دنیس آستین، 65 ساله، رازهای خود را برای داشتن فرم بیکینی برای سال جدید فاش می کند.


دنیس آستین در 65 سالگی بیکینی را با غرور تکان می دهد.

این مربی سرشناس تناسب اندام در تابستان امسال هنگامی که او و دخترش، کیتی آستین، مدل های دو تکه ای را برای نمایش لباس شنای ورزشی مصور ورزشی 2022 در میامی مدل سازی کردند، سروصدا کرد.

این ستاره دهه 80 به فاکس نیوز دیجیتال گفت: همکاری با این دختر 29 ساله، که قبلاً با اپلیکیشن خود به عنوان یک تأثیرگذار تناسب اندام در رسانه های اجتماعی شناخته می شود، بسیار خوشحال کننده بود. کیتی اولین لباس شنای خود را در سال 2021 به عنوان بخشی از جستجوی سالانه شنا کرد. او سپس برای شماره امسال به عنوان یک تازه کار رسمی بازگشت.

دنیس آستین و کیتی آستین در باند فرودگاه

کیتی آستین و دنیس آستین روی باند فرودگاه برای نمایش باند لباس شنای ورزشی مصور در ساحل Paraiso Miami در 16 ژوئیه 2022 در ساحل میامی، فلوریدا راه می‌روند.

“برای [SI] آستین گفت: حتی در سن 65 سالگی از من بخواهد بیکینی بپوشم – منظورم این است که این یک هیجان بزرگ بود و من فقط دنبال آن رفتم.

دنیس آستین، 65 ساله، در حالی که در تعطیلات با لاغری صحبت می کند، عکس خیره کننده ای را به اشتراک می گذارد

دنیز آستین با همسرش

عکسی از دنیس آستین به همراه همسرش در باشگاه بدنسازی خانه شان در شمال ویرجینیا.

آستین خاطرنشان کرد که در حالی که افتخار می کند بدن خود را جشن می گیرد، اما امیدوار است که این امر به زنان دیگر نیز الهام بخشد تا متوجه شوند که برای اصلاح اهداف سلامتی خود دیر نیست.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

آستین گفت: “اول، بدنی که در آن هستی را دوست داشته باش.” “بهترین کاری را که می توانید انجام دهید. من واقعاً به داشتن نگرش خوب اعتقاد دارم. این واقعاً از درون می آید. من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و احساس می کنم می توانم به زنان کمک کنم تا احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. ورزش کنید، درست غذا بخورید، داشتن یک نگرش خوب، یک استراحت شبانه خوب – همه اینها به سبک زندگی سالم کمک می کند. من می خواهم زنان واقعاً تمام تلاش خود را برای تغذیه سالم و حرکت بیشتر انجام دهند. این پیام من است. من همیشه گفته ام که در تمام این 40 سال، فقط بهترین کاری را که می توانید انجام دهید، این نکته کلیدی است.”

کیتی آستین به همراه مادرش دنیس آستین با لباس های بیکینی

کیتی آستین و دنیس آستین در پشت صحنه نمایش باند لباس شنای ورزشی مصور در ساحل Paraiso Miami در 16 ژوئیه 2022 در ساحل میامی، فلوریدا ژست می گیرند.

آستین که در دهه 80 و 90 به لطف تمرین 8 دقیقه ای شکمش به شهرت رسید، در طول این سال ها بیش از 24 میلیون فیلم ورزشی و دی وی دی فروخته است. او همچنین به مدت 14 سال در بهترین برنامه تناسب اندام “Fit & Lite” بازی کرد.

اخیراً این دو مادر و دختر بار دیگر با هم متحد شدند. در نوامبر، آنها کلاس تناسب اندام “SlimFast Loves the ’80s” را راه اندازی کردند که ادای احترام به ریشه های این برند است. دارای حرکات ایروبیک کلاسیک و همچنین رویکرد مدرن کتی برای عرق کردن است. آستین گفت که او این تمرین 30 دقیقه ای را برای کسانی طراحی کرده است که نمی خواهند تا سال 2023 منتظر بمانند تا به تصمیمات خود عمل کنند.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

آستین گفت که شروع می تواند به طرز شگفت آوری ساده باشد.

دنیس آستین در حال ورزش برای SlimFast

در ماه نوامبر، دنیس آستین و کتی آستین یک بار دیگر با یکدیگر همکاری کردند تا یک کلاس تمرینی 30 دقیقه‌ای برای SlimFast راه‌اندازی کنند.

