دموکرات‌ها برای مقابله با مایک گارسیا، نماینده جمهوری‌خواه کالیفرنیا، مبارزه می‌کنند

جکی توماس، یکی از ساکنان سانتا کلاریتا که به نمایندگی از هیل داوطلب شده بود، در میان حدود 20 نفری بود که در یک صبح آوریل در پارک لنکستر حاضر شدند تا برای اسمیت کار کنند.

او گفت که تجربه نظامی او از کار در عملیات اطلاعاتی و خدمت به عنوان یک دیپلمات در پنج قاره دلیلی است که او عمیقاً نگران حفاظت از دموکراسی آمریکایی است، به ویژه پس از قیام 6 ژانویه در ساختمان کنگره این کشور. قانون کنترل اسلحه، از جمله بررسی سوابق اجباری و ممنوعیت خشاب های مهمات با ظرفیت بالا، نیز برای کوارتی که برادر بزرگترش با اسلحه کشته شد، اولویت دارد. نامه‌های ارسال شده به رای‌دهندگان نیز بر حمایت کوارتی از حقوق باروری و رای تأکید می‌کنند.

اسمیت، مادر دو دختر، همچنین با برجسته کردن بارداری خطرناک خود در یک آگهی دیجیتال، بر حمایت خود از دسترسی به سقط جنین تمرکز کرده است.

این منطقه – که زمانی یک پایگاه جمهوری‌خواهان بود با ساکنان بسیاری در مجریان قانون و صنعت هوافضا – در سال‌های اخیر به دلیل تنوع فزاینده و هجوم خانواده‌های جوان لس‌آنجلسی که به دنبال مسکن ارزان‌تر هستند، رنگ بنفش به خود گرفته است. و پس از تقسیم بندی مجدد، ترسیم مجدد نقشه های کنگره به دنبال سرشماری ایالات متحده، دموکرات ها اکنون تقریباً 12 درصد برتری در ثبت نام رأی دهندگان دارند. منطقه 27 جدید شامل لنکستر، پالمدیل، سانتا کلاریتا و بخش‌هایی از لس آنجلس است، اما دره سیمی، جیب رای‌دهندگان محافظه‌کار را از دست داد.

انتظار می‌رود بخش‌هایی از شمال شهرستان لس‌آنجلس که یکی از در معرض خطرترین جمهوری‌خواهان کنگره است، در میان داغ‌ترین رقابت‌های میان‌دوره‌ای در کشور باشد. اما ابتدا، رای دهندگان باید تصمیم بگیرند که کدام دموکرات را می خواهند در پاییز، نماینده حزب جمهوری خواه، مایک گارسیا را به چالش بکشند – نامزدی که دو بار به گارسیا باخت یا یک تازه وارد به منطقه.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link

“آیا می توانم روی رای شما به کریستی اسمیت حساب کنم؟” توماس از مردی پرسید که عیب موتورسیکلت یاماها قرمز گیلاسی را در گاراژش بررسی می کرد.

فرناندو گوئرا، استاد علوم سیاسی و مدیر مؤسس مرکز مطالعات لس آنجلس در دانشگاه لویولا مریمونت، گفت که گارسیا به عنوان نامزد فعلی و تنها جمهوری‌خواه برجسته، انتظار می‌رود که بیشترین آرا را در انتخابات مقدماتی کسب کند.

او گفت: “او قبلاً دو بار باخت.” “من فکر نمی کنم که ما بیشتر از او سود ببریم.”

سوپر PAC های جمهوری خواه و دموکرات پیش از این بیش از 3.7 میلیون دلار زمان پخش تلویزیونی را برای رقابت در پاییز رزرو کرده اند.

گوئرا قبل از افزودن به انتخابات عمومی گفت: «نبرد بین دو نفر دیگر است تا ببینیم چه کسی در ماه نوامبر مقابل گارسیا قرار خواهد گرفت.»

دانیلز و گوئرا گفتند که هیچ یک از کاندیداها مبلغ قابل توجهی را برای تماس با رای دهندگان خرج نکرده اند، که می تواند به اسمیت کمک کند، که در این منطقه دارای هویت بیشتری است.

کریستی اسمیت، نماینده سابق مجلس و جان کوای کوارتی، افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی، برای یکی از دو جایگاه برتر در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه رقابت می‌کنند. بر اساس قوانین انتخابات کالیفرنیا، دو رای دهنده برتر در انتخابات مقدماتی بدون در نظر گرفتن حزب به انتخابات عمومی نوامبر منتقل خواهند شد.

“مردم کمتری از لس آنجلس می آیند، بنابراین اگر قرار نیست این کار را انجام دهیم، چه کسی دیگر است؟” توماس، نایب رئیس دموکرات های دره سانتا کلاریتا، در حالی که در گرما از خانه ای به خانه دیگر راه می رفت، گفت.

