دموکرات‌های ملی رقابت سنای اوهایو را نادیده می‌گیرند و تیم رایان را تنها می‌گذارند.

رایان و ونس برای جانشینی سناتور راب پورتمن، جمهوری خواه که به دنبال انتخاب مجدد نیست، نامزد می شوند. نظرسنجی‌های مستقل حاکی از آن است که رقابت‌ها با پیشتازهای اندک توسط هر یک از نامزدها در حاشیه خطا قرار دارد. نامزدها دوشنبه شب در کلیولند برای اولین بار از دو مناظره تلویزیونی ملاقات خواهند کرد.

دیوید برگشتاین، سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات، گفت: «تیم رایان در حال رقابت قدرتمندی است که جمهوری‌خواهان را در دفاع قرار داده است». او بر حمایت سازمان “از طریق هزینه های تلویزیونی هماهنگ” تاکید کرد.

یکی دیگر از عوامل دموکرات که از نزدیک رقابت را زیر نظر دارد، هنگامی که در مورد کمبود بودجه دموکرات ها پرسیده شد، صریح بود.

رایان گفت که فقدان هزینه های ملی او را ناامید نکرده است و ونس، به دلیل بزرگی پشت سرش، در صورت پیروزی مدیون لطف های بیشتری خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

باراسکی که مدیریت کمپین انتخاب مجدد سناتور شرود براون در سال 2018 در این ایالت را بر عهده داشت، گفت: «جی دی ونس از مقدار بی سابقه ای از هزینه های خارجی در اوهایو سود می برد. “مسابقه بدون آن تمام می شود.”

کلیولند – دموکرات‌ها به‌طور فزاینده‌ای از این می‌ترسند که فرصتی برای تصاحب کرسی سنا در اوهایو را از دست بدهند – ایالتی که زمانی از نقشه خارج به نظر می‌رسید اما، طبق نظرسنجی‌ها، چهار هفته مانده به روز انتخابات نزدیک است.

نقشه سنا امسال تصمیمات سختی را برای رهبران هر دو حزب ارائه می دهد. دموکرات‌ها که مجلس 50-50 را با رای تساوی‌شکنی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنترل می‌کنند، در آریزونا، جورجیا و نوادا در حال بازی دفاعی هستند – رقابت‌های نزدیک، همه.

گریفین گفت: «دموکرات‌های ملی پیش از موعد از اوهایو خارج شده‌اند. ما باید مطمئن شویم که آنها متوجه می شوند که این هنوز وضعیتی است که در حال بازی است.»

رایان افزود: “نوری آن به نفع من است.”

ونس افزود: «آنچه که نظرسنجی به طور مداوم انجام می‌دهد این است که رأی‌دهندگان سفیدپوست طبقه کارگر را که بخش اصلی پایگاه من در مبارزات انتخاباتی من هستند، زیر نظرسنجی می‌کند، بخش اصلی کسانی که سعی می‌کنم به آنها متوسل شوم».

رایان روز شنبه را در دو رویداد کلیولند گذراند و ونس را برای اوهایو بسیار افراطی معرفی کرد.

هر دو نامزد یک هفته قبل از اولین مناظره خود را با طوفان در ایالت سپری کردند – ونس با دونالد ترامپ جونیور، رایان در اتوبوسی که به تازگی شروع به کار کرده بود.

دیگر دموکرات‌های ملی کلاه خود را به رایان بسته‌اند و به این نکته اشاره کرده‌اند که چگونه پیام میانه‌روی او کرسی را در فاصله قابل توجهی قرار داده است، اگر نگوییم بالاتر از فهرست اولویت‌های حزب.

رایان در حالی که با پسر 8 ساله‌اش در پارکینگی پشت یک میخانه ایرلندی توپ فوتبال را پرت می‌کرد، گفت: «دموکرات‌های ملی… تلاش می‌کنند آنها را به یک نامزد طبقه کارگر تبدیل کنند، مانند دندان کشیدن است. ما در اوهایو هستیم و نامزدی را با کلاه فویل به سر می‌برد. ما اینجا خودمون داریم میجنگیم منظورم این است که داوود در مقابل جالوت است.

به گفته AdImpact، یک شرکت ردیابی تبلیغات، جمهوری خواهان تا روز دوشنبه حداقل 37.9 میلیون دلار برای تبلیغات در انتخابات عمومی خرج یا رزرو کرده بودند. تنها 3.7 میلیون دلار از آن مستقیماً از کمپین ونس تأمین شده بود و 1.6 میلیون دلار دیگر از طریق تبلیغات هماهنگ بین کمپین و کمیته ملی جمهوریخواه سناتوری تقسیم شد.

پس از کمپین انتخاباتی در یک سالن اتحادیه پلیس در نزدیکی کلمبوس در روز چهارشنبه، ونس صحت نظرسنجی ها را زیر سوال برد و همچنین استدلال کرد که دلیل عملکرد خوب رایان در آنها این است که رای دهندگان به اشتباه دموکرات را به عنوان یک “نسخه رژیمی من” معتدل معرفی می کنند.

پس از شکست در دو مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و رقابت برای فرمانداری در ایالت از سال 2016، دموکرات‌های ملی نسبت به هزینه‌کردن در اوهایو، که زمانی یک میدان مبارزه اساسی بود، محتاط هستند. جمهوری خواهان با آن به عنوان ایالتی برخورد می کنند که نمی توانند از دست بدهند.

سناتور سابق داگ جونز، دی آلا، روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت: «من فکر می‌کنم دموکرات‌ها مقامات زیادی دارند که باید از آنها محافظت کنند، و این همیشه اولویت اول است.» تلاش های کاوشگری در کلیولند.

