دموکرات های نوادا نشانه هایی از سناریوی کابوس را مشاهده می کنند: رای دهندگان لاتین تبار در خانه بمانند

Somos PAC در حال بررسی و برگزاری یک کلیپ ثابت از رویدادها در محله های لاتین تبار و همچنین جمع آوری کمک مالی و پخش تبلیغات تلویزیونی حمایت از کورتز ماستو است.

“برای من، [Gov. Steve] سیسولاک بیشتر از کورتز ماستو اسپانیایی تبار است. او در جامعه اسپانیایی تبار نیست. من او را در مراسم کلیسا یا پارک ها نمی بینم.»

با این حال، مشارکت افسرده برای دموکرات‌ها، چشم‌انداز شومی است. این می تواند پیامدهایی برای تلاش ایالت برای برگزاری اولین رقابت اولیه در چرخه ریاست جمهوری 2024 داشته باشد.

سازمان دهندگان در هر دو حزب می گویند که همان پدیده را در حال توسعه می بینند، مانند گروه های اصلی لاتین تبار و اتحادیه قدرتمند کارگران آشپزی: این رای دهندگان که از اقتصاد ناراضی هستند و از کیفیت شغلی خود پس از همه گیری ناراضی هستند، که بسیاری از آنها گروه های دموکرات آنها را زمانی مادام العمر معرفی می کنند. حامیان، می توانند این یکی را کنار بگذارند. این در راس چالش‌های معمول حضور رأی‌دهندگان در انتخابات میان‌دوره‌ای است.

ملیسا مورالس، رئیس Somos PAC، که میلیون‌ها دلار برای تبلیغات به زبان انگلیسی و اسپانیایی برای کورتز ماستو هزینه کرده است، گفت: «این چیزی است که مرا شب‌ها بیدار نگه می‌دارد». آنچه که من به آن نگاه می کنم این است: آیا لاتین تبارها واقعا امسال رای می دهند؟ اگر شاهد حضور بالا باشیم، در نوادا پیروز می شویم.»

در این یادداشت آمده است: “بسیاری از رای دهندگان لاتین تبار که در انتخابات گذشته با دموکرات ها رای داده اند، امروز قابل قانع هستند – اما جمهوری خواهان تاکنون نتوانسته اند آنها را جلب کنند.” این نشان می‌دهد که دموکرات‌ها برای «دفاع از چالش‌های جمهوری‌خواه» به دو سوم رأی‌دهندگان لاتین و جمهوری‌خواهان به یک سوم نیاز دارند.

هرناندز که در پشت ثبت نام کار می کند و قصد رای دادن ندارد، چیزهای بهتری درباره کورتز ماستو برای گفتن نداشت.

پاپاژورژ گفت که او به خوبی از چالش های حضور لاتین تبارها در انتخابات در ماه نوامبر آگاه است زیرا آنها از اقتصاد ناراضی هستند. این شامل کسانی از اتحادیه خودش می شود. سه شنبه گذشته، در دفتر مرکزی اتحادیه در 15 دقیقه دورتر از استریپ، کارگران تازه استخدام شده در هتل ها و کازینوها در یک کلیپ ثابت قدم زدند و برای عضویت در اتحادیه ثبت نام کردند.

جمهوری‌خواهان اصرار دارند که دموکرات‌ها موضوع سقط جنین را در نوادا، به‌ویژه در میان لاتین‌های تبار، زیاده‌روی می‌کنند، و می‌گویند که از رای‌دهندگان بالقوه‌ای که پشت درب خانه نظرسنجی کرده‌اند، تنها 3 درصد از حقوق سقط جنین به عنوان یک موضوع مهم یاد می‌کنند. جمهوری خواهان می گویند رای دهندگان می دانند که قانون نوادا، که حمایت های محدودی را برای سقط جنین ارائه می دهد، حل و فصل شده است. با این حال، دموکرات‌ها می‌گویند جمهوری‌خواهان به موضوعی که برای لاتین‌تبارها، به‌ویژه زنان، اهمیت دارد، اهمیت نمی‌دهند.

با این حال، در میان پاسخ های رایج، منفی بودن مرتبط با لاکسالت بود. فقط ذکر نام لاکسالت تقریباً در سراسر جهان باعث خشم، تکان دادن سر خشمگین یا یک طغیان کلامی شد. این شامل مردانی می‌شود که گفته‌اند در سال 2020 از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق حمایت کرده‌اند.