اما منطقه گارسیا یکی از 9 منطقه ای است که در سراسر کشور توسط گزارش سیاسی کوک غیرحزبی به عنوان تحرکات جمهوری خواهان برچسب زده شده است، که مسابقات را ناتوان می کند.

تا حد زیادی انتظار می رود که حزب جمهوری خواه کنترل کنگره را دوباره به دست بگیرد، تا حدی به این دلیل که حزب در کاخ سفید به طور سنتی کرسی های خود را در کنگره در اولین انتخابات میان دوره ای دوره تصدی خود از دست می دهد. همچنین انتظار می‌رود که محبوبیت پایین پرزیدنت بایدن و همچنین نگرانی‌های اقتصادی مانند تورم و قیمت‌های بالای گاز، بر چشم‌انداز دموکرات‌ها تأثیر بگذارد.

اولسن گفت: اگرچه او معتقد است که کارکنان گارسیا برای جانبازان سخت کار می کنند، اما نمی تواند سابقه گارسیا، از جمله مخالفت او با تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا و آریزونا را پشت سر بگذارد. گارسیا همچنین با استیضاح رئیس جمهور سابق ترامپ به دلیل نقشش در شورش، قانونی کردن به اصطلاح رویاپردازان و مجوز مجدد قانون خشونت علیه زنان مخالفت کرد. و اولسن فکر نمی کند اسمیت بتواند رئیس فعلی را شکست دهد.

او گفت: “با Uvalde، من مستقیماً از غم و ناامیدی به خشم و عصبانیت شدید رفتم.” “زیرا کاری که اقلیت کوچکی از مردم انتخاب کرده اند این است که بازار اسلحه را به طور گسترده باز کنند که حتی صاحبان قانونی و قانونمند اسلحه هم دیگر با آن موافق نیستند. می دانید، 90 درصد دارندگان اسلحه با بررسی پیشینه جهانی و با رنگ قرمز موافق هستند. قوانین پرچم و سایر مواردی که ما می توانیم با هزینه معقولی انجام دهیم تا جوامع خود را ایمن نگه داریم.”

از سمت چپ؛  مایک گارسیا، نماینده سابق مجلس، کریستی اسمیت و کهنه سرباز جنگی جان کوای کوارتی

در مصاحبه با رای دهندگان این هفته، تعداد کمی از انتخابات کنگره یا نامزدها اطلاع داشتند.

هنگامی که توماس از خانواده های دموکرات بازدید کرد و برای اسمیت تلاش می کرد، تعداد کمی از رای دهندگان نام نامزد را تشخیص دادند.

اریک اولسن، 39 ساله، در انتخابات عمومی 2020 به اسمیت رای داد، زیرا به گفته او، به هر دموکراتی به جای گارسیا رای خواهد داد. اما کهنه سرباز گارد ساحلی و دموکرات ثبت نام کرده در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه به کوارتی رای می دهد.

اما دموکرات ثبت نام شده گفت که او همچنان قصد دارد قبل از تصمیم گیری نهایی، مجموعه جزوه هایی را که از طریق پست دریافت کرده است، بررسی کند.

به گفته یک ردیاب رای گیری توسط اطلاعات سیاسی، در نهایت، رقابت ممکن است به میزان مشارکت منجر شود، که در این مرحله ناامیدکننده است. به گفته شرکت مشاوره اطلاعات سیاسی اطلاعات، حدود 9 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در این منطقه تا روز پنجشنبه رای داده بودند.

کارلسون، 34 ساله، گفت: “با داشتن دو فرزند و دانستن اینکه باردار شدن برای برخی افراد چقدر دشوار است، نمی توانم تصور کنم که کسی مجبور شود زندگی خود را به خطر بیندازد، به خصوص اگر حتی چیزی که آنها می خواهند نباشد.” ما نمی‌توانیم وانمود کنیم که در سرزمین آزادگان زندگی می‌کنیم، وقتی زنان آزادی‌هایی بر بدن خود ندارند.»

کریستی اسمیت، دموکرات، نماینده سابق مجلس، و جان کوای کوارتی، کهنه سرباز جنگی، سمت راست، برای مقابله با مایک گارسیا، نماینده حزب جمهوری خواه، در سمت چپ رقابت می کنند.

دموکرات‌های منطقه و فراتر از آن سخت تلاش کردند تا هیل را انتخاب کنند و استعفای او منجر به نارضایتی برخی از فعالان حزب شد.

او گفت که به خاطر رکوردش بهترین گزینه برای مقابله با گارسیا است. هر دوی این افراد پسر حداقل یک مهاجر و جانبازان جنگی هستند که در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده تحصیل کرده اند.

