دفتر فرماندار پرونده برای قتل احضاریه به دنبال شهادت در تحقیقات انتخاباتی شهرستان فولتون

داستان های مرتبط:

فرماندار برایان کمپ روز چهارشنبه درخواستی را برای کشتن احضاریه ای ارائه کرد که به دنبال شهادت او بود در مقابل هیئت منصفه بزرگ ویژه شهرستان فولتون که در مورد دخالت احتمالی در انتخابات 2020 جورجیا تحقیق می کند.

دفتر کمپ بیانیه ای منتشر کرد و گفت:

فرمانداری گفت که این اتفاق پس از درخواست لیستی از سوالات احتمالی که ممکن است از او بپرسند، رخ داده است.

اخبار مرتبط:



منبع

اخبار اقدام کانال 2 دریافته است که کمپ هرگز در ماه ژوئیه شهادت نداده است، اما به گفته منابع در دفتر فرماندار، دفتر دادستان ناحیه فولتون شهادت ویدیویی را لغو کرد و برای کمپ احضاریه ای صادر کرد تا شخصا شهادت دهد.

وکلای کمپ از یک قاضی می‌خواهند که شهادت او را تا زمانی که نرده‌های محافظ در مورد سؤالاتی که از فرماندار می‌شود قرار دهند به تأخیر بیاندازد.

فرماندار قرار است روز پنجشنبه برای هیئت منصفه بزرگ شهادت دهد.

“بیش از یک سال است که تیم فرماندار به طور مداوم تمایل خود را برای ارائه گزارش کامل از نقش بسیار محدود خود در موضوعاتی که توسط هیئت منصفه بزرگ ویژه بررسی می شود، ابراز کرده است. ما اکنون تنها چند هفته با انتخابات عمومی 2022 فاصله داریم و به طور فزاینده ای اختصاص زمان لازم برای آماده سازی و سپس حضور را دشوار می کند. با وجود هیئت منصفه بزرگ ویژه که تا ماه مه 2023 تشکیل شده است، ما به سادگی از قاضی می خواهیم که به فرماندار اجازه دهد پس از انتخابات نوامبر وارد شود و بازرسان را هدایت کند تا با تیم حقوقی ما همکاری کنند تا اطمینان حاصل شود که موضوعات مورد بحث در طول حضور وی در دفاع از ایالت باقی می ماند. قانون و قانون اساسی پس از انتخابات 2020.