نماینده تیم رایان، نامزد دموکرات ها، جمع آوری کمک های مالی پربارتری داشته است. اما از آنجایی که گروه‌های ملی دموکرات کمک نسبتاً کمی به امواج رادیویی ارائه کرده‌اند، رایان مجبور شده است پول نقد را به همان سرعتی که می‌رسد صرف کند تا از هجوم جمهوری‌خواهان عقب نماند.

ایرنه لین، استراتژیست دموکرات مقیم اوهایو که کمپین مقدماتی تام نلسون در سنا در ویسکانسین را در سال جاری مدیریت کرد، گفت: «تیم رایان بهترین رقابت مجلس سنا را در کشور اجرا می کند و باید همه این کارها را با تنهایی انجام دهد. “اگر ما در این رقابت با چند امتیاز شکست بخوریم و اکثریت سنا را ببازیم، تقصیر باید به گردن نیروهای دی سی بیفتد که ناعادلانه اوهایو را حذف کردند.”

Super PAC ترامپ آخرین گروهی بود که وارد رقابت شد و هفته گذشته بیش از 1 میلیون دلار تبلیغات داشت. این رگبار شامل نقطه‌ای است که به رایان حمله می‌کند، که خود را فردی میانه‌رو به تصویر می‌کشد، به‌عنوان رای‌دهنده خط حزبی و وابسته به چاک شومر، رهبر دموکرات سنا. اما حتی PAC اکثریت سنا همسو با شومر، یک حضور عمده در سایر ایالت‌های کلیدی برای تعیین کنترل حزبی بر اتاق، عمدتاً در اوهایو غایب بوده است.

دیگران تمایل بیشتری به طرح شکایت از طرف رایان دارند.

این رویداد توسط بلین گریفین، رئیس شورای شهر کلیولند، یک دموکرات محلی خوش‌سیما میزبانی شد. گریفین در مصاحبه ای گفت که تمرکز دموکرات ها بر جنوب غربی و جنوب شرقی را درک می کند اما از آنها خواست که روی رایان نخوابند.

جاستین باراسکی، استراتژیست رسانه ای کمپین، تاکید کرد که اگر سرمایه گذاری سنگین جمهوری خواهان ملی نبود، رقابت رایان مسدود می شد.

بر اساس مصاحبه‌هایی که با ده‌ها رهبر و عامل حزب انجام شد، بودجه‌های بی‌رویه، دموکرات‌ها را در اوهایو و سراسر کشور عصبانی کرده است. بسیاری نگرانند که دموکرات‌ها از اینکه تلاش بیشتری برای جلوتر بردن رایان از ونس، متحد جناح راست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا انجام نمی‌دهند، پشیمان شوند.

در مصاحبه ای با NBC News پس از حضور در کمپین انتخاباتی روز شنبه در کلیولند، رایان به نظر می رسد که از رفتن به تنهایی کناره گیری کرده است.

اگرچه جی دی ونس، نویسنده جمهوری‌خواه «مرثیه هیل‌بیلی»، برای جمع‌آوری پول تلاش کرده است، گروه‌های ملی کمپین او را با ریختن بیش از 30 میلیون دلار تبلیغات حمایت کرده‌اند.

عامل، که خواست نامش فاش نشود تا صادقانه صحبت کند، گفت: «این یک سوء رفتار است.

وقتی مدیر کمپین دیو چیس توییت کرد در مورد تعداد کم نظرسنجی هفته گذشته، او خاطرنشان کرد که چگونه رایان “بدون هیچ هزینه خارجی از سوی گروه های ملی دموکرات، از برتری خود دفاع کرده است.”

رایان در یک ایستگاه گفت: «ما کسی را که قرار است با کلاه فویل در سنا بفرستیم تا هلیکوپترهای سیاه بیایند. در حالی که کلیولند گاردیان وارد مسابقات اضافی در یک بازی پلی آف شد، آنها در نهایت برنده شدند.

این ایالت به طور کامل از رادار ملی دموکرات ها خارج نیست. گای سیسیل، رئیس Priorities USA، یک ابر PAC بزرگ دموکرات، درخواستی را توییت کرد در اواخر ماه گذشته به رایان “آنچه را که می توانی بده”. سخنگوی این گروه گفت که Priorities مسابقه را زیر نظر دارد اما هیچ اعلامیه ای در مورد برنامه هایی برای مشارکت مالی ندارد. توییت سیسیل برخی از متحدان رایان را که آن را حامی می دانستند، آزار داد.

از طرف دموکرات ها، کمپین رایان 24 میلیون دلار از بیش از 29 میلیون دلاری را که تا روز انتخابات خرج یا رزرو کرده بود و 835000 دلار دیگر را با کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات تقسیم کرده بود. سایر گروه‌های خارج از دموکرات تنها 4.5 میلیون دلار به این رقابت اختصاص داده بودند – حدود 14 درصد از هزینه‌های گروه‌های جمهوری‌خواه.

در همان زمان، دموکرات ها پنسیلوانیا و ویسکانسین را به عنوان فرصت های پیکاپ فریبنده تر در نظر گرفته اند. و PAC اکثریت سنای شومر هفته گذشته زمان پخش بیشتری را در کارولینای شمالی اختصاص داد، ایالتی که دموکرات‌ها از سال 2008 تاکنون کرسی سنا را به دست نیاورده‌اند. برعکس، براون از آن زمان تاکنون دو بار در اوهایو انتخاب شده است.