دلیل شایعه ای که چرا AOC با تحقیقات اخلاقی مجلس روبرو است

8 اتفاق بدی که ترامپ در 3 هفته از آغاز کارزار انتخاباتی خود برای او افتاده است

با این اوصاف، البته گمانه‌زنی‌هایی در این مورد وجود دارد که مهمترین شایعه مربوط به حضور این قانونگذار در Met Gala 2021 است. در آن زمان، اوکاسیو-کورتز فوراً با لباس طراح خود «Tax the Rich» پرهایش را به هم زد، پیامی (تا حدودی طعنه آمیز) که جمهوری خواهان فوراً به آن پی بردند. اما دو شکایت اخلاقی بعداً دنبال شد، مبنی بر اینکه قانونگذار قانون هدایای مجلس را با پذیرش آنچه که ممکن است بلیت رایگان برای جشن جشن و/یا با پوشیدن لباس طراح باشد، زیر پا گذاشته است. توماس جونز، بنیانگذار بنیاد پاسخگویی محافظه‌کار آمریکایی، در شکایت خود افزود: «اگر اوکاسیو-کورتز از بودجه کمپین برای پرداخت این بلیط استفاده کرده است، ممنوعیت FEC در مورد استفاده از بودجه کمپین برای اهداف سرگرمی را نیز نقض کرده است».

روز چهارشنبه اعلام کرد که کمیته اخلاق مجلس نمایندگان در حال تحقیق درباره الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک است، بدون اینکه هدف از تحقیقات خود را فاش کند.

دریافت کنندگان مدال طلای کنگره در 6 ژانویه از مقامات جمهوری خواه انتقاد کردند: “این خود توضیحی است”



منبع

گزارش ها حاکی از آن است که وبلاگ نویسان نظامی روسیه از حملات هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین در عمق روسیه از مسکو عصبانی هستند

الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده مجلس نمایندگان، لباس بدنام خود را با عنوان “Tax the Rich” در Met Gala 2021 به نمایش گذاشت. تصاویر ری تامارا/GC

یک سخنگوی اوکاسیو کورتز اظهار داشت که “همیشه اخلاقیات را به طور باورنکردنی جدی گرفته است و از هرگونه کمک مالی از سوی لابی‌ها، شرکت‌ها یا سایر منافع خاص خودداری می‌کند.” ما مطمئن هستیم که این موضوع منتفی خواهد شد.»

نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز بدنام

سیاسی قبلاً گزارش شده بود که اوکاسیو کورتز هزینه بلیط خود را برای گالا پرداخت نکرد (او یک مهمان بود) و همچنین نتوانست لباس را نگه دارد. او آن را قرض گرفت طراحان و حامیان مالی شرکت ها معمولاً هزینه پذیرش جشن را پوشش می دهند و مقامات منتخب شهر نیویورک “به عنوان “مهمانان موزه” که برای شرکت هزینه ای پرداخت نمی کنند دعوت می شوند. مجله نیویورک تایمز.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

این کمیته در اطلاعیه خود گفت که افشای این تحقیقات “به خودی خود نشان دهنده وقوع هرگونه تخلف یا قضاوتی نیست” و اشاره کرد که ارجاع در ماه ژوئن انجام شد و قصد دارد نتایج تحقیقات خود را در سال آینده به اشتراک بگذارد.