دلقک 6 ژانویه فکر می کند ممنوعیت توسط Airbnb به او کمک می کند در انتخابات پیروز شود

اگر اینطور باشد، کلی نوعی بزدلی نه کمتر از آنچه در آن روز توسط جاش هاولی سناتور میسوری نشان داده بود، نشان داد. او با بالا بردن یک مشت گره کرده در حالی که ایمن در پشت سنگرهای پلیس بود، جمعیت را بیدار کرد و بعداً در یک ویدیو در داخل ساختمان کنگره در حال فرار ضبط شد. همین مردم کلی به شورشیان اشاره کرد که او را تعقیب کنند و سپس ظاهراً در حالی که به داخل ادامه می‌دادند عقب نشست.



<div class="inline-image__title">USA-POLITICS/MICHIGAN</div>
<div class="inline-image__caption">
<p><figcaption class=تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

در این پیام به او گفته شد که برای جزئیات بیشتر ایمیل خود را بررسی کند.

اما روز سه‌شنبه، کلی شواهد شخصی دریافت کرد که نشان می‌دهد همه حاضر نیستند از حمله به دموکراسی ما شانه خالی کنند. زمانی شروع شد که او وارد اپلیکیشن Airbnb گوشی خود شد.

اسم من سدار است و با تیم اعتماد Airbnb هستم.

رئیس‌جمهور ترامپ در آن روز گردهمایی داشت و از آمریکایی‌ها خواست که به آنجا بیایند و از او حمایت کنند تا تقلبی را که در انتخابات ما رخ داد روشن کند. و آن روز تعداد زیادی پرچم آمریکا آنجا بود و مردم زیادی سرود ملی را می خواندند. بنابراین آن روز ما آنجا بودیم و آمریکا را جشن می گرفتیم. قرار است برای مدت طولانی در یادها بماند، من اینقدر می گویم.»

رایان کلی، کاندیدای فرمانداری میشیگان، با حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در مقابل ساختمان کنگره ایالتی میشیگان در لنسینگ، میشیگان، ایالات متحده، 8 فوریه 2022، برای بازرسی پزشکی قانونی از انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 صحبت می‌کند.

امیلی الکونین/رویترز

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/K4EGrGa4kTVaOi0c03_NNA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/7w2CFKjDQDyDWWPEXdQVXw–~B/aD03ODA7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f6f8023237711203718af84d969b11d0″ class=”caas-img”/>

او هر زمان که بخواهد یک حساب Airbnb جدید باز کند، چه فرماندار باشد، چه مجرم شناخته شده باشد، یا هر دو یا هیچکدام، مدرکی برای این موضوع دریافت خواهد کرد.

زمانی که او در این ماه در برابر قاضی حاضر شد، کلی اعتراف کرد که بی گناه است. او در صورت محکومیت حداکثر یک سال پشت میله‌های زندان قرار دارد، اما این احتمال وجود دارد که او بتواند رونق سیاسی را به مدت چهار سال به عنوان فرماندار موکول کند. زمانی که قاضی درخواست وکیلش را مبنی بر «اجازه حمل سلاح گرم برای دفاع از خود در طول مبارزات انتخاباتی» رد کرد، به نظر ناراضی به نظر می رسید.

در این شکایت آمده است: «تقریباً ساعت 2:25 بعدازظهر، فردی که کلاه سیاه پوشیده است از تلفن همراه خود برای گرفتن عکسی از خون بر روی یک ویژگی معماری در ساختمان کنگره ایالات متحده استفاده می کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کلی هر اسلحه ای را که در اختیار داشت تسلیم کرد، اما سعی کرد با انتشار عکسی در فیس بوک با یک تپانچه بر روی ران در فیس بوک در ماه اکتبر، که به عنوان یکی از بنیانگذاران شورای میهن پرستان آمریکایی در یک تجمع Stop the Steal صحبت می کرد، تبدیل به یکی از متمم های اصلاحیه دوم شود. . عکس دیگری او را در کنار انواع نظامی مسلح به تفنگ های نوع AR-15 نشان می دهد. تصویر دیگر مربوط به یک سلاح تهاجمی است که با پرچم کوچک آمریکا تزئین شده است که روی یک میدان تیراندازی به همراه دو خشاب دراز کشیده است. رایان کلی برای فرمانداری برچسب ها

ایالات متحده آمریکا-سیاست/میشیگان

کمپین فرمانداری حزب پیشرو حزب جمهوریخواه میشیگان پس از دستگیری شورش کنگره منفجر شد

“بیا بریم! این است! این جنگ است عزیزم!» او در حال فریاد زدن ضبط شد.

رایان کلی، کاندیدای فرمانداری میشیگان، با حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در مقابل ساختمان کنگره ایالتی میشیگان در لنسینگ، میشیگان، ایالات متحده، 8 فوریه 2022، برای بازرسی پزشکی قانونی از انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 صحبت می‌کند.

امیلی الکونین/رویترز

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/K4EGrGa4kTVaOi0c03_NNA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/7w2CFKjDQDyDWWPEXdQVXw–~B/aD03ODA7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f6f8023237711203718af84d969b11d0″/>

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

همانطور که هست، کلی می تواند انتظار داشته باشد که بتواند دوباره یک تپانچه را روی لگن خود بکوبد، با این حال، قضیه پیش می رود. انتخابات مقدماتی ممکن است توسط چه کسی، اگر کسی، ترامپ را تایید می کند، تعیین شود. ترامپ هنوز از کلی حمایت نمی‌کند، اگرچه این مشاور املاک 40 ساله آنقدر توهم زده است که از 6 ژانویه به عنوان روزی صحبت می‌کند که آمریکا در بهترین حالت خود بود، نه در بدترین حالت.

“سلام رایان،

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این چیزی نیست که پلیس کاپیتول در مورد اوباش در 6 ژانویه می گوید. و Airbnb به این خشم پاسخ داد که گویی خانه مردم بزرگترین فهرست آن بوده است. نتیجه یک «طرح ایمنی کاپیتول» بود که شرکت در 11 ژانویه اعلام کرد. یکی از بخش‌های آن با عنوان «ممنوع کردن افراد درگیر در فعالیت‌های مجرمانه در کاپیتول» است.

پس از یک بررسی معمول، به این نتیجه رسیدیم که حساب شما باید از پلتفرم Airbnb حذف شود. حذف به این معنی است که حساب شما دیگر قابل دسترسی نخواهد بود و نمی توانید حساب جدیدی ایجاد کنید.

او در ایمیل بعدی خود به Daily Beast گفت: «من به ایمیلم رفتم تا ببینم، و ایمیلی از Airbnb وجود داشت که نشان می‌داد حساب من به دلیل شرکت در رالی 6 ژانویه DC برای همیشه غیرفعال شده است.

اگر کلی به آنها ملحق می شد، ممکن بود مقداری از خون خودش ریخته شود. او همچنین ممکن است زمانی که سرانجام دستگیر شد به جای چهار جنایت، با اتهامات جنایت روبرو شده باشد.