دموکرات های مترقی از شکست های اولیه در سال 2022 ناامید شده اند

جان فترمن، نامزد چپ‌گرای سنای پنسیلوانیا، در مصاحبه‌ای با NBC در ماه می، در پاسخ به این سوال که آیا او یک مترقی است، گفت: «نه، من فقط یک دموکرات هستم». او گفت که مواضع او شش سال پیش مترقی تلقی می شد، اما “اکنون هیچ دموکراتی در این رقابت وجود ندارد یا در هیچ رقابتی که من از آن مطلع هستم که در هر چیزی متفاوت باشد. پس این واقعاً مترقی نیست. اینجا حزب است. “

«پیشرو» برای دموکرات‌ها مدت‌هاست که یک برچسب سخت‌گیرانه بوده است. این به طور کلی به جناح چپ حزب اشاره دارد، اما توسط لیبرال‌های درجه یک و همچنین افراد چپ‌تر در طیف، از جمله سوسیالیست‌های دموکراتیکی مانند اوکاسیو کورتز و سندرز، پذیرفته شده است.

در شهر نیویورک، اریک آدامز چندین رقیب چپ را برای نامزدی شهرداری حزب در سال گذشته با انتقاد صریح ترقی خواهان از جمله اوکاسیو کورتز شکست داد. و کتی هوچول، فرماندار نیویورک، به راحتی رقیب لیبرال تری را در جریان انتخابات مقدماتی تابستان امسال فرستاد.

پیشروها در این سال پیروزی های قابل توجهی کسب کرده اند. در اورگان، جیمی مک‌لئود-اسکینر نماینده میانه‌رو کرت شریدر را برکنار کرد. ماکسول الخاندرو فراست، فعال در فلوریدا، در صدر میدان پرجمعیت دموکرات‌ها قرار گرفت و در آستانه تبدیل شدن به جوان‌ترین عضو کنگره است. و سامر لی، سازمان‌دهنده کارگری، یک کاندیدای مورد حمایت نهادها در پنسیلوانیا را انتخاب کرد.

او گفت: «اينجا اثر انگشت پيشروها در سراسر آن وجود دارد.

برخی از نامزدهای مورد حمایت ترقی خواهان امسال با این برچسب دست و پنجه نرم کرده اند.

من باید خیلی دانا باشم. صادقانه بگویم، من خیلی از اعضای “جوخه” را دوست دارم و فکر می کنم که آنها در منطقه خود درست عمل می کنند. “من فکر می کنم در منطقه من، در حالی که آنها خود را مترقی نمی دانند، آنها چیزهای زیادی را دوست دارند که من برای آنها دفاع می کنم.”

جاسمین کروکت، نماینده تگزاس، که در انتخابات مقدماتی کنگره دموکرات در ماه مه پیروز شد و توسط گروه پیشرو کنگره تأیید شد، به پولیتیکو گفت که به او برچسب مترقی لقب گرفته است اما اکثر رای دهندگان دموکرات در کرسی منطقه دالاس که در آن نامزد می شود، هویت خود را می شناسد. به عنوان میانه روها یا محافظه کاران.

اگرچه فترمن از برچسب مترقی کنار زده است، نیدهارت گفت مهمت اوز جمهوری خواه مخالف پنسیلوانیایی ممکن است به مترقیان کمک کند تا یکی از بزرگترین کودتاهای خود را ببینند. فترمن و ماندلا بارنز، نامزد سنای ویسکانسین، در دو کرسی سنای ایالات متحده که به شدت رقابت می‌کنند، نامزد می‌شوند که دموکرات‌ها امیدوارند در حالی که اکثریت ناچیز خود را در آن مجلس کسب می‌کنند، آن‌ها را تغییر دهند.

اما این بردها خطر تبدیل شدن به استثنا را دارند تا یک قاعده، زیرا میانه‌روها بارها در سال‌های اخیر قدرت خود را ابراز کرده‌اند. رئیس جمهور جو بایدن پس از غلبه بر چالش های رقبای لیبرال تر از جمله سناتور برنی سندرز از ورمونت و الیزابت وارن از ماساچوست، نامزدی حزب خود را در سال 2020 به دست آورد.

بیل نیداردت، یک استراتژیست دموکرات مترقی که برای شهردار سابق نیویورک، بیل دی بلازیو کار می کرد، گفت که در حالی که در رقابت های اخیر ضررهای قابل توجهی دیده شده است، جناح چپ حزب دموکرات نقاط روشنی را دیده است.

فرنوش امیری، نویسنده آسوشیتدپرس در واشنگتن در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

حکیم جفریس، نماینده نیویورک، رئیس گروه دموکرات مجلس نمایندگان و یکی از اعضای گروه پیشرو کنگره، گفت: «میان ماشین سوسیالیست و جریان اصلی مترقی تفاوت وجود دارد».

برخی نیروها در سمت چپ هستند که می‌خواهند «پیشرو» را اینگونه تعریف کنند: «زانو را خم می‌کنی و ما به شما می‌گوییم چه کاری انجام دهید، و اگر موفق نشدید در صف قرار بگیرید، یک دموکرات ماشینی یا یک شرکت‌های بزرگ هستید». این یک شوخی است.

