دنی مسترسون، بازیگر «آن نمایش دهه 70» اهمیتی نمی‌داد که زنانی که به او تجاوز کرده بود به او «نه» می‌گفتند، دادستان‌ها در جریان پایان بحث گفتند

مسترسون 46 ساله که بیشتر برای بازی در نقش استیون هاید در اواخر دهه 90 شناخته می شود، با سه مورد تجاوز جنسی به زور یا ترس به دلیل تجاوز جنسی به سه زن در خانه خود در هالیوود هیلز در سال های 2001 و 2003 مواجه است. زنان می‌گویند که مسترسون به آنها مشروبات الکلی می‌داد و زمانی که آنها سرگردان شدند، آنها را به طبقه بالا به اتاق خواب خود برد و با خشونت به آنها تجاوز کرد. در مورد سوم، زن که در آن زمان دوست دختر مسترسون بود، گفت که با نفوذ او به واژنش از خواب بیدار شد و وقتی سعی کرد او را متوقف کند، او را کتک زد، تف روی او انداخت و او را “سطل زباله سفید” نامید.

مولر گفت: «روی حقایق بمانید. «کلمه معقول را به خاطر بسپار. فقط آنچه را معقول است در نظر بگیرید و آنچه را که نیست باید رد کنید.»

کوهن در خلال بحث پایانی خود اظهارات زنان را در مورد تجاوزات جنسی ادعایی و اقدامات آنها پس از آن مورد هدف قرار داد و از آنها پرسید که آیا توضیحاتی که ارائه کردند معقول است یا اینکه ممکن است آنها دروغ می گویند. او به شهادت میندی مکانیک، روانشناس بالینی و متخصص تروما تجاوز جنسی که اغلب در پرونده های حقوقی شهادت می دهد اشاره کرد و خاطرنشان کرد که او گفت که می تواند انگیزه هایی برای دروغ گفتن قربانی تجاوز جنسی وجود داشته باشد.

مسترسون نسبت به اتهامات وارده بیگناه اعتراف کرده و ادعا کرده است که فقط با رضایت جنسی با زنان رابطه جنسی داشته است. اکنون یک هیئت منصفه 12 نفره مشخص خواهد کرد که آیا مستسون مجرم است یا خیر. اگر در هر سه مورد مجرم شناخته شود، با ۴۵ سال حبس ابد مواجه خواهد شد.

در همین حال، فیلیپ کوهن، وکیل مسترسون، از هیئت منصفه خواست تا بر تناقضات در شهادت زنان تمرکز کنند و استدلال کرد که تناقضات در اظهارات قبلی آنها با آنچه در دادگاه شهادت داده‌اند، به اندازه کافی شک منطقی را ایجاد می‌کند که آنچه آنها به هیئت منصفه می‌گویند درست نیست.

کوهن گفت: «آنها آنقدر می‌خواهند در این پرونده پیروز شوند که تا آن بحث پایانی نادیده گرفته شده‌اند. “آنها تناقضات و جعل آشکار، آشکار و عظیمی را که هر جین دو به شما داده است نادیده گرفته اند.”

در طول حدود چهار هفته، هیئت منصفه شهادت تصویری از سه زنی که مسترسون متهم به تجاوز جنسی است، کارآگاهانی که ادعاهای آنها را بررسی کردند و افرادی که به یاد می آوردند شنیدند. اعضای هیئت منصفه همچنین از زن چهارمی شنیدند که این بازیگر را به تجاوز جنسی متهم کرده بود و شهادت او بازتاب شهادت سایر متهمان بود. یک زن، که در طول شهادتش به نام JB شناخته شد، شهادت داد که فکر می‌کرد مسترسون می‌خواهد او را بکشد، زیرا توضیح می‌داد که چگونه بازیگر او را با بالش خفه کرد و او را خفه کرد، زیرا ادعا می‌شد در آوریل 2003 به او تجاوز جنسی می‌کرد. به مسترسون گفت که “نمی خواهد رابطه جنسی داشته باشد”، اما او به هر حال بدون رضایت او به او نفوذ کرد.

