دموکرات ها پس از فراخوان گرین برای رعایت آراستگی در مجلس، از خنده بلند شدند

مشخص نیست کدام نماینده مجلس فریاد زد و چه گفت.

واکنش دموکرات‌ها بازتابی از جنجال‌هایی بود که حول رفتار بمب‌آمیز خود گرین از زمان ورود به کاپیتول هیل، که در برخی مواقع در صحن مجلس اجرا می‌شد، در جریان بود. در طول سخنرانی رئیس جمهور بایدن در مورد وضعیت اتحادیه در ماه فوریه، جمهوری خواه جورجیا در حالی که رئیس جمهور سخنانی درباره تامین اجتماعی و مدیکر ارائه می کرد، فریاد زد “دروغگو”.

در حالی که همه 213 دموکرات این طومار را امضا کرده اند، گروه کنگره به پنج جمهوری خواه نیاز دارد تا به تلاش آنها برای رسیدن به آستانه اکثریت مجلس بپیوندند، که برای اجبار رای گیری از طریق طومار برکناری لازم است. با این حال، این یک سناریوی بعید است زیرا کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) از قانونگذاران جمهوری خواه خواسته است تا در مذاکرات پشت سر او بایستند.

در حالی که اسکالیس از سنا و کاخ سفید می خواست تا برای افزایش سقف استقراض اقدام کنند – با اشاره به لایحه ای که جمهوری خواهان مجلس در ماه گذشته تصویب کردند – یک قانونگذار در مجلس فریاد زد.

“اگر آنها آن را دوست ندارند، می توانند آن را اصلاح کنند، این بخشی از روند قانونگذاری است. بیایید کارهایمان را انجام دهیم؛ ما کارهای خود را انجام داده ایم، آنها باید کارهای خود را انجام دهند.

اسکالیس گفت: «در حالی که برخی در این شهر ممکن است به تئاتر علاقه مند باشند، جمهوری خواهان مجلس وارد عمل شدند. ما لایحه‌ای را برای رسیدگی به این مشکل تصویب کردیم، وقت آن است که دوستان من در طرف مقابل شروع به انجام کار خود کنند، با سنا تماس بگیرید تا این لایحه را بررسی کنند.»

پس از یک مکث تقریباً 15 ثانیه ای، گرین خواستار رعایت آراستگی در اتاق شد.

با این حال کلارک از جمهوری خواهان خواست به تلاش دموکرات ها بپیوندند.

اسکالیس روز چهارشنبه به صحن مجلس آمد تا به قانونگذاران اطلاع دهد که می توانند واشنگتن را برای آخر هفته روز یادبود ترک کنند، اما باید آماده باشند تا با اخطار 24 ساعته برای رای گیری در مورد سقف سقف بدهی به کنگره بازگردند، زیرا مذاکرات بر سر افزایش سقف وام ادامه دارد.

هنگامی که مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان – که ریاست مجلس را برعهده داشت- خواستار رعایت آراستگی شد، دموکرات ها در صحن مجلس از خنده بلند شدند.

«فقط پنج میهن پرست لازم است تا در مبارزه برای مردم آمریکا به ما بپیوندند. به ما بپیوندید، طومار را امضا کنید، اینجا بمانید و برای خانواده‌های آمریکایی بجنگید، برای امنیت آمریکایی‌شان بجنگید.»

این اعتراض زمانی رخ داد که استیو اسکالیز، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان (راستایی) در حال ارائه سخنانی درباره سقف بدهی بود، که موضوع مذاکرات پرمخاطره بین قانونگذاران جمهوری خواه و کاخ سفید بوده است.

به دنبال این خنده، گرین گفت: «خانه درست خواهد شد» و اسکالیس را تشخیص داد که به صحبت کردن روی زمین ادامه دهد.

دموکرات‌ها با کف زدن به هوا بلند شدند.

گرین در حالی که شعله اش را می کوبید، از روی گلدان گفت: «سفارش کن.

او گفت: «به اعضا یادآوری می‌شود که از اصول مجلس پیروی کنند.

بیش از یک هفته است که قانونگذاران جمهوری خواه و مذاکره کنندگان کاخ سفید در حال مذاکره برای دستیابی به توافق بوده اند. با این حال، فشارها در روزهای اخیر با نزدیک‌تر شدن به 1 ژوئن – روزی که جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا به آمریکا هشدار داده بود، افزایش یافته است.

پس از اعلام برنامه‌های زمان‌بندی، ویپ اقلیت مجلس نمایندگان کاترین کلارک (دموکرات) در صحن مجلس سخنرانی کرد تا از لایحه جمهوری‌خواه انتقاد کرد و از امضای همه اعضای گروه دموکرات طومار برکناری را جشن گرفت، که قانونگذاران لیبرال امیدوارند که بتواند این طرح را انجام دهد. برای اجبار رای به قانون برای افزایش سقف استقراض استفاده می شود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

و ماه گذشته، گرین در طول جلسه استماع کمیته امنیت داخلی پس از اینکه آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی را به دروغگویی متهم کرد، ساکت شد.

هیل برای اظهار نظر با گرین تماس گرفت.

سپس دموکرات‌های حاضر در مجلس از خنده بلند شدند. برخی از اعضا – از جمله نمایندگان الکساندریا اوکاسیو-کورتز (DN.Y.) و کوری بوش (D-Mo.) – از روی صندلی های خود ایستادند و شروع به فریاد زدن کردند.

اسکالیس گفت: «من از مجلس می‌خواهم که نظم داشته باشد و از طرف دیگر کمی آراستگی وجود داشته باشد.

ما در واقع تنها ارگانی در این شهر هستیم که اقداماتی را برای رسیدگی به سقف بدهی و مشکل هزینه در واشنگتن انجام داده ایم. من سنا را تشویق می‌کنم که این لایحه را بپذیرد، من رئیس‌جمهور را تشویق می‌کنم که نامزد کند و به این مشکل رسیدگی کند، اما ما در حال حاضر داریم، رای‌ها در هیئت مدیره هستند-» اسکالیس قبل از مکث برای واکنش به این فریاد گفت.