دموکرات ها برای یافتن فویل خود برای کاوشگرهای بزرگ بایدن حزب جمهوری خواه تقلا می کنند

راسکین، در عین حال، تا حدودی همان استاد حقوق اساسی است که قبل از آمدن به کنگره بود، و مستعد بی‌معنی‌ترین انتقادات دموکرات‌ها از جمهوری‌خواه و دفاع از دموکراسی است.

سخنگوی نادلر به درخواست برای اظهار نظر در مورد برنامه های دموکرات برای مقابله با اکثریت جمهوری خواه در سال آینده پاسخی نداد.

کانولی به دیلی بیست گفت: «شما در اقلیت به یک بولداگ نیاز دارید تا از کاخ سفید دموکرات دفاع کند و روایت نادرستی را که جمهوری خواهان می خواهند ایجاد کنند، سوراخ کند. “ما در حال و هوای بدی هستیم.”

دیگران امیدوارند که ملاحظات سیاسی دیگر ممکن است جمهوری خواهان را محدود کند. در سال 2011، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان پس از به دست آوردن 63 کرسی، گروهی از تحقیقات را آغاز کردند. در سال 2022، آنها 9 نفر را انتخاب کردند و چندین قانونگذار جدید که مسئول آن اکثریت ناچیز هستند، قبلاً آب سردی را روی اهداف تحقیقاتی خاصی انداخته اند.

این همان چیزی است که آخرین باری که دموکرات‌ها یک رهبر برای نظارت انتخاب کردند، اتفاق افتاد. در سال 2019، پس از مرگ رئیس سابق، نماینده الیجا کامینگز (D-MD)، مالونی، لینچ و کانولی همگی برای این سمت نامزد شدند. از نظر ارشدیت، لینچ در ردیف بعدی قرار داشت، اما اعضا مالونی را انتخاب کردند.

با این حال، ارشدیت همچنان یک مزیت کلیدی برای لینچ است. گروه سیاهپوستان کنگره، مهمترین بلوک رای گیری این حزب، معمولاً آن را به عنوان مهم ترین بخش خود تبدیل کرده است.

راسکین و کانولی به نوبه خود می گویند که برای هر چیزی آماده هستند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

هر نامزد مشخصات مشخصی دارد. کانولی که 14 سال کار حرفه ای خود را در زمینه نظارت گذرانده است، دندان های خود را در مقابله با بازرسان خوشحال جمهوری خواه در سال های اوباما کوتاه کرد.

کتاب جدید ترفندهای کثیف جیم جردن با استیضاح را فاش می کند

جمهوری خواهان کلیدی، به نوبه خود، می گویند که برایشان اهمیتی ندارد که چه کسی این شغل را بدست می آورد. کامر، رئیس جدید نظارت، گفت: “برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم، هر کسی که برنده شود.” “اگر آنها می خواهند از غیرقابل دفاع دفاع کنند، قدرت بیشتری برای آنها وجود دارد، اما ما واقعی خواهیم بود.”

در ماه آگوست، زمانی که تقسیم مجدد نادلر و مالونی را مجبور به حضور در انتخابات اولیه، مالونی کرد مورد استناد است آ نیویورک پست سرمقاله ای که نادلر را پس از انجام برخی اشتباهات لفظی در یک مناظره، “سالخورده” نامید. رای دهندگان در این ولسوالی به وضوح مخالف بودند و در انتخابات به طور عمده از نادلر حمایت کردند.

به گفته تعدادی از خودی های دموکرات در کاپیتول هیل، کانولی و راسکین پیشتاز هستند. در مصاحبه‌ها، هر دو قانون‌گذار، عقب‌نشینی تهاجمی را به چیزی که هر دو انتظار دارند یک دستگاه تحقیقاتی جمهوری‌خواه است که کاملاً راه‌اندازی شده است را متصور شدند. Connolly، یک کارشناس قدیمی کاپیتول هیل، مشتاقانه از این برند استقبال می کند. متحد او، نماینده دان بیر (D-VA) گفت: “او شخصیتی عالی و مبارز دارد.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

جردن، که رئیس قوه قضائیه خواهد بود اما در حال حاضر در بخش نظارت فعالیت می کند، وقتی در مورد این سه نامزد پرسیده شد، خندید که “من علیه همه آنها کار کرده ام”. او به دیلی بیست گفت: «من چندان نگران این نیستم که آنها چه کسی را مطرح می کنند. “من می دانم که ما کار خود را انجام خواهیم داد، صرف نظر از اینکه عضو رتبه بندی آنها چه کسی باشد.”

