دموکرات ها در رقابت های ممفیس DA، جمهوری خواه فعلی را شکست دادند

جولی اسمایث، خبرنگار آسوشیتدپرس از کلمبوس، اوهایو در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

مولروی، استاد حقوق، وکیل حقوق مدنی و دادستان فدرال سابق، و ویریچ بر سر قانون جدید «حقیقت در صدور احکام» تنسی که مستلزم گذراندن مجازات کامل برای جنایات مختلف، از جمله اقدام به قتل درجه یک، قتل با وسیله نقلیه ناشی از مستی راننده است، بحث کردند. و ماشین دزدی

ویریچ همچنین در محاکمه نورا جکسون در سال 2009 که بیش از 50 ضربه چاقو به مادرش زده بود، به دلیل اقداماتش به عنوان دادستان اصلی، توبیخ خصوصی را پذیرفت.

در ماه فوریه، یک قاضی پس از اینکه متوجه شد که اداره اصلاح و تربیت تنسی نتوانسته مدرک لازم را در این پرونده تحویل دهد، حکم را رد کرد و دستور محاکمه جدید داد. ویریچ در آن زمان گفت که تصمیم گرفت محاکمه دوم را «به نفع اقتصاد قضایی» دنبال نکند.

ویریچ که یک دادستان قدیمی بود، از سال 2011 دادستان ناحیه شلبی کانتی بوده است. او بر پیگردهای موفق در پرونده های پرمخاطب مانند قتل لورنزن رایت، بازیکن NBA نظارت داشت و برنامه ای را توسعه داد که از گروهی از اعضای جامعه برای برگزاری سطوح پایین استفاده می کند. مجرمان بدون فرستادن آنها به زندان پاسخگو هستند.

___

مولروی در مصاحبه جداگانه ای با AP گفت که این قانون جرایم را کاهش نمی دهد یا انگیزه ای برای افراد زندانی برای بازپروری و کسب اعتبار برای کارهای انجام شده در زندان فراهم نمی کند. او گفت که این قانون جمعیت و بودجه زندان‌های تنسی را افزایش می‌دهد و از بودجه‌هایی استفاده می‌کند که می‌تواند بهتر برای مداخله جوانان و برنامه‌های ورود مجدد به جامعه هزینه شود.

این قانون انجام سقط جنین را جرم تلقی می کند و در صورت محکومیت پزشکان را تا 15 سال زندان محکوم می کند.

مولروی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که سیستم عدالت کیفری انجمن مناسبی برای ” رسیدگی به مسائل انتخاب باروری” نیست و پیگرد سقط جنین برای او “اولویت بسیار پایینی” خواهد بود.

ویریچ با توصیۀ توهین عمومی به این اتهام مواجه شده بود که اظهارات شاهد کلیدی را تا پس از محاکمه به دفاع تحویل نداده بود و به‌طور نادرست در مورد حق جکسون برای سکوت اظهارنظر می‌کرد.

قانون محرک تنسی اساساً همه سقط جنین ها را در سراسر ایالت ممنوع می کند، مگر در مواردی که این روش برای جلوگیری از مرگ فرد باردار یا آسیب جدی “عملکرد اصلی بدن” ضروری است.

جکسون در نهایت پس از ورود به درخواست آلفورد از زندان آزاد شد، که به متهم اجازه می‌دهد از اعتراف به گناه خودداری کند، اما اذعان می‌کند که شواهد کافی برای محکومیت وجود دارد.

او روز جمعه گفت: “من مشتاقانه منتظر آشنایی با افراد دفتر DA، هم رهبری و هم وکلای خط هستم.”

استیو مولروی در انتخابات روز پنجشنبه پس از یک رقابت جنجالی که شامل درگیری‌ها بر سر پیگرد قانونی سقط جنین و همچنین قانون جدید ایالتی بود که مستلزم مجازات شدید برای جرایم خشونت‌آمیز و سایر مسائل بود، پیروزی قاطعی را بر امی ویریچ، دادستان منطقه شلبی کسب کرد.

ممفیس، تن (AP) – یک وکیل دموکرات که متعهد شده بود که تعقیب سقط جنین را تحت “قانون محرک” تنسی در اولویت بسیار پایینی در شهرستانی که ممفیس را در بر می گیرد، قرار دهد، دادستان منطقه جمهوری خواه فعلی را شکست داد که حاضر به گفتن نبود که آیا به دنبال پزشکان خواهد رفت یا خیر. که این روش را انجام می دهند.

ویریچ همچنین مرکز انتقادات بوده است. او به دلیل پیگرد قانونی پاملا موزس، فعال جان سیاه پوستان، که به تلاش برای ثبت نام برای رای دادن غیرقانونی متهم شده بود، مورد انتقاد قرار گرفت. موسی که جنایات قبلی داشت، مجرم شناخته شد و به شش سال زندان محکوم شد. در آن زمان کارشناسان حقوقی این حکم را بیش از حد اعلام کردند.

نامزدها همچنین بر سر قانون در حال انتظار سقط جنین در تنسی که می تواند اواخر این ماه اجرایی شود، مبارزه کردند.

ویریچ در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که این قانون به تضمین عدالت برای قربانیان جنایات خشونت‌آمیز کمک می‌کند و باعث می‌شود کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند بیشتر پاسخگو باشند.

ویریچ پنجشنبه شب به هواداران گفت که به مبارزه برای قربانیان جنایت ادامه خواهد داد و “خدمت کردن برای او افتخار بزرگی است.”

مولروی در 1 سپتامبر به کار می‌پردازد. او گفت که اولویت اصلی او مشورت با کارکنان برای توسعه استراتژی‌هایی برای مبارزه با جرایم خشونت‌آمیز است که یک مشکل همیشگی در ممفیس است.

وایریچ هرگز صراحتاً نگفت که آیا پزشکانی را که سقط جنین انجام می دهند تحت پیگرد قانونی قرار می دهد یا خیر. او گفت که این نقض قوانین تنسی برای دفترش است که “یک بیانیه گسترده و فرضی بدون اتهام یا پرونده واقعی صادر کند.”

مسابقه DA نمونه ای از تبدیل شدن سقط جنین به موضوعی در مسابقات زیر تیکت، از جمله نبردها برای دادستان کل ایالت است. دموکرات‌ها در آریزونا، کالیفرنیا، جورجیا، میشیگان مینه‌سوتا، نوادا، اوهایو و جاهای دیگر خود را به‌عنوان پشتیبان در برابر محدودیت‌های بالقوه بیشتر در مورد حقوق سقط جنین معرفی می‌کنند، در حالی که بسیاری از جمهوری‌خواهانی که به دنبال کسب یا حفظ کرسی‌ها هستند، زیرا وکلای ارشد ایالت‌هایشان قول می‌دهند از قوانین سخت‌تر حمایت کنند. .