دلیل شیطانی که دونالد ترامپ نامزدی خود را در سال 2024 اعلام کرد

خوزه پاگلیری، گزارشگر تحقیقات سیاسی در دیلی بیست، می گوید غیر عادی جدید میزبان اندی لوی است که نمی توان به این اعلامیه به عنوان چیزی جز تلاش برای خنثی کردن هرگونه تعقیب به عنوان آزار و اذیت سیاسی او نگاه کرد.

در دوره زمانی کنونی، وزارت دادگستری اگر اقدامی در مورد ترامپ انجام دهد احتمالا قوانین خود را زیر پا می گذارد، زیرا او در انتخابات جورجیا بسیار دخیل است. اما به محض اینکه از 6 دسامبر گذشته باشیم، هیچ چیز مانع از حرکت وزارت دادگستری نمی شود.

اعلامیه 2024 دونالد ترامپ ممکن است مانند یک شکست به نظر برسد، اما جنبه مثبت جالبی برای او داشت.

“یعنی ما از مردم خسته می شویم. به نوعی The Rock قدرت ماندگاری دارد و در هر فیلمی همان مرد را بازی می کند. نمی دانم چگونه این کار را می کند. برای او خوب است. همچنین توضیح می‌دهد که چرا او خط تولید تکیلا دارد و در اینستاگرام بسیار فعال است و همیشه سعی می‌کند همه چیزهای دیگر را انجام دهد، زیرا می‌داند که شما باید به تولید چیزهای جدید ادامه دهید. باید مدام تغییر کنی، باید جالب باشی.

شما می توانید این را به عنوان تلاشی با حسن نیت از سوی یک مرد برای بازگشت به کاخ سفید یا آخرین فصل یک مرد ناامید در نظر بگیرید که تلاش می کند هر کاری انجام دهد تا در زندان نمرده است.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

“او هست [Carlson] تا چهارشنبه بیرون بود تنها چیزی که او به آن اشاره کرد این بود که “شاید شما ترامپ را دوست داشته باشید، ممکن است ترامپ را دوست نداشته باشید، اما او شایسته حضور در توییتر است.” اما او هیچ تایید صریحی از کسی نداشت.

همچنین در پادکست، جیسون کاندر، وزیر امور خارجه سابق میسوری و مجری پادکست اکثریت 54، توضیح می‌دهد که ترامپ با قرار گرفتن بیش از حد در فرهنگ آمریکایی می‌تواند بدترین دشمن خودش باشد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

قبل از اینکه ساعت روز انتخابات بالا بیاید، ترامپ تلگراف کرد که قرار است اعلام کند. این طرح درست قبل از اینکه ما متوجه شویم که در جورجیا دور دوم خواهد بود، در دست اجرا بود، که اساساً آن ساعت را دوباره تنظیم کرد.

چگونه تاکر کارلسون باعث می‌شود که دنیای MAGA به یکدیگر تبدیل شود

این فوق العاده عجیب است. همشون دارن به خودشون میزنن überTrumper ها نمی دانند چه باید بکنند. آیا آنها می گویند که جمهوری خواهان با هم تقسیم شده اند؟ آیا آنها در کنار ترامپ هستند؟ آیا آنها با DeSantis طرف هستند؟ هیچ کس نمی داند چه باید بکند. این هرج و مرج است.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

همچنین در پادکست، کاترین ابوغزاله، که تاکر کارلسون را برای امور رسانه‌ای برای آمریکا پوشش می‌دهد، توضیح می‌دهد که چگونه مجری فاکس نیوز از زمان اعلام ترامپ نسبتاً ساکت بوده است.

ترامپ هم این را می‌داند، اما روش ترامپ برای انجام این کار این است که باید دائماً از هر چیز دیوانه‌کننده‌ای که در آخرین بار گفته شد، بالاتر ببرد. و مشکل او دیوانه کننده ترین چیزی است که همیشه اخیراً توسط او گفته شده است. بنابراین او باید به کندن استخوان ادامه دهد تا بتواند به چیزی برسد.»

به The New Abnormal گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، آمازون و دوخت.

پاگلیری توضیح می‌دهد که ترامپ در دو ماه گذشته تحت پوشش «قانون ۶۰ روزه» وزارت دادگستری قرار گرفته است، رویه‌ای غیررسمی که می‌گوید آن‌ها قرار نیست آشکارا تحقیقاتی را اعلام کنند یا کسی را متهم نکنند تا به نظر نرسد که در حال تلاش هستند. برای دخالت در انتخابات.»

مشترک شدن در The New Abnormal در پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل، دوخت، آمازون موزیک، یا ابری.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

این را می‌توان به‌عنوان تلاش او برای یافتن پوشش بیشتر در نظر گرفت، به طوری که اگر برای یکی از بسیاری از مواردی که در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد، متهم شود، فقط می‌تواند بگوید، اوه، به این نگاه کن، آنها من را متهم کردند زیرا من اعلام کردم، آنها فقط در تلاش بودند تا من را از برنده شدن برای شما در سال 2024 بازدارند.»