دموکرات ها در مورد اینکه چرا رای دهندگان اسپانیایی تبار را از دست می دهند دچار توهم هستند

دموکرات ها به طور سنتی از رای دهندگان اسپانیایی تبار با برچسب زدن جمهوری خواهان به عنوان نژادپرست و متعهد به انجام اصلاحات مهاجرتی در صورت به قدرت رسیدن (و توجه داشته باشید که این دو پیام به هم مرتبط هستند) متوسل می شوند. اما زمانی که دموکرات ها کنگره و کاخ سفید را در دو سال اول ریاست جمهوری اوباما کنترل کردند، علیرغم داشتن 58 رأی در سنا (و حضور چندین جمهوری خواه میانه رو که حداقل از اصلاحات مهاجرت حمایت می کردند، اصلاحات مهاجرتی را انجام ندادند. زمانی که آنها هنوز در مقام بودند).

نوه های شما به جلسات 6 ژانویه اهمیت می دهند، حتی اگر شما این کار را نکنید

نوامبر به سرعت نزدیک می شود و دموکرات ها مشکلی دارند: در ایالت های کلیدی مانند تگزاس، آنها رای دهندگان اسپانیایی تبار را از دست می دهند.

اما رهبران درون حزب به جای اینکه در مورد آن صادق باشند، در توهم در مورد اینکه مشکل چیست، فکر می کنند. آنها می گویند این فقدان “سرمایه گذاری” است. در واقع، این یکی از عوامل است، اما شواهد فراوان نشان می‌دهد که نتایج جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن با ایدئولوژی دموکرات‌ها به مشکلی برای گروهی از رأی‌دهندگان تبدیل شده است که هزاران مترقی و محافظه‌کار هرگز انتظار نداشتند تغییر رنگ قرمز را ببینند یا حتی کنجکاو شوند.

دموکرات ها باید توهمات خود را در مورد رأی دهندگان اسپانیایی تبار کنار بگذارند و این کار را هم اکنون انجام دهند. اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند، سال 2022 برای آنها وحشیانه تر خواهد بود. به عنوان یک امتیاز، ما واقعاً ممکن است شاهد یک صف بندی مجدد سیاسی درازمدت صادقانه به خدا در آمریکا باشیم – چیزی که تعداد کمی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری واقعاً از آن لذت خواهند برد.

دموکرات ها از ظهر 20 ژانویه 2021 تمام وقت را در جهان داشته اند تا در مورد مهاجرت اقدام کنند، اما با این حال از هیچ چیزی عبور نکرده اند.

نتیجه همچنین به دنبال آن است که دموکرات‌های کنگره درصد کمتری از آرا را نسبت به سال‌های گذشته در همین سه منطقه در سال 2020 به دست آوردند – بنابراین فقط بایدن نبود.

نماینده کوئلار – یک دموکرات میانه رو طرفدار زندگی و طرفدار اسلحه که با انتقاد از عملکرد پرزیدنت بایدن در مورد مرزها، پرها را به هم زده است – در سال 2006 توسط باشگاه محافظه کار رشد تأیید شد و با طرح هایی مانند سقف نرخ بهره 36 درصدی پیشنهادی گارسیا مخالفت کرد. با وام های کوتاه مدت و کوچک دلاری. او برای دموکرات‌های پایه کاملاً غیرجذاب – در واقع منفور- است، در حالی که رقیب او، جسیکا سیسنروس، مشخصات الیزابت وارن-برنی سندرز را دارد که رای‌دهندگان مترقی دوست دارند.

همانطور که آنها در توییتر می گویند، که آهنگ.