«نه متشکرم! من چیزهای وحشتناکی شنیده ام. با این حال، او اعتراف کرد که اطلاعات کمی در مورد کورتز ماستو دارد، حتی زمانی که از مراسمی برای تبلیغ سناتور ارشد ایالت خارج شد.

بسیاری به طور کلی واکنش مثبتی به “la Senadora” – کورتز ماستو – داشتند، در حالی که اعتراف کردند که اطلاعات کمی درباره او داشتند، حتی با پایان دوره شش ساله او. آنها با اشاره به قیمت بالای بنزین و کیفیت پایین شغل، چیزهای خوبی در مورد رئیس جمهور جو بایدن برای گفتن نداشتند.

سناتور کاترین کورتز ماستو (مایکل بروچستاین / سیپا از طریق فایل AP)

ما تلاش‌های زیادی برای مشارکت و صحبت با جامعه اسپانیایی تبار انجام داده‌ایم، و ما بسیار مطمئن هستیم که این اعداد باقی خواهند ماند و شما شاهد یک تغییر تاریخی در این ایالت میدان جنگ با آن رای دهندگان خواهید بود.»

این مقاله بر اساس مصاحبه با استراتژیست ها، سازمان دهندگان، نظرسنجی ها و مقامات منتخب در هر دو حزب است. همچنین شامل مصاحبه با بیش از دوجین لاتین تبار در سراسر منطقه بزرگ لاس وگاس است: در محله های اسپانیایی زبان. در مرکز خرید ریگ استریپ جایی که کمیته ملی جمهوری خواه ویترین مرکز جامعه اسپانیایی اسپانیایی خود را در خود جای داده است. در یک رویداد زنان لاتین با پخش تبلیغات جدید از کورتز ماستو. و در میان هندوانه‌های بزرگ و پیناتای آووکادویی شکل، و رایحه‌های امپانادا و آرپا در مرکادوی داخل مرکز خرید بلوار در نزدیکی نوار لاس وگاس.

از لاتین تبارهایی که با ان بی سی نیوز صحبت کردند، بیش از نیمی گفتند که قصد رای دادن ندارند یا از انتخابات آتی اطلاعی ندارند. برخی به دلیل اینکه شهروند ایالات متحده نبودند نمی توانستند رای دهند.

آنا کاربونل، مشاور NRSC برای توسعه اسپانیایی ها، در مورد تأثیر اقتصاد نوادا گفت: “برای نوادا، این امر به ویژه در میان اسپانیایی ها بزرگتر شده است.” او به افزایش قیمت بنزین و تورم نوادا اشاره کرد. آنها هنوز از رویای آمریکایی لذت می برند و این امید را دارند. هیچ چیزی که از طرف دموکرات دریافت می کنید به شما نمی گوید که آنها پیام را دریافت می کنند.

او گفت: “اوه، من او را دوست ندارم.” آگهی پخش شده روی صفحه یکی از آگهی‌های سناتور بود که ادعا می‌کرد لاکسالت با «نفت بزرگ» ارتباط دارد.

در کوتاه مدت، مخاطرات بالا است. بر اساس برخی معیارها، دموکرات‌ها برای حفظ کرسی سنا که می‌تواند تعیین کند کدام حزب مدعی ورود به سنا است، و کرسی فرمانداری که پیامدهایی بر نحوه برگزاری رقابت‌های ریاست‌جمهوری 2024 در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 دارد، باید دو سوم آرای لاتین تبار را حفظ کنند. حالت. رقابت بین کورتز ماستو و آدام لاکسالت جمهوری‌خواه در حاشیه خطا به نظر می‌رسد – و این حتی پس از آن است که کورتز ماستو قبل از روز کارگر بسیار بیشتر از لاکسالت خرج کرد. جمهوری‌خواهان مدت‌هاست که این رقابت را بهترین فرصت پیکاپ خود می‌دانستند، اما اکنون که دموکرات‌ها کرسی را حفظ کرده‌اند، با تشدید رقابت‌ها در ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا، حیاتی‌تر شده است.

اما این تلاش ها آسان نیستند. هفته گذشته، الکسیس لوپز، 27 ساله، با صبر و حوصله در ایوان جلویی خود به یک زمین مسابقه برای کورتز ماستو توسط کارگران آشپزی گوش داد. او ادبیات آنها را گرفت. او گفت که از لاکسالت متنفر است، اما در پیام‌های دموکرات‌ها چیزی که او را برای رای دادن در نوامبر تشویق می‌کند، به استثنای حمایت از حقوق سقط جنین نمی‌یابد.

