دوره ابتدایی نیویورک که به یک نمایش ترسناک تبدیل شد

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

دموکرات ها مزایای بزرگی دارند. تمرکز بر ترامپ یکی از آنها نیست.

سخنگوی Niou به درخواست برای اظهار نظر در مورد مسابقه پاسخ نداد.

علاوه بر آن، گزارشی در رسانه جناح چپ رهگیری پیشنهاد کرد که پیوندهای خانوادگی گلدمن با سولزبرگرها که مالک آن هستند بار برای چندین دهه، مورد تایید قرار گرفت. کمپین گلدمن با این ادعا مخالفت کرد.

بیل نیدارت، مشاوری که برای کمپین جونز کار می کند، با بررسی کوتاه مدت سوالول گفت: «اگر اریک سوولول اصلاً در شهر نیویورک تأثیری داشت، تأثیر او در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2020 یکسان بود. پیشنهاد برای کاخ سفید در سال 2020.

این رقابت باعث برگزاری یک همه پرسی غیرعادی می شود، زیرا تفاوت های عمیق و اساسی زیادی بین سیاست های اعمال شده توسط چهار نامزد پیشتاز وجود ندارد. این عامل نیویورکی با مشاهده اینکه دموکرات ها تلاش می کنند گلدمن را به «جو مانچین» تبدیل کنند، گفت: «همه آنها در مورد 99 درصد از لوایح مجلس نمایندگان یکسان رأی خواهند داد.

دستیار سابق AOC از جنگ صلیبی ضد فیلیباستر استفاده می کند

تأیید ترامپ، عمداً یا ناخواسته، ممکن است هدیه ای به گلدمن بوده باشد و به او کمک کرد تا در روزهای پایانی آن بر موضوع کلیدی مبارزات انتخاباتی خود – مقابله با ترامپ و حملات او به نهادهای دموکراتیک – متمرکز شود.

اما شاید بزرگ‌ترین دلیلی که این رقابت اینقدر تلخ می‌شود، این است که به همه‌پرسی دیگری تبدیل شده است که آیا چپ مترقی است یا چپ میانه که واقعاً حزب دموکرات را تسخیر می‌کند.

گلدمن و حامیانش، کاملاً آشکارا معتقدند که این حملات بی اساس هستند. و سوالول بعداً این توییت را حذف کرد. اما تنفر در میان مترقیان نیویورک همچنان وجود داشت – به ویژه در میان اردوگاه جونز.

قبل از شروع حمام خون درون مدرسه‌ای، این مسابقه قبلاً سرفصل‌های ملی گیج‌کننده را به خود جلب می‌کرد، زیرا بیل دی بلازیو، شهردار سابق نیویورک که در محاصره قرار گرفته بود، از آن برای راه‌اندازی یک بازگشت سیاسی استفاده کرد – قبل از اینکه عملکرد ضعیف در نظرسنجی‌ها باعث شد که او را ترک کند.

حیرت پیشرونده زیادی در مورد وجود دارد بار تایید. برای اولین بار، با حمایت دو نامزد سفیدپوست دیگر در انتخابات مقدماتی رقابتی همراه بود – و حتی به نیو یا ریورا، دو زن رنگین‌پوست در رقابت‌ها اشاره نکرد – که باعث توهین بسیاری از دموکرات‌های رنگین‌پوست در شهر شد.

آن تکان دادن آرزو، تحولی بود که در انتهای کارزاری که در آن گلدمن نتوانست تأثیر زیادی در بین برخی از صحنه‌های سیاسی شهر ایجاد کند، بازی را تغییر داد.

شرایط برای آن نمایش ترسناک به محض اینکه یک قاضی جمهوری خواه دستور داد تا در آخرین لحظه خطوط جدید کنگره ایالت را در ژوئن بازنگری کنند، ایجاد شد. این روند منجر به ایجاد یک ناحیه 10 جدید در منهتن و بروکلین شد که بدون رئیس رسمی انتخاب شد، اما شامل چندین حوزه انتخابیه کلیدی در سیاست شهر – عمدتاً رای دهندگان آسیایی-آمریکایی، اسپانیایی تبار و یهودی بود.

این عامل دموکرات مستقر در نیویورک گفت: “کاری که گلدمن به خوبی انجام داده این است که او واقعا آرام است و در تلویزیون خوب است.” “

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

روز سه‌شنبه، نماینده شان پاتریک مالونی (D-NY) – رئیس کمپین دموکرات مجلس نمایندگان که جابجایی منطقه‌اش باعث شد جونز به دنبال پستی در پایین ایالت باشد – از چالش‌های سناتور ایالتی جناح چپ، الساندرا بیاگی، حمایت می‌کند.

در حالی که برخی از افراد برجسته، مانند نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز (D-NY)، از مالونی حمایت کردند، چهره های کلیدی در سمت چپ در حاشیه رقابت های منطقه 10 باقی مانده اند.

در این مرحله، مترقی‌ها می‌دانند که باید حول یک نامزد متحد شوند، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد به شدت به یک نامزد -که هر کدام نماینده حوزه‌های سیاسی کلیدی هستند و حامیان قدرتمندی دارند- تکیه کند تا از آن کناره‌گیری کند.