او گفت: «پیاده روی یک شکل عالی از ورزش است. من سعی می‌کنم هر روز راه بروم. قدم‌هایم را می‌گذارم… اگر می‌توانستید راه بروید و بازوهایتان را پمپاژ کنید، کالری بیشتری می‌سوزانید زیرا از عضلات بیشتری استفاده می‌کنید. … اما راه رفتن خوب است. من به سه روش اعتقاد دارم. تناسب اندام – کاردیو برای سوزاندن مقداری چربی، تقویت عضلات برای سفت شدن عضلات و سپس کشش برای بهبود انعطاف پذیری شما. … به مردم می گویم اگر تازه شروع کرده اند، [exercise] سه روز در هفته. تفاوتی را در بدن خود خواهید دید. مطمئن شوید که هر بار کمی این کار را انجام می دهید. وقت خود را صرف کنید، آن را راحت کنید.”

دنیس آستین در دهه 80

دنیس آستین در دهه 80 و 90 به یک نام آشنا تبدیل شد.

آستین ادامه داد: “من سعی می کنم بیشتر روزهای هفته ورزش کنم، اما فقط 30 دقیقه ورزش می کنم.” “در طول تعطیلات، من عاشق پیاده روی و قدم زدن در قدم هایم هستم. … من عاشق ورزش کردن در صبح هستم. به این ترتیب، تمام روز را دارم و نگران این نیستم که چگونه آن را فشار دهم. اما اگر بخواهیم کاملاً صادق باشیم، این همان چیزی است که شما می توانید به بهترین شکل در برنامه خود قرار دهید. به همین دلیل است که اگر بتوانید فقط 10 دقیقه در صبح و سپس 10 دقیقه دیگر در عصر ورزش کنید، مشکلی نیست. تقریباً 20 تا 30 دقیقه در بیشتر روزهای هفته. شما عالی عمل خواهید کرد. … کوچک شروع کنید. شاید 10 دقیقه زودتر از حد معمول از خواب بیدار شوید و صبح آن تمرین 10 دقیقه ای را انجام دهید.”

آستین توصیه می‌کند در صورت نیاز به تشویق بیشتر با یکی از عزیزان خود تماس بگیرید. او گفت که ورزش با یک دوست می تواند تمرین را برای برخی لذت بخش تر کند.

بروک برک، 51 ساله، نکات مورد علاقه خود را برای خوش فرم ماندن در طول تعطیلات به اشتراک می گذارد

دنیس آستین دخترش را در آغوش گرفته است

دنیس آستین اصرار داشت که برای شروع اهداف جدید سلامتی هرگز دیر نیست.

من همیشه به خواهرانم زنگ می‌زنم و می‌پرسم چه کسی می‌خواهد ورزش کند؟ یا “چه کسی در اطراف است تا این هفته راه برود؟” او گفت. “من فکر می کنم شما باید برنامه ریزی کنید [your workouts]، هم. آن را در برنامه خود قرار دهید، آن را بخشی از برنامه خود قرار دهید تا آن را در دفترچه تاریخ خود داشته باشید، و بخشی از زندگی شما می شود. همه چیز در مورد سبک زندگی است. همه اینها به شما کمک می کند سبک زندگی سالم تری داشته باشید. بنابراین، کارها را برای خود راحت‌تر کنید و آن را به همین شکل حفظ خواهید کرد. شما این کار را بیشتر انجام خواهید داد و از انجام آن نیز لذت خواهید برد. و موسیقی کلید است. من عاشق موسیقی سرگرم کننده هستم. … لیست پخش من بسیار متنوع است. من موسیقی از دریک تا تیلور سویفت و بروس اسپرینگستین دارم.”

آستین گفت که رایج‌ترین اشتباهی که مردم در سال جدید مرتکب می‌شوند این است که خود را با «خیلی زود» غلبه کنند.

آستین گفت: “من فکر می کنم شروع کارهای کوچک و انجام کارهای کوچک مانند پیاده روی بسیار آسان تر است.” “من فکر می کنم مردم گاهی اوقات سعی می کنند کارهای زیادی انجام دهند. سپس آنقدر پیچیده می شود که نمی چسبد؛ شما ثابت نخواهید ماند و تفاوتی نخواهید دید. سه روز در هفته را شروع کنید و خود را به چهار روز افزایش دهید. روزها. تمرینات خود را سرگرم کننده کنید، چیزی که مشتاقانه منتظر آن هستید. به این ترتیب به آن ادامه خواهید داد.”

دنیس آستین با دخترش کیتی آستین در حال پریدن روی فرش قرمز

هنگامی که نوبت به شروع یک برنامه تمرینی جدید می رسد، دنیس آستین، سمت چپ، توصیه کرد که ورزش را کم شروع کنید.

او گفت: “گاهی اوقات رانندگی به باشگاه سخت است.” “به همین دلیل است که من دوست دارم در خانه ورزش کنم زیرا بسیار راحت است. اگر راحت باشد، زندگی شما را آسان تر می کند و در تمام طول سال به آن پایبند خواهید بود.”



منبع