دموکرات ها در رقابت های فشرده از بایدن کمک می خواهند (نه، نه بایدن)

اورلاندو، فلوریدا – آخر هفته جیل بایدن شامل پنج پرواز، 11 رویداد و سه حضور با دموکرات‌هایی بود که همگی قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای از او درخواست کمک کردند. یک کلاس اسپین هم در آنجا بود.

در حالی که او صحبت می کرد، سری تکان دادند.

او به آنها گفت: “می دانم که این شما را عصبانی می کند.” “و این باید شما را عصبانی کند.”

او به طرز باورنکردنی از شوهرش محافظت می کند و در استخدام کارکنان مطبوعاتی و سایر دستیاران ارشد او مشارکت داشته است. (او جن پساکی، اولین منشی مطبوعاتی بایدن را در کنار همسرش بررسی کرد.) او زمانی که معتقد است از او محافظت نکرده‌اند مستقیم صحبت می‌کند: پس از اینکه جو بایدن یک کنفرانس خبری تقریباً 2 ساعته در ژانویه ارائه کرد، اعضای کارمندان ارشد او در حال صحبت کردن بودند. ظاهر شدن در اتاق معاهده زمانی که بانوی اول ظاهر شد.

در هر رویدادی، مردم سعی می‌کنند به او نزدیک شوند، برای عکس یا در آغوش گرفتن یا گاهی اوقات، نارضایتی خود را بیان کنند. امسال، همانطور که در مبارزات انتخاباتی 2020 انجام دادند، دموکرات‌ها در رویدادهایی با او تماس گرفتند تا نظرات خود را درباره رئیس‌جمهور به اشتراک بگذارند، از جمله پیشنهاد کردند که او برای ریاست‌جمهوری خیلی مسن است. او با علامت زدن دستاوردهای شوهرش، برنامه سفر و پیروزی او بر ترامپ پاسخ می دهد.

بانوی اول همچنین سرسخت ترین مدافع بایدن در مسیر مبارزات انتخاباتی است: در هر تعامل، هر ملاقات یا حتی هر مخالف، او فرصتی برای تمجید از دستاوردهای شوهرش می بیند – و شاید نظر کسی را تغییر دهد.

بایدن در مقایسه با همسرش، منضبط‌تر ارتباط برقرار می‌کند. اشتباهات او که نادر است، نه از روی کاف، بلکه در طول سخنرانی‌ها رخ داده است که او تلاش می‌کند به خاطره متعهد شود. در طول تابستان، زمانی که او تنوع جامعه اسپانیایی تبار را با گستردگی گزینه‌های تاکوی صبحانه موجود در تگزاس مقایسه کرد، مورد انتقاد قرار گرفت.

حضورهای سیاسی او عصر جمعه آغاز شد، زمانی که او در سرسرای خانه ای با آبرامز ایستاد و از حدود 75 شرکت کننده که اکثراً زن بودند، خواست که به او نزدیک شوند. سپس او کمپ و سیاست‌هایی را که او حمایت می‌کند، مورد هدف قرار داد، از جمله قانونی که او امضا کرد که سقط جنین را پس از حدود شش هفته بارداری ممنوع می‌کند، و قانون دیگری که دسترسی به رای را محدود می‌کند.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

میشل اوباما تا پیش از انتخابات میان دوره ای 2010، زمانی که با داستان های شخصی درباره خانواده اش به مبارزات انتخاباتی پرداخت، تا حد زیادی به عنوان یک سلاح مخفی برای دموکرات ها در نظر گرفته می شد. اما او زمان زیادی را به دور از سیاست گذراند و محبوبیت او نتوانست با ضررهایی که دموکرات ها در آن سال در مجلس نمایندگان و سنا متحمل شدند مقابله کند.

بانوی اول تنها دموکراتی نیست که قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای در سراسر کشور عبور کرده است.

بانوی اول مدت‌هاست در جهان بایدن به‌عنوان یک «نزدیک‌تر» تصور می‌شود: یک جانشین که برای سفر به گوشه‌هایی از کشور که شوهرش از نظر ایدئولوژیکی یا جغرافیایی به راحتی نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند، به او تکیه می‌کنند. به گفته الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات او، مقامات کاخ سفید بر این باورند که او برای زنان حومه شهر جذاب است و می تواند “فراتر از توئیتر و گفتگوی اخبار کابلی” با آمریکایی ها ارتباط برقرار کند.

حضور او فقط یک تقویت روحیه برای دموکرات‌ها در رقابت‌های نزدیک نیست: به گفته سخنگویی که برای کمیته ملی دموکرات‌ها کار می‌کند، او یک جمع‌آوری کمک مالی است که از حامیان مردمی درخواست می‌کند، و اگر او بخواهد، احتمال بیشتری دارد که کمک مالی کنند. مجاز به صحبت علنی رویدادها، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و نامه‌های او میلیون‌ها دلار برای دموکرات‌ها به همراه داشته است.