نظرسنجی اخیر AARP نشان می‌دهد که کورتز ماستو با لاتین‌تبارها کنار رفته است، در حالی که نظرسنجی قبلی توسط Future Majority و صندوق اکثریت آینده آمریکا، گروه‌های همسو با دموکرات‌ها، قدرت پایدار او را نشان می‌دهد.

“همه این چیزها برای جامعه اسپانیایی تجمیع شد و در نهایت گفت: “این سیاست های دموکراتیک کار نمی کند.” آنها به ما فرصتی برای زندگی در رویای آمریکایی نمی دهند. آنها به ما اجازه نمی دهند بچه هایمان را آموزش دهیم، و جوامع ما را ایمن نگه نمی دارند.

آدام لاکسالت، نامزد سنای نوادا (پرونده ترور بکسون / گتی ایماژ)

مورالس گفت بعد از اینکه مدتی را صرف تحقیق کرد، نشنید که رای دهندگان متحیر به سمت جمهوری خواهان روی آورند. در عوض، آنها گفتند که یا به دموکرات ها رای می دهند یا در خانه خواهند ماند. لاتین‌های مصاحبه‌شده توسط NBC News از این احساس حمایت کردند.

سناتور کاترین کورتز ماستو (مایکل بروچستاین / سیپا از طریق فایل AP)

این سرعت نشانه ای است که اقتصاد در حال بازگشت است. اما این همه راه بازگشت نیست. Pappageorge گفت که نزدیک به 20 درصد از نیروی کار اتحادیه آشپزی بیکار هستند و افزود که لاتین تبارها 60 درصد از 60000 عضو این گروه کارگری هستند.

به گفته این گروه، از لاتین‌تبارها که کمیته ملی جمهوری‌خواه سناتور – متشکل از دموکرات‌های متقاعدکننده، رای‌دهندگان نوسان و جمهوری‌خواهان لاتین تبار – هدف قرار گرفته است، تقریباً 20 درصد گفته‌اند که در انتخابات شرکت می‌کنند و بسیاری از آنها به اقتصاد اشاره می‌کنند.

ساکنان دیگر تجربه متفاوتی را با کورتز ماستو شرح دادند. حدود 10 دقیقه دورتر، در مراسمی که توسط Somos PAC حمایت مالی شد، ونسا برات، صاحب رستوران La Vecindad، محل برگزاری، اشک ریخت و در مورد اینکه چگونه سناتور با راهنمایی او به سمت وی ​​در نجات کسب و کارش در طول همه گیری کمک کرد صحبت کرد. کمک به مشاغل کوچک

به گفته تد پاپاژورج، منشی و خزانه‌دار اتحادیه کارگران آشپزی، تا دوشنبه، 300 کاوشگر تمام وقت در سراسر نوادا پخش خواهند شد، این تعداد تا روز انتخابات به بیش از 500 نفر خواهد رسید.. ایده این است که “رای دهندگان طبقه کارگر با رای دهندگان طبقه کارگر صحبت کنند” در مورد انتخابات، و در طول گفتگوهای خود، کاوشگران از ساکنان بخواهند طوماری را امضا کنند که خواستار توقف اجاره بها هستند – یک مسئله انگیزشی در منطقه بزرگ وگاس، جایی که مسکن او گفت که قیمت ها افزایش یافته است.

یادداشت انتخابات پاییز 19 سپتامبر از Equis Research، گروهی که روندهای درون رای دهندگان لاتین را مطالعه می کند.، از ادعای مورالس مبنی بر اینکه لاتین‌های ناراضی از دموکرات‌ها لزوماً به جمهوری‌خواهان فرار نمی‌کنند، حمایت کرد.

لاس وگاس – دموکرات های نوادا ایالت خود را به عنوان یک میدان آزمایشی ملی برای چگونگی جلب نظر رأی دهندگان لاتین تبار در سال 2024 در نظر گرفته اند.

پاپاژورژ در مورد اینکه آیا دموکرات ها می توانند مشارکت مردم را افزایش دهند، گفت: «این یک آزمون بزرگ است. اقتصاد سختی در بیرون وجود دارد، و فرصتی برای مردم وجود دارد که بگویند، می دانید چیست؟ شاید جای دیگری بروم.»

تصحیح (۲ اکتبر ۲۰۲۲، ۸:۴۲ بعد از ظهر به وقت شرقی): نسخه قبلی این مقاله نام خانوادگی صاحب رستوران La Vecindad را اشتباه نوشت. او ونسا بارت است، نه بارت.