راینهولد مولر، معاون دادستان منطقه لس آنجلس، در جلسه پایانی خود گفت: “اگر در تخت او ناتوان بودید، او به شما تجاوز می کرد.” «اگر جای دیگری از خانه ناتوان بودی، می آمد و تو را پیدا می کرد. و اگر در خانه او بودید و هنوز مست نبودید، به شما الکل می‌داد تا شما را به آنجا برساند و سپس به زور به شما تجاوز می‌کرد.»

کوهن گفت که دفتر دادستان منطقه ظاهراً این مسائل را نادیده می‌گرفت «دیوانه‌کننده» و «وحشتناک» بود.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به‌روزرسانی‌ها دوباره بررسی کنید و دنبال کنید اخبار BuzzFeed در توییتر.

بیشتر در این مورد





منبع

لس آنجلس – دادستان ها دنی مسترسون را به عنوان یک شکارچی توصیف کردند که برایش اهمیتی نداشت که زنانی که متهم به تجاوز جنسی بودند، “نه” می گفتند و او در روز سه شنبه از هیئت منصفه خواست تا آن را پیدا کنند. آن نمایش دهه 70 بازیگری که در دادگاه جنایی خود به همه اتهامات مجرم شناخته می شود.

مولر در رد خود از هیئت منصفه خواست تا بر واقعیت ها تمرکز کنند و گفت که کوهن در تلاش است تا اعضای هیئت منصفه را منحرف کند.

مسترسون در نهایت تصمیم گرفت در دفاع از خود شهادت ندهد و وکلای او هیچ شاهدی را به جایگاه دعوت نکردند.

کوهن برای کمک به بیان نظر خود، شهادت کریستینا بی را بیان کرد که بعد از اینکه توسط مسترسون مورد تجاوز قرار گرفت و از او جدا شد، حداقل در دو نوبت با او ملاقات کرد و داوطلبانه با او رابطه جنسی برقرار کرد. مولر در اظهارات پایانی خود استدلال کرد که کریستینا بی. در تلاش برای “ترمیم پیوند” با مسترسون بود و هنوز در حال پردازش آنچه برای او افتاده بود. اما کوهن پیشنهاد کرد که “نتیجه منطقی” دیگر این بود که او در حال پردازش نبود و در عوض با او ملاقات کرد زیرا هنوز او را دوست داشت و داوطلبانه با او ملاقات کرد زیرا “از او نمی ترسید.”

این سه زن، که همگی ساینتولوژیست‌های سابق هستند، در طول شهادت خود در مورد اینکه چگونه مقامات کلیسا آنها را تهدید به تکفیر در صورت گزارش حوادث به پلیس کردند و باعث شدند احساس کنند که آنها – و نه مسترسون – مسئول حملات ادعایی هستند، صحبت کردند.

دنی مسترسون در محاکمه خود در لس آنجلس در 18 سپتامبر 2020 ظاهر می شود.

لوسی نیکلسون / AP

و علیرغم تلاش های مستسترسون، یک ساینتولوژیست برجسته، برای دور نگه داشتن کلیسای ساینتولوژی از محاکمه، هیئت منصفه مکرراً در مورد مؤسسه و اقدامات آن شنیده اند. طبق بررسی وکیل وی از رونوشت ها، ساینتولوژی بیش از 700 بار مطرح شد.

دنی مسترسون در محاکمه خود در لس آنجلس در 18 سپتامبر 2020 ظاهر می شود.
این زن که کریستینا بی نام دارد، درباره اعتقادات کلیسا گفت: «همه ما مسئول شرایطی هستیم که در آن قرار داریم – این چیزی است که به ما آموزش داده شده است. “من هنوز با آن مبارزه می کنم حتی امروز.”

کوهن به هیئت منصفه گفت: «این شک منطقی شماست، کاملا صریح.

“آیا این یک نتیجه گیری معقول است؟” کوهن گفت. «چون اگر اینطور باشد، حدس بزنید چیست؟ شما باید این را بپذیرید.»

یک زن که در زمان تجاوز ادعایی، دوست دختر مسترسون بود، شهادت داد که یک افسر اخلاق کلیسا به او گفته است که نمی‌تواند توسط کسی که با او در ارتباط است مورد تجاوز جنسی قرار گیرد و باید در زندگی‌اش یا قبلاً کاری انجام داده باشد. زندگی برای سزاوارش