دعوی حقوقی گوگل را متهم به اخراج مدیر اجرایی پس از رد پیشنهادات رئیس زن کرد.

پس از اخراج، اولوهان، که همچنین صاحب یک مغازه بستنی فروشی در نیوجرسی است، به عنوان معاون اجرایی رشد به گروه کلیک پیوست.



منبع

ظاهراً استوارت به اولوهان گفته است که “بدیهی است که افراد سفیدپوست زیادی” در تیم مدیریت او وجود دارند.

بر اساس این دادخواست، یک نماینده منابع انسانی “علناً اعتراف کرد که اگر شکایت “برعکس” باشد – زنی که یک مرد سفیدپوست را به آزار و اذیت متهم می کند – شکایت قطعا تشدید می شود.

این شکایت که به دنبال خسارت نامشخص است، گوگل و میلر را به عنوان متهم معرفی کرده و آنها را به تبعیض، انتقام جویی و ایجاد فضای کاری خصمانه متهم کرده است.

او همچنین به اولوهان گفت که می‌دانست او زنان آسیایی را دوست دارد و به خودش و همسرش که هر دو آسیایی تبار هستند اشاره کرد.

این دعوی یک روایت تخیلی از وقایع پر از دروغ های متعدد است که توسط یک کارمند سابق ناراضی، که ارشد خانم میلر در گوگل بود، ساخته شده است. خانم میلر هرگز هیچ “پیشرفتی” نسبت به آقای اولوهان نکرد، که شاهدان به راحتی می توانند آن را تایید کنند.

پس از این گزارش، اولوهان ادعا کرد که میلر شروع به انتقام گیری از او با انتقاد از او و گزارش او به HR به دلیل “تجاوزات خرد” کرده است.

غول فناوری سپس در ماه بعد اولوهان را اخراج کرد و پس از 16 سال به کار او پایان داد.

در یک تماس ویدیو کنفرانسی، تیم تحقیقاتی کارکنان گوگل به اولوهان گفت که او اخراج شده است زیرا او “شامل” نبود. دعاوی دعوی.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ریشی سوناک اولین نخست‌وزیر آسیایی بریتانیا می‌شود

در دادخواست ادعا شده است: «اگرچه گوگل می‌دانست که آزار و اذیت مداوم میلر از اولوهان ناشی از رد پیشرفت‌های جنسی او بوده است، اما باز هم هیچ اقدامی انجام نداد.

ظاهراً این حادثه در جریان گردهمایی یک شرکت مست در Fig & Olive در خیابان سیزدهم غربی پس از ارتقاء اولوهان به سمت مدیر عامل غذا، نوشیدنی و رستوران رخ داد. او به یک تیم مدیریتی جدید ملحق شد که میلر را در دفاتر منهتن گوگل شامل می شد.

رایان اولوهان، 48 ساله متاهل پدر هفت فرزند از نیوجرسی، متهم گوگل اخراج او پس از رد پیشرفت های ادعایی تیفانی میلر، مدیر ارشد اجرایی ارشد در یک رستوران در شهر نیویورک در دسامبر 2019.

Olohan سپس هفته بعد این حادثه را به بخش منابع انسانی گوگل (HR) گزارش کرد، اما هیچ بحث یا تحقیق دیگری در مورد این حادثه وجود نداشت.

یکی از مدیران سابق گوگل از این غول فناوری به دلیل ادعای اخراج او پس از اینکه توسط یک همکار بلندپایه زن در یک شام شرکت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، شکایت کرد.

انتقام‌جویی ادعا شده سپس در رویدادهای دیگر شرکت در دسامبر 2021 و آوریل 2022 ادامه یافت، زمانی که میلر در حالت مستی اولوهان را در مقابل همکارانش مورد سرزنش قرار داد.

طبق اسناد دادگاه، میلر، که مدیر رسانه برنامه‌ریزی گوگل است، ظاهراً شکم اولوهان را مالیده، از هیکل او تعریف کرده و به او گفته است که ازدواج او فاقد «ادویه» است.

در پاسخ به درخواست اولوهان در طول تماس برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چرا گوگل معتقد است او فراگیر نیست، تیم تحقیقات کارکنان گوگل توضیح داد که او نسبت به افراد با عملکرد بالا که آن را “غیر فراگیر” می دانست، طرفداری نشان داده است و در مورد سرعت راه رفتن کارمندان اظهار نظر کرد. و ازدحام، که آن را “قادرانه” می دانست.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ویدیوهایی از کشاندن معترض هنگ کنگ به کنسولگری چین در بریتانیا و ضرب و شتم آن منتشر شد

در بیانیه ای به نیویورک پستسخنگوی میلر اتهامات اولوهان را رد کرد.

در ژوئیه 2022، آدام استوارت، ناظر اولوهان، ظاهراً او را تشویق کرد تا یک کارمند مرد را اخراج کند تا جایی در تیم او برای یک زن باز کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: اولین نماینده ایالت ویتنامی آمریکا در جورجیا برای مراسم سوگند، Áo Dài می پوشد

[Source]

اطلاعات بیشتر از NextShark: بازیگر چینی پس از استخدام 2 زن برای بچه دار شدن و رها کردن آنها با واکنش شدید روبرو شد