با توجه به اینکه مدعیان اصلی همگی متقاعد شده‌اند که راهی برای پیروزی دارند، ترس در میان برخی از آنها این است که در روز سه‌شنبه شمارش آرا را به گلدمن تقسیم کنند و تعداد کمی اما قاطع را به گلدمن بدهند.

اما از نظر خودی دموکرات، بار تکان دادن سر نیز نشان دهنده یک تغییر ایدئولوژیک گسترده تر بود. آنها گفتند: «چپ افراطی موج خود را از دست داده است.

نماینده نیویورک از Covid Loophole برای مهمانی در مراسم عروسی عیسی رائه به جای رای دادن استفاده کرد

ریورا و نیو – که هر کدام توسط طیفی از دلالان قدرت سیاسی ایالتی و محلی حمایت می‌شوند – از حمایت مترقی خوبی برخوردار شدند. جونز که پس از بیرون راندن از ناحیه دره هادسون توسط نماینده شان پاتریک مالونی (D-NY) تصمیم گرفت در این صندلی آزاد شرکت کند، سعی کرد با تاکید بر سابقه رای گیری شدیداً مترقی خود در کنگره، زمان از دست رفته را جبران کند.

کینزینگر: استراتژی دموکراسی برای کمک به منکران انتخابات در انتخابات مقدماتی “منزجر کننده” است

«هر کس به دست آورد مجله نیویورک تایمز یکی از اعضای دموکرات نیویورک گفت که حمایت پیروز خواهد شد. فکر نمی‌کنم مبارزات لحظه آخری علیه دن او را یک هفته قبل از انتخابات مقدماتی متوقف کند.»

ترقی خواهان به رهبران حزب: به ما کمک کنید پول خارج از انتخابات مقدماتی را حذف کنیم

یک دادستان سابق و یک وارث بسیار ثروتمند ثروت لوی اشتراوس – که از ثروت خود برای تأمین بودجه کمپین خود استفاده کرده است – گلدمن چندان با این شرایط مطابقت ندارد. در واقع، مخالفان او وضعیت نخبه او را به عنوان رد صلاحیت برجسته کرده اند.

دستیار گفت، اگر گلدمن انتخاب شود، «معمولاً اتهاماتی در جنبش مترقی وجود خواهد داشت».

کمپین Niou به سؤالی در مورد بیانیه گلدمن و اینکه آیا آنها معتقدند ترامپ واقعاً از گلدمن حمایت می کند پاسخی ندادند.

شاید تایید سیاستمدارانی که در روزهای پایانی قبل از کمپین انتخاباتی بیشترین تاثیر را برانگیخت، یکی از منفورترین مرد حزب دموکرات بود: ترامپ.

سارا رودریگز، سخنگوی کمپین ریورا گفت: “اهالی نیویورک مترقی و رای دهندگان در نیویورک-10 تشخیص می دهند که او بهترین انتخاب برای یک لیبرال متعهد و مترقی واقعی است که نماینده ما در کنگره باشد، به ویژه در مورد حقوق باروری و دسترسی به سقط جنین.” برای تقویت این پیام، ریورا در آخرین لحظه از یک PAC پشتیبانی می‌کند که از نامزدهای لاتین تبار پشتیبانی می‌کند، که 500000 دلار برای تبلیغات تلویزیونی کاهش می‌دهد.

چهارشنبه شب، ترامپ با صدور بیانیه‌هایی با «تأیید» خود از گلدمن، از شکست استیضاح ابراز خرسندی کرد و به طعنه گفت که نسبت به جمهوری‌خواهان «مهربان» خواهد بود.

هیچ یک از اعضای به اصطلاح “جوخه” – که نیو امیدوار است عضوی از آن باشد – یک نامزد را تایید نکرده اند، و نه بسیاری از چهره های ملی دموکرات، به جز نانسی پلوسی رئیس مجلس و سناتور کوری بوکر (D-NJ)، هر دو که از جونز حمایت می کنند

هفته گذشته، دنیل گلدمن، یکی از رقبای اصلی برای پیروزی در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه در حوزه دهم کنگره نیویورک، در توییتی آگهی‌ای را منتشر کرد که در آن بالاترین صلاحیت او برای تصدی این مقام را تبلیغ می‌کرد: تجربه‌اش به عنوان مشاور ارشد دموکرات‌های مجلس نمایندگان در جریان استیضاح دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۹.

این احتمالاً بازتابی از سیاست جناحی پیچیده شهر و این واقعیت است که جونز – یکی از مقامات فعلی با وجود اینکه نماینده این منطقه نیست – در بین همکاران مترقی خود در مجلس بسیار محبوب است.

مشکل ترقی خواهان این نیست که فاقد یک نامزد معتبر و قوی از خود هستند. مشکل این است که آنها بسیار زیاد هستند.