بایدن، بانوی اول، در یک بخش شلوغ 27 ساعته، در آتلانتا ظاهر شد، جایی که استیسی آبرامز، فعال حقوق رای در رقابتی سخت با برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه است. سپس به فلوریدا رفت، جایی که او از یک مرکز تحقیقات سرطان سینه بازدید کرد و با Newsmax، یک شبکه محافظه کار مصاحبه کرد. پس از آن، او با نماینده وال دمینگز، دی-فلا، ظاهر شد، که امیدوار است سناتور مارکو روبیو، R-Fla.، و چارلی کریست، یک دموکرات میانه‌رو، پس از فرماندار ران دیسانتیس، یک آتش‌باز محافظه‌کار، را از قدرت کنار بزند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که آمریکایی ها احساسات متفاوتی نسبت به او دارند. نظرسنجی سی‌ان‌ان در تابستان امسال نشان داد که حدود 34 درصد از آمریکایی‌ها نظر مثبتی درباره او داشتند، در حالی که 29 درصد نظرشان را نامطلوب می‌دانستند. تقریباً به همان اندازه – 28٪ – نظری نداشتند و 9٪ گفتند که هرگز در مورد او نشنیده اند.

به گفته شخصی که در اتاق بود، او با اشاره از گروهی که رئیس جمهور نیز در آن حضور داشت پرسید که چرا هیچکس برای جلوگیری از آن وارد عمل نشده است. او خواست که فردی که قرار بود کنفرانس خبری را خاتمه دهد کجا بود؟

آن نظرسنجی همچنین نشان داد که او با زنان و رای‌دهندگان سیاه‌پوست عملکرد خوبی داشت و مردم از هر دو گروه او را هنگام رفتن از رویدادی به رویداد دیگر در تعطیلات آخر هفته دیدند.

بایدن به عنوان بانوی اول به 40 ایالت سفر کرده است و اخیراً دیدارهای سیاسی زیادی را در سفرهایی که منافع سیاسی او را مورد توجه قرار می دهد، انجام داده است. روز پنجشنبه، او قبل از پرواز به فورت بنینگ در جورجیا، جایی که با خانواده‌های نظامی دیدار کرد، یک روز کامل در کالج اجتماعی ویرجینیای شمالی تدریس کرد.

او در روز جمعه در آتلانتا در کنار آبرامز گفت: “من به جاهایی رفته ام که فکر می کنند جو بهترین چیز است.” «و مواقعی بوده است که با عصبانیت یا رنجش مواجه شده ام. اما همچنین دریافته‌ام که ارزش‌هایی که ما را متحد می‌کنند واقعا عمیق‌تر از شکاف‌های ما هستند.»

لورن رایت، استاد دانشگاه پرینستون که مطالب زیادی در مورد ظواهر سیاسی خانم‌های اول نوشته است، گفت که جناح شرقی تحت رهبری جیل بایدن که به عنوان استاد انگلیسی به عنوان بانوی اول به تدریس ادامه داد، کاملاً با تلاش‌های سیاسی جناح غربی در هم آمیخته است.

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، یک اهل غرب میانه خوش صحبت و نامزد احتمالی ریاست جمهوری آینده، نیز در فهرست جانشینان محبوب قرار دارد. کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، از محبوبیت کمتری نسبت به رئیس‌جمهور برخوردار است، اما او به سراسر کشور اعزام شده است تا به رای‌دهندگان جوان در مورد مسائلی از جمله حقوق سقط جنین و وام‌های دانشجویی انرژی بدهد.

او در سخنرانی‌هایی که برای گرم کردن جمعیت و جلب خنده طراحی شده بود، چندین عکس از داستان زندگی‌اش را به اشتراک گذاشت: «وقتی برای اولین بار جو را ملاقات کردم، احساس کردم واقعاً با دنیای او در دی سی ارتباط ندارم.» در اولین قرار ملاقاتمان، یادم می‌آید که گفتم، خدا را شکر که به او رای دادم. ”

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

بایدن با مجری برنامه ای در نیوزمکس مصاحبه ای با محوریت آگاهی از سرطان سینه انجام داد، سپس به اورلاندو پرواز کرد، جایی که با کریست و دمینگ ها در مقابل ساختمان شهرداری ظاهر شد، دستانشان را به هم چسبانده و بازوهایشان را به نشانه پیروزی بالا نگه داشتند.

تا صبح شنبه، بایدن در فلوریدا بود – دومین دیدار او در این ماه – جایی که روز را با دوچرخه در یک استودیوی اسپین در فورت لادردیل با چند دستیار آغاز کرد. (علاوه بر پیدا کردن کلاس های تناسب اندام در بوتیک ها در سفر، او همچنین یک دونده مشتاق است و گفته است که این ورزش “حس تعادل را در زندگی من ایجاد می کند.”) سپس برای یک قهوه (مشکی، بدون شکر) با نماینده دبی توقف کرد. Wasserman Schultz، D-Fla.، در فورت لادردیل قبل از اینکه دو نفر از یک مرکز تحقیقات سرطان سینه بازدید کنند.