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

راسکین نه تنها در بخش نظارت، بلکه در کمیته منتخب 6 ژانویه و کمیته قضایی مجلس نیز خدمت می کند. او همچنین به عنوان مدیر استیضاح در دومین محاکمه ترامپ در سنا در سال 2021 خدمت کرد – وظیفه ای که مدت کوتاهی پس از مرگ پسرش انجام داد.

برای بسیاری از دموکرات‌های مجلس نمایندگان دوباره دژاوو است. از سال 2011 تا 2016، آنها در اقلیت بودند و از یک رئیس جمهور متفاوت دموکرات – و سپس یک نامزد ریاست جمهوری دموکرات – از یک سینک آشپزخانه واقعی از کاوشگرهای GOP، از بنغازی گرفته تا اسلحه های ردیابی سریع و خشمگین تا کارتل های مکزیکی دفاع کردند.

دانیل شومان، که از نزدیک فعالیت کمیته را در گروه لیبرال Demand Progress دنبال می‌کند، گفت که نادلر «مسائل را می‌داند، ماهیت‌ها را می‌داند و مایل نیست مورد آزار و اذیت جردن قرار گیرد». آیا دیگرانی وجود دارند که موفق تر باشند؟ شومان گفت احتمالا، شاید. اما من فکر می کنم نادلر می تواند نقشی را که باید بازی کند، بازی کند.

برای کمپین انتخاباتی خود، کانولی یک صفحه وب با ویدیوهای برجسته متعدد از سال‌های حضورش با جمهوری‌خواهان در کمیته ایجاد کرد و از چهره‌هایی مانند اریک هولدر، دادستان کل سابق دفاع کرد. برجسته ترین جمله ای قدیمی از رئیس سابق این هیئت، نماینده دارل عیسی (رئیس کالیفرنیا) است: “گری، تو اغلب آفت وجود من بوده ای.”

بنابراین، دموکرات ها ممکن است انتخاب کنند که چه نوع مبارزی را می خواهند. اما واضح است که حزب خواهان مبارزانی است – دوره ای – که اکثریت جمهوری خواهان جدید را در اختیار بگیرد.

راسکین به دیلی بیست گفت: «آنچه من ارائه می‌دهم تجربه‌ای است که در شش سال گذشته در دفاع تهاجمی از دموکراسی، حاکمیت قانون، مسئولیت‌پذیری دولت و شفافیت به دست آورده‌ام.

زمانی که جمهوری خواهان یک ماه آینده کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در دست بگیرند، قول داده اند تحقیقات در مورد همه چیز از لپ تاپ هانتر بایدن و جستجوی FBI از مار-آ-لاگو گرفته تا بسیاری از طرح های به اصطلاح “ایدئولوژی بیدار” دولت بایدن را آغاز کنند. “

انتخاب دموکرات‌ها در این رقابت‌ها که انتظار می‌رود در یک رای گیری کامل در هفته آینده برگزار شود، اولین و بزرگ‌ترین سیگنالی است که نشان می‌دهد چگونه حزب قصد دارد با چاقوهای تازه تیز شده دستگاه تحقیقاتی جمهوری‌خواه مقابله کند.

جیمی راسکین و دموکرات‌ها ترامپ را افشا کردند و جمهوری‌خواهان آن را می‌دانند

بنابراین، دموکرات‌ها عقب‌نشینی مؤثر را نه تنها به عنوان یک ضرورت برای دفاع از بایدن و دولتش می‌دانند، بلکه برای ترسیم خط روشنی بین اولویت‌های خود و جمهوری‌خواهان در حالی که به دنبال پس گرفتن اکثریت در سال 2024 هستند، می‌بینند.

