ده ها مهاجر از نقل مکان از هتل منهتن به مگا پناهگاه بروکلین خودداری می کنند.

یکی از فعالان به نیویورک پست که مهاجران احساس می کنند این پناهگاه “قابل زندگی نیست”.

بیش از 50 مهاجر در اعتراض یکشنبه شب در خارج از هتل واتسون در منهتن اردو زدند، زیرا شهر به دنبال انتقال مهاجران مرد مجرد به یک پناهگاه جدید در ترمینال کروز بروکلین بود تا فضایی برای خانواده های مهاجر ایجاد کند.

لوی افزود: «تاسیسات در ترمینال کروز بروکلین خدماتی مشابه سایر مراکز امداد بشردوستانه در شهر ارائه خواهند داد و جابجایی های برنامه ریزی شده آخر هفته به پایانه کروز بروکلین طبق برنامه ریزی انجام شد. ما همچنان نیازمند حمایت جدی از سوی دولت های ایالتی و فدرال خود هستیم.»

ده ها مهاجر از نقل مکان از هتل منهتن به مگا پناهگاه بروکلین خودداری می کنند.

بیش از دوازده افسر پلیس روز یکشنبه حوالی ساعت 10 به هتل پاسخ دادند بعد از ظهر بر اساس این گزارش، برای کنترل جمعیت، اگرچه تعداد کمتری پس از نیمه شب باقی مانده است. فعالان از کمک متقابل برونکس جنوبی خدمات غذا، آب و ترجمه ارائه می شود.

او افزود: «این فقط ناعادلانه است که شهرها وزن یک مشکل ملی را به دوش بکشند.

فابین لوی، سخنگوی این سازمان گفت: «بیش از 42000 پناهجو از بهار گذشته به شهر نیویورک وارد شده‌اند و ما همچنان از تعهدات اخلاقی خود فراتر می‌رویم زیرا پناهجویان را با سرپناه، غذا، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و بسیاری از خدمات ارائه می‌دهیم». را نیویورک پست.

بر اساس گزارش ها، چندین مهاجر در آخر هفته قبل از بازگشت به هتل برای خوابیدن در بیرون از خانه شب گذشته به این پناهگاه رفتند و گفتند که پناهگاه فاقد گرما، حریم خصوصی یا پتو است.

سخنگوی شهردار اریک آدامز گفت که شهر همچنان در مراقبت از هجوم مهاجران “از تعهدات اخلاقی خود فراتر می رود”.

در اوایل این ماه، آدامز به ال پاسو، تگزاس سفر کرد تا آگاهی خود را از مشکلات رو به رشد در مرز افزایش دهد.

مهاجران بنری آویزان کردند که خواستار مسکن دائمی و «لغو اجاره» شده بود.

“[W]آدامز به ام اس ان بی سی گفت: وقتی من به ال پاسو سفر کردم، می توانید از نزدیک تاثیر این موضوع را ببینید که چگونه نه تنها به بنیان ال پاسو آسیب می رساند، بلکه به شیکاگو، هیوستون، واشنگتن، شهر نیویورک نگاه کنید.

آدامز در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های سازنده ای در مورد “ایجاد نظم بیشتر به مرزها” با دولت بایدن داشته است، آدامز گفت: “به من گفته شد که ما فردی داریم که این عملیات را هماهنگ می کند، و همانطور که با مقامات کاخ سفید در میان گذاشتم، چرا این کار را انجام نمی دهیم. نمی دانم آن کیست؟»

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

به گفته مقامات شهر، پناهگاه جدید 1000 مرد بالغ مجرد را در خود جای می دهد و همان خدماتی را ارائه می دهد که مهاجران دریافت می کردند. نیویورک پست. پناهگاه پنجمین است مرکز امداد و واکنش فوریت های بشردوستانه از سال گذشته در شهر افتتاح می شود.