پس از نتایج هفته گذشته، نماینده گونزالس اظهار داشت که دموکرات‌ها «فقط مردم قهوه‌ای در مرز را فراموش کرده‌اند»، گفت که امیدوار است کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره (DCCC) درس‌های خود را بیاموزد، اما این حزب «در حال برداشتن است. لاتین تگزاس جنوبی مسلم است.» کوئلار موافقت کرد و اصرار داشت که “DCCC باید بنشیند و به طور جدی به جنوب تگزاس نگاه کند… شما نمی توانید اسپانیایی ها را بدیهی بگیرید، کاری که آنها همیشه انجام می دهند.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link

از 4 می، می‌دانیم که هر دو نامزد بیش از 3 میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند (سیسنروس در آن زمان در واقع نزدیک به 4.5 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است)، و هر دو 3 میلیون دلار یا بیشتر هزینه کرده‌اند (سخت است باور کنیم که سیسنروس همه آن را خرج نکرده است). سیسنروس به خاطر انرژی و زمانی که به مبارزات انتخاباتی اختصاص داد، و همچنین به خاطر نظم و انضباط پیامش بسیار مورد تحسین قرار گرفت – او یک کاندیدای “تنبل” یا “بی پروا” مانند، مثلاً نماینده جمهوریخواه که به زودی در حال خروج بود، نبود. مدیسون کاتورن. اما اگر تعداد زیادی از آرای دور دوم هنوز کشف نشده ظاهر نشود، واقعیت این است که سیسنروس شکست خورد و سیاست ها و واقعیت های روزانه رای دهندگان اهمیت داشتند.

درست است که در انتخابات ویژه هفته گذشته، دموکرات ها یک تن سرمایه گذاری نکردند، در حالی که جمهوری خواهان دسته چک خود را بیرون آوردند. با این حال، زمانی که چوی گارسیا، نماینده اسپانیایی تبار بسیار مترقی (نماینده بخش‌هایی از منطقه شیکاگو) این ضرر را رد کرد و گفت: «فکر می‌کنم سرمایه‌گذاری‌های بی‌رویه تاریخی ما را فراگرفت… او در رقابت هایی که همسفرانش در جناح چپ حزب دمکرات در مکان هایی مانند دره ریو گراند تلاش و زمان واقعی انجام داده اند، هنوز پیروز نشده اند.

آمریکایی های اسپانیایی تبار به اندازه همتایان سفیدپوست خود ثروتمند نیستند (اگرچه نرخ فقر اسپانیایی تبارها در دوران ترامپ کاهش یافته است) – بنابراین وقتی تورم به شدت کاهش می یابد، منطقی است که انتظار داشته باشیم آنها بیشتر از این موضوع عصبانی شوند. همچنین جای تعجب نیست که مردم تگزاس ممکن است از نگرش کمتر مشتاقانه ای که به نظر می رسد دولت بایدن در صنعت نفت اتخاذ کرده است، هیجان زده نشوند.

از قضا، آخرین مواردی که در آن اصلاحات جامع مهاجرت انجام شده است تقریبا زمانی اتفاق افتاد که جمهوری خواهان در این موضوع پیشتاز بودند. اولین مورد در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش بود، جایی که او از این آرمان دفاع کرد، و مورد بعدی در سال 2013 بود، زمانی که لایحه ای در سنا تصویب شد – با این لایحه دست نخورده – البته باب گودلات، نماینده سابق جمهوری خواه، که بسیاری از افراد داخلی دی سی او را مورد تایید قرار داد. با توجه به اینکه پادشاه اکنون کنار گذاشته شده از سمت ریاست کمیته بی‌عملی است، به‌طور پیش‌بینی‌شده نتوانست کاری برای پیشبرد آن در مجلس انجام دهد.

سایر ضرب‌المثل‌های سگ‌های غیرفعال عبارتند از: هرج و مرج ظاهراً به دلیل آنچه که به نظر «افراد عادی» به‌عنوان سوءمدیریت مبتنی بر ایدئولوژیک دموکرات‌ها در حیاط خلوت ما به‌وجود می‌آید (شیوه‌ای که به نظر می‌رسد مدیریت دولت بایدن با مهاجرت از آمریکای مرکزی در مرز تگزاس تلقی می‌شود. مناطق)؛ موضعی به قدری مساعد برای حقوق سقط جنین که حتی سناتورهای طرفدار جمهوری خواه نمی توانند از آن حمایت کنند، وقتی که در قالب قانون گذاری در مقابل آنها قرار گیرد. و تورم خارج از کنترل که به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور به دلیل افزایش دستمزدها که ممکن است ادامه پیدا کند یا نکند، مشکلی است.