اما تفاوت‌های مشهودتر در پیشینه شخصی، اتحادهای سیاسی، و جو کلی – یعنی نحوه صحبت و موضوعاتی که بر روی آنها تمرکز می‌کنند – نامزدها را از نظر سیاستمداران دموکرات در اردوگاه‌هایی دسته‌بندی کرده است.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

در پاسخ، نماینده اریک سوالول (D-CA) – یکی از شرکت کنندگان کلیدی در تحقیقات استیضاح و یکی از دوستان گلدمن – در توییتی نوشت: «بسیار عالی به نظر می رسد. تبلیغ ناامید مزخرف از Mondaire.”

سال 2022 پس از دو دوره انتخاباتی که در آن ترقی خواهان تازه کار نیویورک اعضای ارشد مجلس نمایندگان را سرنگون کردند، نویدبخش آن است که کمتر نقطه روشنی برای جناح چپ حزب در ایالت امپایر و در سطح ملی باشد.

به زودی، گلدمن در توییتی نوشت که اگر کسی تأیید ترامپ را جدی بگیرد، «آن‌ها به سادگی ترامپ را درک نمی‌کنند و برای دفاع و حفاظت از دموکراسی ما ضعیف هستند».

یکی از دستیاران ارشد مجلس گفت: «از دیدگاه مترقی، این حس وجود دارد که یک تصادف اتومبیل با حرکت آهسته است، و ما می دانیم که این تصادف به کجا ختم خواهد شد.

اما این میدان تا حدودی ناآرام بود تا اینکه گلدمن، با جذب سرمایه قوی و پول نقد خود، کمپین خود را در برخی نظرسنجی ها پیشتاز کرد. تلاش پیشروها برای کاهش سرعت حرکت او به یک تقلای همه جانبه تبدیل شد مجله نیویورک تایمز هفته گذشته او را تایید کرد.

سه نامزد – جونز، قانونگذار ایالتی یوه لاین نیو و عضو شورای شهر کارلینا ریورا – قبلاً در خط حزب خانواده‌های کارگری برای دفاتر فعلی خود نامزد شده‌اند که به منزله مهر تایید جناح چپ ایالتی است. (نیو در این مسابقه تأییدیه WFP را دارد.)

بسیاری از مترقی‌ها در نیویورک و فراتر از آن متقاعد شده‌اند که انتخاب گلدمن، از نظر یک منبع، نشان‌دهنده یک «فرصت از دست رفته» خواهد بود، تا از انرژی منطقه‌ای بسیار متنوع و آبی تیره برای تقویت جناح چپ حزب و گسترش نمایندگی در آن استفاده شود. کنگره.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

یک توییت غیرمجاز از یک نماینده کنگره کالیفرنیا لازم بود تا نشان دهد که انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در شهر نیویورک چقدر زشت شده است.

جونز قبلاً روی امواج پخش شده بود. نیداردت گفت: «دن گلدمن 4 میلیون دلار برای این رقابت هزینه کرده است، بنابراین سؤال این است که کدام ترقی‌خواه منابع لازم برای مقابله با آن را دارد و تنها نامزدی که به این چالش پاسخ می‌دهد موندیر جونز است.»

اما گرد و غبار توییتر تنها یکی از دلایل فزاینده ای بود که به قول یکی از فعالان دموکرات مستقر در نیویورک، این رقابت 12 نفره برای پرکردن یک کرسی باز مجلس نمایندگان ایالات متحده در یک منطقه فوق لیبرال، تبدیل به یک عامل دموکرات شده است. “نمایش ترسناک.”

در حالی که روزهای مقدماتی باقی مانده است، سه نامزد چپ‌گرا همگی استدلال می‌کنند که قابل دوام‌ترین هستند.

Mondaire مورد بحث نماینده Mondaire Jones (D-NY) بود که در این مقدماتی نیز رقیب بود. او به تازگی تبلیغ تند خود را منتشر کرده بود که به گلدمن به عنوان یک «محافظه‌کار» حمله می‌کرد – بر این اساس که به نظر می‌رسید محدودیت‌های سقط جنین را در مصاحبه‌ای تایید می‌کرد – و او را به خاطر ثروتمند بودن و سرمایه‌گذاری در فاکس نیوز مورد انتقاد قرار داد.

برخلاف کمپین گلدمن با طعم مقاومت، ریورا به یک موضوع کلیدی که در حال حاضر پایه حزب را متحول می کند متمایل شده است: سقط جنین.

کاندیدای دموکرات با توئیت سقط جنین، بزرگان حزب را عصبانی می کند

اگرچه این یک ترول نسبتا واضح بود، کمپین نیو به سرعت طعمه آن را گرفت و روز پنجشنبه بیانیه ای برای جمع آوری کمک های مالی صادر کرد و گفت که گلدمن «توسط ترامپ تأیید می شود» و نیو نه.

در همین حال، سیمون کانتر، سخنگوی کمپین گلدمن، گفت که حمایت‌های آنها و عملکرد نظرسنجی نشان می‌دهد که او در حال ایجاد گسترده‌ترین ائتلاف است. کانتر تاکید کرد که گلدمن قول داده است که کمپین مثبتی را اجرا کند و گفت: “مایه تاسف” است که این مبارزه به چنین مبارزه بدی تبدیل شده است.