اصطلاح “پیشرو” حتی موضوع اولین مناظره ریاست جمهوری دموکرات ها در سال 2016 بین سندرز و هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا بود، به طوری که سندرز پیشنهاد کرد کلینتون به اندازه کافی مترقی نیست و کلینتون آن را مناقشه کرد و او را “دروازه بان خودخوانده ترقی گرایی” خواند. ”

چه کسی رون جانسون را شکست خواهد داد؟ چه کسی دکتر اوز را شکست می دهد؟ این کار مترقی خواهد بود.» او گفت.

او گفت: «در یک مقطع زمانی مشخص، رأی دهندگان خواهان نتیجه هستند، به ویژه زمانی که اکثریت به دموکرات ها سپرده شده است». “و این چیزی است که ما ارائه کرده ایم.”

حزب آنها با مجموعه ای قوی از دستاوردهای قانونی که شامل اولویت های مترقی بلندمدت در مورد مسائلی از قیمت داروهای تجویزی گرفته تا تغییرات آب و هوایی می شود، وارد مرحله نهایی کمپین می شود. اما چپ نیز با مجموعه‌ای از ناامیدی‌ها مواجه شده است، زیرا رای‌دهندگان دموکرات از اوهایو تا ایلینویز و تگزاس، رقبای مترقی برجسته‌ای را برای اعضای میانه‌رو یا فعلی کنگره در طول دوره مقدماتی رد کردند.

این یک رکورد کامل نیست، اما هرگز در انتخابات حضور ندارد. من هر کسی را به چالش می کشم تا یکی از آن ها را به من نشان دهد.

___

جفریس که چند روز قبل از انتخابات مقدماتی اوت نیویورک در مصاحبه ای با خبرنگاران در میزگرد صحبت می کرد، گفت دموکرات هایی که سوابق قانون گذاری آنها “عمیقاً مترقی” است، همچنان با انتقاد از “علامت دهنده های فضیلت آنلاین” روبرو هستند، زیرا آنها بیشتر از این باقی نمانده اند.

نیویورک (AP) – کمتر از دو ماه تا انتخابات میان دوره ای باقی مانده است، دموکرات های مترقی با آزمون قدرت خود روبرو هستند.

نیدارت گفت مترقیان کنگره می توانند به قدرت سیاسی رو به رشد اشاره کنند، مانند طرح اخیر بایدن برای بخشودگی بدهی های دانشجویی یا قانون جدید دموکرات ها، قانون کاهش تورم، مقابله با تغییرات آب و هوا و محدود کردن هزینه های داروهای تجویزی.

این عقب‌نشینی‌ها پرسش‌های تازه‌ای درباره جایگاه جنبش مترقی در میان دموکرات‌ها ایجاد کرده است. رهبران مترقی خواهان نخواندن بیش از حد این ضررها هستند، به‌ویژه در نیویورک، جایی که انتخابات مکرر در تابستان امسال پس از یک نبرد تقسیم مجدد باعث شد که برخی از رأی‌دهندگان دچار سردرگمی یا بی‌تفاوت شوند.

جفریس گفت که چپ در سال‌های 2018 و 2020 موفق شد تا دموکرات‌های سنتی‌تری را کنار بزند، زیرا ناامیدی دموکرات‌ها از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ تبدیل به انرژی برای کمپین‌های شورشی شد. اما جفریس گفت زمانی که بایدن در کاخ سفید پیروز شد و کنگره تحت کنترل دموکرات‌ها تصویب قانونی را آغاز کرد، رای‌دهندگان دموکرات دیگر به دنبال شورش نیستند.

کروکت گفت که این بدان معناست که او با اعضای زیرمجموعه چپ تر مترقیان مجلس موسوم به “جوخه” که شامل اوکاسیو-کورتز است و به دلیل به چالش کشیدن تشکیلات حزب مشهور است، همسو نخواهد شد.

پرامیلا جایپال، نماینده واشنگتن، رئیس گروه پیشرو کنگره، گفت: «نیویورک فقط یک آشفتگی بود. “مثل زمان بندی مجدد نقشه ها بود. منظورم این است که این وضعیتی نیست که زیاد تکرار شود.»

این ناامیدی به ویژه در نیویورک، جایی که نماینده مجلس در آن حضور دارد، شدید است. الکساندریا اوکاسیو کورتز چهار سال پیش یکی از بالاترین رتبه های دموکرات کنگره را شکست داد و انرژی تازه ای را به لیبرال ترین رای دهندگان حزب تزریق کرد. با این حال، امسال، دموکرات‌های شهر نیویورک، دن گلدمن، دادستان فدرال سابق که بیشتر یک میانه‌رو است را به جای چند رقیب مترقی، از جمله نماینده دانشجوی سال اول موندر جونز، انتخاب کردند. در حدود 30 مایلی شمال در دره رودخانه هادسون، یک نامزد قدرتمند تشکیلاتی، نماینده شان پاتریک مالونی، یک قانونگذار ایالتی را که به سمت چپ او دویده بود و توسط اوکاسیو کورتز حمایت می شد، شکست داد.