دواین جانسون برای اولین بار In-N-Out را امتحان می کند

جانسون مرتباً غذای تقلب خود را منتشر کرده است. یکی در ماه ژوئن شامل دوازده تخم مرغ شامل دو تخم مرغ کامل و 10 سفیده تخم مرغ، با بیکن بوقلمون ترد و بیسکویت های خانگی با قطره عسل بود.

«دفعه بعد، اگر آن را حفر کردید، همبرگرها را به سبک حیوانی تهیه کنید! سیب زمینی سرخ کرده هم اینطوری خوبه!» یک نفر نوشت، در حالی که دیگری اضافه کرد: “برگرها جامد هستند اما سیب زمینی سرخ کرده، نه چندان.”

او نوشت: “باید این طلوع صبح یکشنبه هاوایی را با شما به اشتراک بگذارم.” “صبحانه پرقدرت + انرژی قبل از تمرین.”





منبع

در کپشن ویدیو، او حکم خود را در مورد اولین غذای In-N-Out خود اعلام می‌کند و به همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده یک شکلک مثبت می‌دهد.

در ویدئویی که در روز دوشنبه در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شد، ستاره «آدم سیاه» ادعا کرد که هرگز In-N-Out Burger نخورده است و تجربه خود را برای اولین بار امتحان کرده است.

بخش نظرات مملو از اظهارات طرفداران همبرگر و همچنین نظرات و پیشنهادات جانسون بود.

“من قبلا هرگز آن را امتحان نکرده بودم، بنابراین این اولین بار است.”

او نوشت: “این خبره چیزبرگر اکنون In & Out را به “لیست” اضافه می کند و افزود: “دوستان من از غذاهای تقلبی خود لذت ببرید.”

جانسون همچنین دو نوع مختلف از تکیلا ترمانا خود را برای جفت کردن با تقلب خود داشت.

دفعه بعد 2 4×4! شخص دیگری نظر داد، زیرا دیگری تعجب کرد که چرا یکی از میلک شیک های معروف In-N-Out را دریافت نکرده است.

“دلیل اینکه این تاریخ در حال ساخت است این است که این اولین بار است که من یک همبرگر In-N-Out یا سیب زمینی سرخ کرده In-N-Out، هر چیزی از In-N-Out را امتحان می کنم.” این بازیگر که قبلاً با نام The Rock شناخته می‌شد، در این ویدئو گفت که او مقداری غذا از زنجیره محبوب برگر برای «برخی از دوستانم» «برداشته است».

در بشقابش دو عدد دوتایی و دو سفارش سیب زمینی سرخ کرده بود. او پس از صحبت کردن با دوربین گفت: «سیب زمینی سرخ کرده خوب است، بنابراین ما شروع خوبی داریم.

در ماه مارس، صبحانه انبوه او خبرساز شد. این وعده غذایی سنگین شامل یک استیک سیلی با سفیده تخم مرغ، بلغور جو دوسر با پاپایا، پنج تکه کلوچه انگلیسی با کره بادام زمینی و ژله و یک نوشیدنی انرژی زا ZOA بود.

دواین جانسون به تازگی یک غذای تقلب در روز یکشنبه برای کتاب های تاریخ خورد.

In-N-Out عمدتاً در ساحل غربی فروخته می شود و به داشتن تازه ترین مواد اولیه معروف است. طبق وب سایت خود، آنها هرگز محصولات خود را فریز، بسته بندی یا مایکروویو نمی کنند. به گزارش مشد، به دلیل «تعهد به کیفیت» و امتناع از فریز کردن پتک‌هایشان، آن‌ها فقط فروشگاه‌هایی را در فاصله 300 مایلی کارخانه‌های خود که در کالیفرنیا و تگزاس واقع شده‌اند، اداره می‌کنند.