دن پرایس، مدیرعامل آیداهو که حداقل دستمزد سالانه 70 هزار دلار تعیین کرده بود، شغل خود را استعفا داد.

پرایس در اطلاعیه خود گفت که مدیر عامل شرکت، Tammi Kroll، به عنوان مدیرعامل شرکت کرده است.

دن پرایس، مدیر عامل Gravity Payments، در طی جشن افتتاح دفتر جدید Boise Gravity Payments در سال 2019 با کارمندان گپ می زند.

او 50 کارگر Boise را استخدام می کند. آنها برای جلوگیری از اخراج، دستمزد را کاهش دادند. انتخاب نتیجه داد

پرایس در ایمیلی خطاب به کارکنانش که چهارشنبه شب آن را نیز در توییتر به اشتراک گذاشت، نوشت: «اولویت شماره 1 من این است که کارمندان ما برای بهترین شرکت جهان کار کنند، اما حضور من در اینجا به یک عامل حواس پرتی تبدیل شده است. من همچنین باید از این وظایف کناره گیری کنم تا تمام وقت خود را روی مبارزه با اتهامات نادرستی که علیه من مطرح می شود متمرکز کنم.

او همچنین نوشت که 98 درصد از کارمندان Gravity Payments داوطلب شدند تا به طور موقت حقوق خود را از 5 به 100 درصد کاهش دهند تا از اخراج اجتناب کنند. روز چهارشنبه پرایس گفت که این شرکت در تاریخ 18 ساله خود هرگز حتی یک کارمند را اخراج نکرده است.

دیوید استاتز، سردبیر کسب و کار و اخبار محلی آیداهو استیتمن کمک کرد.

دن پرایس گفت که از Gravity Payments، یک شرکت پردازش کارت اعتباری، کناره گیری می کند تا زمان بیشتری را به “مبارزه با اتهامات نادرست” اختصاص دهد. سیاتل تایمز گزارش داد که در اوایل سال جاری، او به تلاش برای بوسیدن زنی برخلاف میل او متهم شد.

مدیرعامل سیاتل از آیداهو که به دلیل تعیین حداقل دستمزد 70000 دلاری برای همه کارمندانش – و کاهش حقوق خود به اندازه یکسان – به شهرت ملی رسید، در بحبوحه اتهامات تجاوز به جرم از سمت مدیرعاملی شرکتی که در کالج تأسیس کرده بود، استعفا داد.

اکنون 38 ساله، شخصیت عمومی پرایس حول حمایت او از کارگران متوسط ​​و انتقاد از مشاغل بزرگ شکل گرفته است. او در سال 2020 کتابی با عنوان “ارزش دارد: چگونه یک کاهش میلیون دلاری و حداقل دستمزد 70000 دلاری راه بهتری برای انجام کسب و کار را آشکار کرد.”

دن پرایس، پسر جلد مجله کارآفرین و بومی دره گنج رازهای موفقیت خود را می گوید



منبع

چگونه یک نمپان یک تجارت پرداخت با کارت اعتباری سیاتل را از اتاق خوابگاه خود ساخت

فاکس نیوز او را سوسیالیست خواند. راش گفت که شکست خواهد خورد. آنچه مدیر عامل حداقل دستمزد 70 هزار دلاری اکنون می گوید

پرایس در مورد این اتهامات توضیح بیشتری نداد یا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. Gravity Payments بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

او همچنین غرامت 1 میلیون دلاری خود را به آن طبقه کاهش داد و بیش از 90 درصد از دستمزد را کاهش داد و تقریباً از سه چهارم سود آن سال برای پوشش دستمزدهای بالاتر استفاده کرد. پرایس گفت که حقوقش را پایین نگه می دارد تا زمانی که سود به دست بیاید.

پرایس که مکرراً از مدیران شرکت‌ها و شکاف حقوقی زیاد بین آنها و کارگرانشان انتقاد می‌کرد، در سال 2015 پس از اعلام اینکه حقوق هر کارمند را به حداقل 70000 دلار افزایش می‌دهد، به شهرت رسید. به گزارش تایمز، در آن زمان، 120 کارمند او به طور متوسط ​​48000 دلار در سال حقوق می گرفتند.

در سال 2019، دن پرایس از Boise بازدید کرد تا دفتر پرداخت Gravity را در خیابان 27 N. 110 باز کند، جایی که 40 نفر در آن کار می کردند.

دن پرایس، مدیر عامل Gravity Payments، در طی جشن افتتاح دفتر جدید Boise Gravity Payments در سال 2019 با کارمندان گپ می زند.

کف دستمزد اولیه در همان سال تعیین شد که پرایس در یک نبرد قانونی علیه برادر بزرگترش، لوکاس پرایس، پیروز شد. پس از آن که برادرش ادعا کرد که حقوق او به عنوان سهامدار اقلیت هنگامی که دن پرایس در اواخر همان سال حقوق خود را افزایش داد، یک درگیری سه هفته ای در دادگاه آغاز شد. یک قاضی دادگاه عالی شهرستان کینگ با این موضوع مخالفت کرد و لوکاس پرایس را به پرداخت هزینه های حقوقی برادرش که مجموعاً 1.3 میلیون دلار بود، محکوم کرد.

پرایس در توییتر موفقیت مدل شرکت خود و مزایایی را که برای کارمندان قائل می شود تبلیغ کرد. او گفت که حداقل دستمزد کارگران اکنون 80,000 دلار است و کارکنان در سال جاری 10,000 دلار افزایش پایه دریافت کردند. او گفت که فرصت های شغلی معمولا بیش از 300 متقاضی را جذب می کند.

مدیر عامل شرکت آیداهو با حداقل دستمزد 70 هزار دلاری متهم به تجاوز به زن. ادعای وکیل دروغ است

پرایس اندکی قبل از اینکه نیویورک تایمز یک داستان تحقیقی را منتشر کند، استعفا داد و اتهامات زنان متعددی مبنی بر رفتار نامناسب را شرح داد. “آقای. در مقاله تایمز آمده است: شهرت اینترنتی پرایس باعث ایجاد الگوی سوء استفاده در زندگی شخصی و رفتار خصمانه در شرکتش شده است، مصاحبه با بیش از 50 نفر، اسناد و گزارش های پلیس نشان می دهد.

به گزارش تایمز، پرایس 19 ساله بود که در سال 2004، Gravity Payments را از اتاق خوابگاه خود در دانشگاه سیاتل پاسیفیک، یک دانشگاه هنرهای لیبرال مسیحی، با استفاده از پول اولیه لوکاس پرایس شروع کرد.

آیداهو استیتمن قبلا گزارش داد که پرایس بین ملبا و مارسینگ در شهرستان کانیون روستایی رشد کرد. او در سال 2003 از Nampa Christian High فارغ التحصیل شد. پدرش، ران پرایس، مشاور، سخنران و نویسنده قدیمی Boise است.