دموکرات ها با عبور از دایان فاینشتاین 89 ساله سنت شکنی کردند تا پتی موری سومین پست ریاست جمهوری را انتخاب کنند.

و کارکنان اعضای با سابقه کار اغلب مجبور بوده اند نقش بزرگی را در کمک به روسای خود در انجام کار ایفا کنند.

هنگامی که اینسایدر به فاینشتاین نزدیک شد، یکی از دستیارانی که با سناتور قدم می زد به فاینشتاین گفت: «در طول تعطیلات از شما در مورد آن سؤال شد، و شما بیانیه ای منتشر کردید که می گفتید قصد ندارید برای آن نامزد شوید.

او در آن زمان اعتراف کرد: “بسیار خوب، فکر می کنم تمام شده است.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

این جدایی از چندین دهه سابقه است. سناتورها معمولاً طولانی ترین عضو حزب خود را انتخاب می کنند.

  • اما نامزدی موری جدایی از چندین دهه سابقه است. از دهه 1940، سناتورها معمولاً ارشدترین عضو حزب خود را برای ایفای نقش عمدتا تشریفاتی انتخاب می کردند.

    در ژانویه، سناتور 89 ساله دموکرات دایان فاینشتاین از کالیفرنیا بود که تنها چند ماه قبل از موری در سال 1992 به قدرت رسید.

    یکی از منابع حاضر در اتاق کنگره به اینسایدر گفت: «شومر، رهبر اکثریت، سناتور پتی موری را نامزد کرد و گروه دموکرات به اتفاق آرا او را به عنوان رئیس جمهور طرفدار حزب در کنگره 118 انتخاب کردند.

    این مقام سومین مقام او را در ردیف ریاست جمهوری پس از معاون رئیس جمهور و رئیس مجلس قرار می دهد. موری 72 ساله اولین زنی است که این شغل را به دست آورده است.

    سناتور دموکرات پتی موری از واشنگتن و دایان فاینشتاین از کالیفرنیا.آنا مانی میکر/ گتی ایماژ و کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

    • فاینشتاین این کار را رد کرد – اگرچه وقتی ماه گذشته از اینسایدر در مورد آن سؤال شد، به نظر می‌رسید که او از این که چنین بیانیه‌ای صادر کرده است بی‌اطلاع است.

      ماه گذشته پس از اینکه چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، قصد خود را برای معرفی او به عنوان نامزد اعلام کرد، موری به Insider در کنگره گفت: «فقط می‌خواهم بگویم که این یک افتخار واقعی است و بسیار آگاهم که این یک لحظه تاریخی است. من امیدوارم که دختران جوان در سراسر کشور ببینند که می توانند در این امر موفق باشند.”

      شنیده می‌شود که فاینشتاین به یکی از کارکنان کنگره درباره رأی‌گیری درباره لایحه بودجه دولتی در ماه سپتامبر می‌گوید: «من حتی نمی‌دانم این چیست».

      دموکرات‌ها پتی موری را به عنوان رئیس موقت سنا انتخاب کردند و او را سومین رئیس‌جمهور کردند.

    • سناتور دموکرات پتی موری از واشنگتن و دایان فاینشتاین از کالیفرنیا.

      و سناتور گاهی اوقات هنگام انجام وظایف معمول به عنوان قانونگذار گیج به نظر می رسد.

      دموکرات های سنا روز پنجشنبه سناتور پتی موری از واشنگتن، دومین عضو طولانی مدت خود را به عنوان رئیس موقت مجلس سنا انتخاب کردند.

      اون دایان فاینشتاین بود اما او این شغل را رد کرد و هنوز سوالاتی در مورد توانایی های او وجود دارد.

    اینسایدر اخیرا طبقه سیاسی سالخورده آمریکا را در پروژه “قرمز، سفید و خاکستری” بررسی کرده است و گزارش داده است که تقریباً از هر چهار عضو کنگره یک نفر در دهه 70 و 80 زندگی خود است و اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها سن رو به افزایش چهره های سیاسی را به عنوان مشکل.

    گزارش‌های متعددی در دو سال گذشته با توجه به نشانه‌های ادعایی زوال شناختی، سؤالاتی را در مورد توانایی فاینشتاین در انجام وظایفش به عنوان سناتور مطرح کرده است.

    در ماه فوریه، شومر علناً از بیان اینکه آیا به توانایی فینشتاین برای خدمت به عنوان سناتور اطمینان دارد یا خیر، خودداری کرد.