این بدان معناست که این فقط در مورد پول نیست، بلکه در مورد سیاست است – و آنچه در زندگی واقعی اتفاق می افتد.

در ماه ژوئن، مایرا فلورس، زن جمهوری‌خواه اسپانیایی تبار مکزیکی، در انتخاباتی ویژه به جای یک دموکرات که پیش از موعد بازنشسته شده بود، پیروز شد. این به دنبال انتخابات سال 2020 بود که به طور شگفت‌انگیزی با حمایت اسپانیایی‌ها در سراسر کشور از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مواجه شد – علی‌رغم مجموعه‌ای از نظراتی که به‌عنوان نژادپرستانه خوانده می‌شد، و سیاست مهاجرتی که نگه‌داشتن بچه‌ها در قفس و جدا کردن بچه‌ها از والدین را به عنوان یک عامل بازدارنده احتمالی گسترش داد.

دموکرات‌ها همچنان این واقعیت را نادیده می‌گیرند که برای بسیاری از افرادی که سابقه خانوادگی یا شخصی با کشورهایی دارند که سوسیالیسم در آنها خوب عمل نکرده است، داشتن یک نماینده کنگره سوسیالیست دموکرات (الکساندریا اوکاسیو کورتز) تقریباً به اندازه واقعی حزب در سطح ملی قابل مشاهده است. رهبر (که رئیس جمهور بایدن باشد) سگی است که فقط شکار نمی کند.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

در اینجا آمده است که چگونه DeSantis می تواند در هر نبرد قانونی شکست بخورد و همچنان در جنگ خود پیروز شود

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

در سال 2020، نماینده هنری کوئلار 58 درصد، نماینده ویسنته گونزالس 50.5 درصد و نماینده سابق Filemon Vega حدود 55.5 درصد را به دست آوردند. اما در سال 2018، این اعداد به ترتیب برای کوئلار 84 درصد و در دو منطقه دیگر حدود 60 درصد بود. در سال 2016، آنها برای دموکرات ها به ترتیب 66، 57 و 62 درصد بودند. و در سال 2014 که سال بزرگی برای جمهوری‌خواهان بود، 82 درصد، 54 درصد (برای سلف گونزالس، روبن هینوجوزا)، و دوباره حدود 60 درصد برای ولا بودند. و فراموش نکنیم که در سال 2020، چندین جمهوری خواه نواحی اسپانیایی تبار را که حزب در سال 2018 از دست داده بود، پس گرفتند.

این حمایت فقط از جانب کوبایی-آمریکایی‌های محافظه‌کارتر کلیشه‌ای نبود. رئیس جمهور سابق در سال 2020 در جنوب تگزاس تهاجمات بزرگی انجام داد (در سه منطقه دره ریو گراند به سختی از بایدن شکست خورد).

به سادگی، سیسنروس، متحد ایدئولوژیک گارسیا، در دوره مقدماتی خود برای برکناری هنری کوئلار بدعتگذار، سرمایه گذاری نداشت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

به نظر می رسد که بسیاری از دموکرات ها می خواهند در مورد این موضوع شرکت کنند، اما در مورد مهاجرت، راه حل را اجرا نمی کنند (و نه فقط برای جمهوری خواهان بدبین مانند من، طرفدار مهاجرت). البته این هم درست است دموکرات ها به طور کلی در حال از دست دادن موقعیت خود با رای دهندگان طبقه کارگر هستند. فرسایش اسپانیایی‌ها تا حدی جزئی از آن است – اما همچنین چیزی است که این روند را هدایت می‌کند و در حین پیش‌روی توسط آن هدایت می‌شود.

در آستانه انتخابات مقدماتی، شایعه شده بود که کوئلار در آستانه یک رسوایی سیاسی بزرگ قرار گرفته است. در مجموع، او باید مرده ای بود که به روز انتخابات راه می رفت. اما او نبود. و پیروزی او بر سیسنروس به خاطر پول هم نبود – مهم نیست گارسیا در مورد دموکرات ها و “سرمایه گذاری” در رقابت برای جانشینی گونزالس چه می گوید.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.