اسمیت، یکی از اعضای سابق هیئت مدیره مدرسه که یک دوره در مجلس قانونگذاری ایالتی خدمت کرده است، بیشترین حمایت نهادی را در رقابت امسال دارد، از جمله از طرف حزب دموکرات کالیفرنیا، چندین مقام منتخب در سراسر ایالت و بسیاری از اعضای کنگره.

ساکن Palmdale گفت: “ما باید رزومه مایک گارسیا را مطابقت دهیم و او آن را قطع نمی کند.”، وی افزود که دره Antelope خانه تعداد زیادی از اعضای سابق ارتش است که در هوافضا یا زمینه های مرتبط کار می کنند. کلید موفقیت دانستن این موضوع و صحبت کردن با آن جامعه است و من معتقدم کوای تجربه انجام این کار را دارد.

هنگامی که میریام کارلسون با فرزندانش از کتابخانه لنکستر خارج شد، گفت که تمایل دارد برای اسمیت رای بدهد. خانه دار اطلاعات بیشتری از اسمیت، از جمله یک تماس تلفنی، نسبت به کوارتی دریافت کرده است. او با مواضع اسمیت در مورد تغییرات آب و هوا، کنترل اسلحه و حقوق باروری موافق بود.

«گروهی از مردم هستند که می‌گویند «کریستی دو بار دوید» و به نوعی می‌گویند «او کارش را تمام کرد». او نمی تواند برنده شود. بنابراین آنها به این دلیل به Quaye نگاه می کنند. اما این یک گروه بسیار کوچک است. کوارتی “روی کاغذ بسیار واجد شرایط است، به خصوص در مقابل فردی مانند گارسیا. اما او از ناکجاآباد آمد. تا قبل از اینکه به اینجا نقل مکان کند، هیچ کس نام او را نشنیده بود.»

کوارتی، 47 ساله، به مدت دو دهه در ارتش خدمت کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه استنفورد دریافت کرد. پسر یک پدر و مادری مهاجر غنائی که در جیم کرو جنوبی زندگی می‌کردند با نام میانی او Quaye نامیده می‌شود. او هرگز منصب انتخابی نداشته است، اما کمی بیشتر از اسمیت پول جمع آوری کرده است و حمایت های قابل توجهی از جمله نمایندگان کیتی پورتر، اریک سوالول و باربارا لی و همچنین اعضای سیاهپوست کنگره به دست آورده است.

اسمیت که در نهایت پس از تشنج‌ها و نابینایی نسبی در اولین بارداری خود تصمیم به ادامه بارداری دوم گرفت، در فیس‌بوک گفت: «تنها افرادی که حق داشتند در این تصمیم دخالت داشته باشند، من، دکترم و خدای من بودند. آگهی. “لعنت خواهم شد اگر نزدیک بود بمیرم و هر دوی آنها فقط روزی را ببینند که شهروند درجه دو می شوند.”

در روز سه‌شنبه، اسمیت به طور مجازی با 28 داوطلب جوان در مقابل یک بانک تلفن ملاقات کرد. او ناامیدی خود را از تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس به اشتراک گذاشت و گفت که بررسی پیشینه جهانی اولین قانون اسلحه خواهد بود که او در کنگره از آن حمایت خواهد کرد.

گارسیا، خلبان سابق نیروی دریایی، در یک انتخابات ویژه در سال 2020 با اختلاف 10 امتیاز نسبت به اسمیت این کرسی را به دست آورد و سپس در انتخابات عمومی اواخر همان سال، در آن زمان 333 رای بیشتر از اسمیت کسب کرد.

در سال 2018، پس از بیش از ربع قرن نمایندگی جمهوری خواهان، این منطقه به کیتی هیل دموکرات رفت. او در اواخر سال 2019 به دلیل اتهامات مربوط به روابط نامناسب با زیردستان و پس از انتشار تصاویر مخوف بدون رضایت او از سمت خود استعفا داد.

کوارتی گفت که گارسیا از زندگینامه خود به عنوان راهی برای پیروزی در این انتخابات استفاده کرد و افزود که رای دهندگان از نامزدی او هیجان زده هستند. وقتی خونه به خونه در میزنم خوشحالی رو در چهره اونها میبینم. اونها از فرصتی که من برای نمایندگیشون و پیروزی و شکست گارسیا در نوامبر ارائه میکنم هیجان زده هستن.”

استفان دانیلز، مجری پادکست «گفتگوی سانتا کلاریتا» و ناشر پروکلیمر، یک وب سایت خبری محلی، گفت که پیشینه هر دو نامزد برجسته است.

کوارتی و همسرش در ماه مه 2021 خانه‌ای در والنسیا خریدند که باعث شد برخی درک او از نیازهای این منطقه را زیر سوال ببرند. این منطقه ای است که شامل جوامعی می شود که ریشه های محلی می توانند اهمیت داشته باشند، که به موفقیت هیل در سال 2018 کمک کرد.

مرد قبل از اینکه اضافه کند، گفت: “آره، چرا که نه.”