دور دوم کوئلار و سیسنروس تگزاس خیلی نزدیک است که بتوان آن را اعلام کرد

سیسنروس، یک وکیل مهاجرت، پس از اینکه کمتر از 1000 رای از کوئلار 9 دوره داشت، در ماه مارس به دور دوم انتخابات رفت. او همچنین در سال 2020 به مصاف او رفت و 4 درصد شکست خورد.

پس از به روز رسانی نهایی در شهرستان بکسار، کوئلار با 136 رای یا 0.3 درصد از 45282 رای شمارش شده تا ساعت 1 بعد از ظهر به وقت مرکزی، از سیسنروس پیشتاز است.

آستین، تگزاس (AP) – دور دوم انتخابات تگزاس بین هنری کوئلار، نماینده دموکرات ایالات متحده و جسیکا سیسنروس، رقیب مترقی وی، برای برگزاری روز چهارشنبه، بیش از یک هفته پس از انتخابات، بسیار نزدیک بود.

کوئلار، یکی از آخرین دموکرات های ضد سقط جنین در کنگره، توسط نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، جیم کلیبرن اکثریت مجلس نمایندگان و دیگران تایید شده است. سیسنروس از حمایت سناتور ورمونت برنی سندرز و الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده نیویورک برخوردار بود.

مسابقه برای بازشماری خودکار واجد شرایط نیست، اما سیسنروس می‌تواند درخواست کند و هزینه آن را بپردازد. اگر سیسنروس خواستار بازشماری شود، آسوشیتدپرس تا زمانی که کامل نشود، برنده را اعلام نخواهد کرد.

استان ها تا روز جمعه فرصت دارند تا نتایج دور دوم خود را در 24 می تایید کنند. این ایالت تا 11 ژوئن فرصت دارد تا بررسی های خود را تکمیل کند.

برنده مسابقه تگزاس با کاسی گارسیا روبرو خواهد شد که در دور دوم انتخابات جمهوری خواهان برای این کرسی پیروز شد.



Source link