند، زیرا او بیش از سایر نامزدها تلاش کرده است تا کمپین خود را با برنامه ترامپ هماهنگ کند.

مایک کاپوتو، یکی از معتمدین ترامپ و مشاور سیاسی قدیمی جمهوری‌خواه در نیو می‌گوید: به‌عنوان کسی که لی زلدین و اندرو جولیانی را می‌شناسد و دوست دارد، می‌توانستم ببینم که چگونه رئیس‌جمهور – که هر دو را حتی بهتر می‌شناسد – در این تصمیم مشکل داشته باشد. یورک.

سپس راب آستورینو، مدیر اجرایی سابق شهرستان وستچستر، که دوستی طولانی مدتش با ترامپ به ملک محلی رئیس جمهور سابق و زمین گلف در شمال برج ترامپ در منهتن بازمی گردد.

آستورینو گفت: “من مدت زیادی است که او را می شناسم و او را یک دوست می دانم.” و بدیهی است که من به او رای داده‌ام و فکر می‌کنم او دوستان و متحدانی در این رقابت دارد، بنابراین فکر می‌کنم او احتمالاً بیرون خواهد ماند زیرا این احتمال وجود دارد که هر یک از ما برنده شود.

افرادی که با تفکر ترامپ در مورد رقابت‌های انتخاباتی آشنا هستند، معتقدند که او سه گزینه را بررسی می‌کند که هر کدام سطح ریسک و پاداش خاص خود را دارد: جولیانی را به دلیل دوستی خانوادگی تأیید کنید. زلدین را تایید کنید زیرا او پیشتاز محسوب می شود و از حمایت حزب برخوردار است. یا به طور کلی از مسابقه دور بمانید.

تعیین یک مورد علاقه در این رقابت دشوار بوده است، که احتمالاً محاسبات ترامپ را پیچیده کرده است.

آستورینو گفت: “کارهای زیادی می تواند انجام دهد. او می تواند به رای گیری کمک کند؛ او می تواند به جمع آوری پول کمک کند.”

رالف لوریگو، رئیس حزب محافظه کار اری کانتی، که از زمانی که ترامپ نامزدی فرمانداری را در نظر گرفت، از زلدین حمایت کرده و با ترامپ رابطه برقرار کرده است، گفت: «فکر می‌کنم ترامپ باید به خاطر جولیانی کنار بیاید و فکر می‌کنم او به دلایل خودش می‌نشیند. .