دموکرات های سنای آمریکا لایحه 430 میلیارد دلاری دارو و انرژی را پیش می برند

هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا نماینده مجلس سنا – داوری که تصمیم خواهد گرفت که آیا دموکرات ها می توانند این لایحه را همانطور که در مورد اعتراضات جمهوری خواهان نوشته شده تصویب کنند یا خیر – مقررات مراقبت های بهداشتی را تایید کرده است یا خیر، وجود ندارد.

علاوه بر میلیاردها دلار برای تشویق تولید و خرید وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر و تقویت انرژی پاک، این لایحه 4 میلیارد دلار بودجه جدید فدرال برای کمک به خشکسالی تعیین می کند. دومی حرکتی است که می تواند به مبارزات انتخاباتی مجدد سناتورهای دموکرات کاترین کورتز ماستو در نوادا و مارک کلی در آریزونا کمک کند.

اما دموکرات‌ها شرط می‌بندند که می‌توانند آن را از طریق سنا، با استفاده از یک رویه مخفیانه و پیچیده «آشتی» که اجازه عبور بدون هیچ حمایت جمهوری‌خواهان را در سنا با اختلاف 50 به 50 می‌دهد، عبور دهند.

شنبه روند دشواری را آغاز می کند که می تواند تا اوایل هفته آینده ادامه یابد و سناتورها اصلاحیه پس از اصلاح را در یک “رای دادن به رای” وقت گیر ارائه می دهند.

آنها امیدوارند که تصویب این لایحه 430 میلیارد دلاری باعث تقویت نامزدهای دموکرات برای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شود زیرا به انتخابات کنگره 8 نوامبر نزدیک می شود و تورم همچنان یکی از نگرانی های اصلی رای دهندگان است.

جمهوری خواهان نشان داده اند که اصلاحات زیادی را ارائه خواهند کرد که نگرانی دیگر رای دهندگان را شامل می شود: مهاجرانی که از مرز جنوب غربی با مکزیک عبور می کنند.

دموکرات‌های مترقی، مانند برنی سندرز، احتمالاً تلاش خواهند کرد تا دامنه این لایحه را گسترش دهند تا برنامه‌های جدیدی مانند یارانه‌های فدرال برای مراقبت از کودکان یا مراقبت‌های بهداشتی در خانه برای سالمندان را شامل شود.

سناتور ران وایدن، رئیس کمیته مالی، از طریق سخنگویی گفت که دموکرات‌ها یک شبه تأییدیه لازم را برای ادامه بخش‌های انرژی لایحه دریافت کرده‌اند.

(گزارش توسط ریچارد کوان؛ ویرایش توسط اسکات مالون و اندرو هیونز)



منبع

سه بخش اصلی در این لایحه وجود دارد که در ابتدا دارای قیمت 430 میلیارد دلاری در سرمایه گذاری های جدید دولت، همراه با بیش از 740 میلیارد دلار درآمد جدید، از جمله حداقل 15 درصد مالیات بر شرکت ها، اجرای سخت تر IRS و مالیات غیر مستقیم بر بازخرید سهام است. . برچسب قیمت نهایی ممکن است تغییر کند.

واشنگتن (رویترز) – دموکرات‌های سنای آمریکا روز شنبه یکی از حیاتی‌ترین ماموریت‌های خود را در دوران ریاست‌جمهوری جو بایدن آغاز می‌کنند: مقابله با تغییرات آب و هوا، کاهش هزینه‌های انرژی و داروی سالمندان و وادار کردن ثروتمندان به پرداخت مالیات بیشتر.

نوشته ریچارد کوان

جمهوری‌خواهان قول داده‌اند که هر کاری که می‌توانند برای متوقف کردن یا مسدود کردن این لایحه انجام دهند، سناتور لیندسی گراهام روز جمعه این قانون را “این جهادی که آنها برای مالیات و خرج کردن دارند” خواند.

“رای دادن به راما”

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: ما احساس بسیار خوبی داریم. برای سال‌ها، بسیاری در واشنگتن قول داده‌اند که با برخی از بزرگترین چالش‌های پیش روی ملت ما مقابله کنند تا کوتاهی کنند… این یک معامله بسیار، بسیار، بسیار بزرگ است.»