دنور پست پس از تیراندازی در کلرادو به لورن بوبرت می‌گوید: «ما به تو نگاه می‌کنیم».

هیئت تحریریه روزنامه چند روز پس از کشته شدن پنج نفر و مجروح شدن حداقل 18 نفر دیگر در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز نوشت: «ما از نوشتن نسخه های یک سرمقاله بارها و بارها خسته شده ایم. “افکار و دعا به خشونت اسلحه پایان نمی دهد. کلمات مهم هستند سخنان نفرت انگیز و نابردبار جایی در گفتمان عمومی ندارد.»

دنور پست، نماینده لورن بوبرت (R-Colo.) و سایر افراط گرایان در سراسر کشور را به دلیل تداوم “لفاظی که باعث ایجاد ترس و نفرت” علیه افراد LGBTQ پس از تیراندازی گسترده روز شنبه در یک کلوپ شبانه همجنسگرایان در کلرادو شد، مورد انتقاد قرار داد.

بوبرت دارد به طور مکرر در این روایت نادرست دست راستی شرکت کرد که آموزش دادن به کودکان در مورد هویت جنسیتی و اجازه دادن به جوانان ترنس برای دریافت مراقبت های تایید کننده جنسیت به نوعی “آرایش” و جنسی کردن آنها است و همچنین ویتریول به سمت نمایش های درگ پسند بچه ها او که به خاطر اظهارنظرهای گذشته خود در پی تیراندازی روز شنبه مورد انتقاد قرار گرفت، این اظهارات را دوچندان کرد و گفت: «من هرگز نسبت به کسی و ترجیح شخصی آنها به عنوان یک بزرگسال لفاظی بدی نداشته ام. چیزی که من از آن انتقاد کرده‌ام، جنسی‌سازی فرزندانمان است. و من از مردانی که لباس کاریکاتور زنانه می پوشند انتقاد کرده ام.

سرمقاله کامل را اینجا بخوانید.

مربوط…





منبع

پست نوشت: «بوبرت به درستی به خاطر نقشش در بالا بردن سخنان تنفر آمیز علیه جامعه LGBTQ مورد انتقاد قرار گرفت. “به عنوان یک امتیاز اضافی، مواضع تند او در مورد کنترل اسلحه، رد کردن حتی اقدامات عقل سلیم، به این معنی است که او از هیچ تلاشی که ممکن است اسلحه را از اختیار این تیرانداز دور نگه دارد، حمایت نمی کند.”

در حالی که “مرد مسلح مسئول شلیک آن گلوله ها است”، “در میان ما کسانی هستند که روایتی از نفرت و عدم مدارا را تغذیه می کنند، و نمی فهمند یا اهمیت نمی دهند که این کلمات به کجا می توانند منجر شوند.”

این روزنامه که به طور معمول از بوبرت انتقاد می کند، خاطرنشان کرد که او در توییتی نوشته بود که تیراندازی “کاملاً وحشتناک” بود و “قربانیان و خانواده های آنها در دعای من هستند.” پیام او با توجه به تمجید او از اسلحه و تعصب نسبت به جامعه LGBTQ مورد استقبال قرار نگرفت.