در این مورد، چیزی شبیه به انشعاب در انجمن وجود دارد. برخی معتقدند که بدیهی است که جمهوری خواهان بیش از حد پیش می روند – اگر فقط به این دلیل که مک کارتی برای اینکه رئیس مجلس شود و در قدرت بماند، باید جناح راست افراطی کنفرانس خود را راضی کند.

یکی از اعضای ارشد پانل نظارت، نماینده راجا کریشنامورتی (D-IL)، رویکرد حداکثری را از طرف جمهوری خواهان در نظر نمی گرفت. او به دیلی بیست گفت: «چه کسی می‌داند، ممکن است در نهایت این مسیر را طی کنند، و سپس یاد بگیرند که رأی‌دهندگان واقعاً نمی‌خواهند به آنجا بروند».

بایر گفت: «هنوز تمایل شدیدی نسبت به ارشدیت وجود دارد، و زمانی که رد می‌شود، به این دلیل است که ما نگاه می‌کنیم و می‌گوییم که یک فرد نزدیک به ارشد می‌تواند کار قوی‌تری انجام دهد». اگر آنها گری یا جیمی را به جای استیو انتخاب کنند، به همین دلایل است. همه ما نقاط قوت متفاوتی داریم.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

با توجه به اینکه جمهوری خواهانی مانند نمایندگان جیم جردن (R-OH) و جیمز کومر (R-KY) قصد دارند آن دوران را در مقایسه با آن عجیب جلوه دهند، دموکرات ها تصمیم می گیرند چه کسی ضدحمله آنها را رهبری کند – و رقابتی آزاد برای جایگاه برتر حزب وجود دارد. قدرتمندترین نهاد تحقیقی مجلس

انتظار می‌رود که نادلر به عنوان دموکرات برتر این هیئت باقی بماند و هیچ رقیبی ندارد. اما برخی از ناظران این سوال را مطرح کرده اند که این پیرمرد 75 ساله که از سال 1992 خدمت کرده است تا چه زمانی در سمت خود باقی خواهد ماند.

لینچ، که بزرگ‌ترین سر و صدایش در کمیته زمانی رخ داد که در جلسه استماع سال 2020، ژنرال پست، لوئیس دی جوی را مورد آزار و اذیت قرار داد، بر وضعیت خود به‌عنوان ارشدترین دموکرات این هیئت تکیه دارد. دفتر لینچ او را برای مصاحبه در دسترس قرار نداد و هیچ بیانیه ای از طرف او در زمان مطبوعات ارائه نکرد.

میگان هچر میز، کارشناس کنگره با گروه لیبرال Indivisible و کارمند سابق در پانل نظارت، می‌گوید: «دموکرات‌ها واقعاً باید برای بدترین و مضحک‌ترین ترول‌هایی که می‌توانند به آن فکر کنند، آماده باشند. شما نمی‌توانید در رتبه‌بندی نقش‌های اعضا، فشارهایی داشته باشید.»

هچر میز، با Indivisible گفت: «ارزش زیادی برای بزرگسالان در اتاق وجود دارد. من هیچ ارزشی در حضور دموکرات ها و تبدیل کمیته به نمایش دلقک مانند کاری که گاتز و جردن در اقلیت انجام دادند، نمی بینم. بگذارید MAGA GOP دلقک باشد، دموکرات ها می توانند جدی باشند.

هر کسی که برنده شود، فعالان دموکرات که روی قانونگذاران برای حفظ خط حساب می کنند، پیامی ساده دارند.

سوال بزرگ‌تری که در مورد تحرکات دموکرات‌ها وجود دارد این است که جمهوری‌خواهان ممکن است در دو سال آینده از سوراخ‌های خرگوش‌هایی مانند لپ‌تاپ هانتر بایدن تا چه اندازه فاصله بگیرند.

آن جمهوری‌خواهان سال‌ها منتظر بازپرداخت بوده‌اند و فهرست بلندبالایی از شکایت‌ها درباره وزارت دادگستری و FBI تهیه کرده‌اند. در سندی که اهداف نظارتی حزب را خلاصه می کند، نماینده کوین مک کارتی (R-CA)، رئیس مجلس احتمالی بعدی، بخش کاملی را به اجرای قانون فدرال اختصاص داد.