در شرایطی که دموکرات‌ها در حال تلاش برای حفظ قدرت در مجلس نمایندگان و سنا هستند، تأییدیه شغلی جو بایدن در حدود 40 درصد معلق است، جیل بایدن، 71 ساله، به راه نجاتی برای نامزدهایی تبدیل شده است که تلاش می‌کنند توجه و پول را به خود جلب کنند، اما نه توشه‌ای که ظاهراً ظاهر می‌شود. با شوهرش می آورد. به گفته یکی از مقامات ارشد کاخ سفید، او بیشترین تقاضای جانشین در دولت است.

مایکل لاروسا، استراتژیست ارتباطات و دبیر مطبوعاتی سابق او، گفت: «او به گونه‌ای که یک رئیس‌جمهور می‌تواند مردم را توهین کند، زیرا او بسیار کمتر قطبی و سیاسی است. به همین دلیل است که او در طول مبارزات انتخاباتی به سراسر روستاهای آیووا و نیوهمپشایر فرستاده شد و به همین دلیل است که اکنون می تواند به جاهایی برود که رئیس جمهور نمی تواند.

خطراتی برای زنانی که تلاش می کنند بیش از حد انجام دهند وجود دارد: زمانی که دموکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان را در سال 1994 از دست دادند، افراد زیادی تلاش های هیلاری رادهام کلینتون برای ابداع مجدد مراقبت های بهداشتی را مقصر دانستند که او علنا ​​عذرخواهی کرد.

بایدن که اخیراً با همسرش و دیسانتیس در فلوریدا برای بازدید از خسارات طوفان ایان در فلوریدا گذرانده است، ارزیابی دقیقی از دولت ایالتی به او ارائه کرد: «این ایالت سزاوار فرمانداری است که برای همه خانواده‌های فلوریدا کار کند.» پس از این مراسم، جیل بایدن که از هر طرف توسط ماموران سرویس مخفی محاصره شده بود، از پله های شهرداری پایین آمد و به سمت گروهی از افرادی که می خواستند با او دست بدهند، رفت.

او گفت: «این نقش بسیار جدی و سیاسی شده است. این باید بخشی از برنامه ریزی و تلاش استراتژیک کاخ سفید باشد. در غیر این صورت فرصت ها را هدر می دهید.»

هنگامی که خورشید در عصر شنبه در اورلاندو غروب می کرد، او داستانی را که اخیراً برای اولین بار به اشتراک گذاشته بود، تغییر داد و به حامیانش گفت که یک بار در اواخر دهه 1960 به یکی از دوستانش کمک کرد تا از سقط جنین بهبود یابد، قبل از اینکه رو علیه وید یک حق قانونی را ایجاد کند. به سقط جنین او به هواداران دمینگز گفت: «این مدت‌ها پیش اتفاق افتاد، اما داستانی است که ممکن است برای شما ناآشنا نباشد.

بایدن، در آخرین مرحله از یک روز 15 ساعته، در دومین رویداد روز شنبه به گروهی از مردم گفت: «این آسان نخواهد بود. اما ما می دانیم چگونه برنده شویم زیرا قبلاً این کار را انجام داده ایم.

از جیل بایدن متفاوت استفاده می شود.

از سمت چپ: کیسی دسانتیس و همسرش، فرماندار رون دیسانتیس، بانوی اول جیل بایدن و رئیس جمهور جو بایدن را در جریان بازدید برای بررسی خسارت طوفان در فورت مایرز، فلوریدا در روز چهارشنبه، 6 اکتبر 2022 همراهی می کنند. (داگ میلز/The نیویورک تایمز)

خانم‌های اول مدرن معمولاً برای انسان‌سازی شوهرانشان یا ترجمه سیاست‌هایشان به آن‌ها اعتماد می‌کنند، اما اینکه چقدر تصمیم می‌گیرند مشارکت کنند تقریبا همیشه به خودشان بستگی دارد. ملانیا ترامپ محبوب‌تر از همسرش دونالد بود و یک جانشین بسیار مورد درخواست بود، اما او در انتخابات میان‌دوره‌ای 2018 یا در طول مبارزات انتخاباتی 2020 برای او کمپین تبلیغاتی نکرد، و اغلب می‌گفت که خیلی مشغول پدر و مادر کردن پسرش است یا با او رابطه دارد. نامزدی خود به عنوان بانوی اول

در آتلانتا، او به مخاطبان خود گفت که می‌دانست آنها قبلاً کمک مالی کرده‌اند، اما «از شما می‌خواهم کمی عمیق‌تر کنید». (هر کدام از قبل حداقل 1000 دلار برای شرکت در این رویداد پرداخت کرده بودند.) کل ظاهر شدن حدود 20 دقیقه طول کشید و سپس او در راه رویداد بعدی بود و با گروهی از دستیاران از در آشپزخانه خارج شد.