ماریا هرناندز که در خشکشویی Wash & Save کار می کرد، به تلویزیونی که در گوشه اتاق بالا چسبانده شده بود نگاه کرد.

به گفته AdImpact، یک شرکت ردیابی تبلیغات، دموکرات ها از زمان انتخابات مقدماتی نوادا در 15 ژوئن، از جمهوری خواهان در تبلیغات اسپانیایی پیشی گرفته اند و 4.6 میلیون دلار را برای تبلیغات اسپانیایی زبان سرمایه گذاری کرده اند. در همان دوره، جمهوری خواهان یک میلیون دلار خرج کردند که تقریباً 3 درصد از کل هزینه تبلیغات آنها است.

تلاش جمهوری خواهان برای جلب نظر رای دهندگان لاتین تبار شامل عملیات Vamos است که توسط حزب جمهوری خواه نوادا و کمیته سناتوری ملی جمهوری خواه اداره می شود، که 100 داوطلب بانکدار تلفن در سراسر ایالت و خارج از ایالت را راه اندازی کرده است که در مناطق روستایی نوادا تمرکز می کنند.

اما این اتحادیه کارگران آشپزی، قدرتمندترین اتحادیه در ایالت است که بزرگترین عملیات زمینی را با تلاش گسترده برای ترغیب رای دهندگان راه اندازی کرده است.

در یکی از رقابتی ترین ایالت های میدان جنگ در کشور، جایی که جو بایدن با کمی بیش از 33000 رای برنده شد – هیچ گروهی نمی توانست بیشتر از لاتین تبارها که از هر پنج رای دهنده میان دوره ای در نوادا یک نفر را تشکیل می دهند، بر نحوه نوسانات ایالت تاثیر داشته باشد. بر اساس برآوردهای دو طرف

تا زمانی که لاکسالت از انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در ژوئن خارج شد، کورتز ماستو و همچنین گروه‌های خارج از دموکرات به رهبری Somos PAC، 2.7 میلیون دلار برای تبلیغات اسپانیایی‌زبان هزینه کرده بودند، در حالی که این رقم توسط جمهوری‌خواهان 176000 دلار بود. کمپین کورتز ماستو اولین تبلیغ خود را در تلویزیون اسپانیایی زبان در 15 مارس پخش کرد و در آن یک نقطه بیوگرافیک به تشریح روابط خانواده او با مکزیک پرداخت.

او گفت: «شاید همین باشد. همانطور که او صحبت می کرد، ناخودآگاه به یک پست کننده سیاسی کهنسال و آسیب دیده از آب برخورد کرد که تصویر کورتز ماستو روی آن بود.

لاکسالت نوید «تغییر تاریخی» را به جمهوری خواهان می دهد

اما تنها 37 روز تا انتخابات میان‌دوره‌ای باقی مانده است، علائم هشداردهنده‌ای وجود دارد: در خانه‌ها، تلفن‌ها و خیابان‌ها، لاتین‌تبارها تهدید به ماندن در خانه می‌شوند. و این در حالی است که کاترین کورتز ماستو، اولین نماینده لاتین منتخب سنای ایالات متحده، در صدر رای گیری حضور داشت.

به نوبه خود، لاکسالت در یک رویداد تبلیغاتی این هفته در یک کلوپ کشوری در حومه هندرسون، کورتز ماستو را به خاطر آنچه که او پیش بینی کرده بود در 8 نوامبر از دست دادن بزرگ حمایت لاتینی ها را سرزنش کرد. او به اقتصاد، جرم و جنایت، کیفیت مدرسه و افزایش قیمت بنزین به عنوان دلایلی که رای دهندگان از دموکرات ها دور می شوند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یکی از عواملی که احتمالاً به احساسات منفی کمک می کند در یک خشکشویی محلی در یک محله لاتین تبار در اینجا به نمایش گذاشته شد. در تلویزیون اسپانیایی زبان، تبلیغاتی که Laxalt را به هم می زند، در چرخش تهاجمی است که نتیجه میلیون ها دلار هزینه دموکرات ها است که از ماه ها پیش آغاز شد.

کورتز ماستو در بیانیه ای گفت: جامعه لاتین ما می خواهد بداند که شما در کنار آنها هستید و من همیشه برای خانواده هایمان جنگیده ام.

“آزمون بزرگ” برای دموکرات ها

آدام لاکسالت، نامزد سنای نوادا (پرونده ترور بکسون / گتی ایماژ)