کانولی گفت جمهوری خواهان “باید تصمیم خود را” در مورد اینکه چگونه می خواهند ادامه دهند، تعیین کنند. اگر بیش از حد پیش بروند، «یک دموکرات تهاجمی و قاطع را به عنوان یک عضو رتبه‌بندی خواهند داشت که تجربه انجام این کار را دارد».

نماینده پرامیلا جایپال (D-WA)، رئیس انجمن پیشرو، که از راسکین برای حمایت از راسکین حمایت می کند، گفت: «ما آخرین خط دفاعی هستیم، بنابراین باید افرادی را داشته باشیم که واقعاً بهترین واکنش ما را انجام دهند. پست نظارت برای ما فوق‌العاده مهم است که بتوانیم در دو سال آینده این موضوع را برای مردم آمریکا در میان بگذاریم – چه تفاوتی وجود دارد.»

در دوره ترامپ، تعداد بسیار کمی فرصت های بیشتری داشته اند.

راسکین گفت: «ما باید به عنوان یک تیم حقیقت در برابر تئوری‌های توطئه آنها عمل کنیم. ما تجربه ای در نحوه رسیدگی به آن به دست آورده ایم [them] و چگونگی بازگشت به دستور کار مثبتی که همه ما را برای حضور در دولت ترغیب می کند.»

دوست مت گاتز دهه آینده را پشت میله های زندان سپری خواهد کرد

ممکن است کمیته قضایی اردن جنگنده ترین فضای مجلس را ثابت کند. جمهوریخواه اوهایو در جریان دو استیضاح ترامپ و جلسات استماع آن در مورد تحقیقات روسیه، مخالف اصلی جری نادلر، رئیس جمهور آمریکا (D-NY) بود و هیئتی را رهبری می کرد که پرتاب کننده های بمب مانند نماینده مت گیتز (R-FL) بود.

کمیته نظارت، که وسیع‌ترین صلاحیت تحقیقاتی را در میان هر هیئتی در کنگره دارد، می‌تواند محل برگزاری هرگونه تحقیق درباره خانواده بایدن باشد. اما کمیته‌های دیگر شاهد بررسی‌های تهاجمی در مورد دولت در تعدادی از موضوعات، از اقدامات مقابله با COVID-19 گرفته تا سیاست‌های تراجنسیتی تا بخشش وام دانشجویی خواهند بود.

نماینده جیم جردن فلیپ فلاپ پس از فراخوانی به دلیل توییت کانیه

و راسکین، اگرچه کوچک‌تر از این سه نفر است، اما از نظر دموکرات‌ها به‌عنوان یک ارتباط‌دهنده استثنایی و دادستان ماهر پرونده علیه دونالد ترامپ و حزبش دیده می‌شود.

برای برخی از دموکرات‌ها، کمپین لینچ برای این پست در آن سال دقیقاً الهام‌بخش نبود. در آن زمان، کمیته نظارت مهمترین وسیله دموکرات ها برای تحقیق در مورد دولت ترامپ بود. هیچ کمبودی در اهداف و اهداف بالقوه برای یک صندلی بلندپرواز وجود نداشت.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

در گروه دموکرات، ارشدیت از لحاظ تاریخی مهمترین صلاحیت برای رهبران کمیته بوده است. اما در سال‌های اخیر، دموکرات‌ها گهگاه از بلندپایه‌ترین عضو هیئت به نفع یک کهنه‌کار دیگر که احساس می‌کنند برای این شغل مناسب‌تر است، دور می‌زنند.

سه عضو کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان – نمایندگان. جری کانولی (ویرجینیا)، استفن لینچ (MA) و جیمی راسکین (MD) – برای شغل رتبه‌بندی عضو، جایگزین کرولین مالونی، نماینده نماینده نیویورک (نیویورک)، برای کار در رتبه‌بندی رقابت می‌کنند.

اما به گفته یک منبع حاضر در یک مسابقه درهای بسته که لینچ برای اعضا ساخته بود، او جزئیات زیادی از آرزوهایش را بیان نکرد. این منبع به یاد می آورد که دموکرات ماساچوست بارها گفته است که “برای محافظت از حق من می دود.”