دعواهای دادگاه نوادا پرچم های احتیاط را در فشار انرژی سبز بالا می برد

دو معدن لیتیوم و یک نیروگاه زمین گرمایی در بزرگترین ایالت معدن طلای ایالات متحده در حال کار هستند، مورد حمله محافظان محیط زیست، قبایل و دیگران هستند که در غیر این صورت عموماً از تلاش های بایدن برای تسریع انتقال از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدید پذیر حمایت می کنند.

دولت هنوز پاسخی نداده است، اما این پرونده در دادگاه منطقه به موازات دادگاه استیناف ادامه دارد. و نبردهای حقوقی جاری بر دشواری تبدیل دیدگاه بایدن در مورد آینده انرژی پاکتر به واقعیت تأکید می کند.

آنها به نتیجه گیری قاضی رابرت سی جونز اشاره کردند که برق تولید شده در نیروگاه زمین گرمایی به طور قابل توجهی انتشار گازهای گلخانه ای را در مقایسه با سایر تاسیسات تولید انرژی کاهش می دهد و اینکه “محروم کردن مردم از منبع برق بدون کربن” در اختیار مردم نیست. بهترین علاقه

او در 12 ژوئیه در ایمیلی به AP در پاسخ به درخواست اظهار نظر نوشت: «در واقع، این پروژه‌های پیچیده و در مقیاس بزرگ هستند که نیازمند یک فرآیند عمومی قوی هستند.

پل تامسن، معاون اورمت، گفت که فهرست اضطراری تأثیر بالقوه این پروژه بر وزغ را تا حدی اغراق می کند زیرا فرضیات نادرستی در مورد گسل های زیرزمینی در مخزن زمین گرمایی که قصد دارد از آن بهره برداری کند، ایجاد می کند.

قابل تجدید یا غیر قابل تجدید، استخراج واقعی منابع با بسیاری از موانع نظارتی و زیست محیطی مشابهی مواجه است که دولت برای چندین دهه هنگام حفاری برای زغال سنگ یا حفاری برای نفت با آن مواجه بوده است.

دفتر مدیریت زمین وزارت کشور، پروژه زمین گرمایی اورمات نوادا را در نوامبر گذشته به دلیل مخالفت های آژانس داخلی دیگر، خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده، تایید کرد.

سارا ووچله، یکی از سازمان‌دهندگان عدالت معدنی برای اتحاد رهبری پیشرو نوادا، در جلسه استیناف ماه گذشته گفت: «به نظر می‌رسد همه چیز در دست شرکت معدن است». و ما ناآگاهانه فناوری جدید، فناوری جدید را ستایش می کنیم.»

RENO، Nev. (AP) – مخالفت دوستان، نه دشمنان، موانع بالقوه ای را برای برنامه انرژی سبز رئیس جمهور جو بایدن در زمین های فدرال در ایالت غربی نوادا ایجاد می کند.

او گفت که فهرست اضطراری وزغ، موضع این اداره را مبنی بر اینکه این پروژه تاثیر قابل توجهی بر قبیله یا وزغ نخواهد داشت، تغییر نمی دهد.

اما قضات اذعان کردند که USFWS در نظرات قبلی مخالفت های مشابهی را مطرح کرده بود و درباره احتمال اینکه عملیات نیروگاه زمین گرمایی می تواند وزغ را تا مرز انقراض پیش ببرد، هشدار داده بود.

اما علاوه بر نگرانی در مورد زباله های سمی، این معدن در زمین های فدرال واقع شده است که قبایل محلی می گویند مکانی مقدس است که ده ها تن از اجداد آنها توسط سواره نظام ایالات متحده در سال 1865 قتل عام شدند.

در این ماه، مرکز تنوع زیستی و قبیله Fallon Paiute-Shoshone شکایت خود را علیه Ormat مستقر در Reno و دفتر مدیریت زمین در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در Reno اصلاح کردند تا فهرست آوریل را نیز شامل شود.

او در 6 ژوئن در اظهارنظری برای USFWS نوشت: «تدابیر حفاظتی کافی برای جلوگیری از به خطر انداختن وزغ وجود دارد.

چه بهره برداری از آب گرم زیرزمینی برای تولید برق با توربین های بخار یا استخراج لیتیوم برای ساخت باتری خودروهای برقی، این عملیات همچنان باید با قوانین طراحی شده برای حفاظت از زیستگاه حیات وحش، ارزش های فرهنگی و تاریخی، و محافظت در برابر آلودگی یا سایر تخریب های فدرال مطابقت داشته باشد. زمین ها

این شرکت در پرونده های اخیر دادگاه گفت: ذخیره بزرگ در مرز اورگان جایی که لیتیوم نوادا قصد دارد ساخت و ساز در آن را در دسامبر آغاز کند، “برای امنیت ملی ما و نیاز کشور به لیتیوم برای حمایت از توسعه انرژی سبز و دستیابی به اهداف تغییرات آب و هوایی حیاتی است.”

از آن زمان، USFWS گام نادری را برداشته است که وزغ Dixie Valley را به طور موقت در معرض خطر انقراض اعلام کرده است – کاری که تنها یک بار دیگر در 20 سال انجام شده است.

مقامات اداره اصرار دارند که از تمام مدت می دانند که اجرای برنامه های آنها برای کاهش گرمایش زمین آسان نخواهد بود.

به طور خاص، Great Basin Resource Watch و دیگران می گویند که معدن لیتیوم زباله های سمی تولید خواهد کرد. به طور کلی تر، آنها همچنان تنظیم کننده ها را به طرح های صنعت مهر زنی بدون بررسی کامل مضرات احتمالی متهم می کنند.

افزایش تولید داخلی لیتیوم کلید طرح بایدن برای آینده ای سبزتر است، عنصری حیاتی برای باتری خودروهای الکتریکی. پیش بینی می شود تقاضای جهانی برای سبک ترین فلز روی زمین تا سال 2030 نسبت به سال 2020 شش برابر شود.

معدن لیتیوم بزرگ دیگری که هنوز در نیمه راه بین رنو و لاس وگاس در جدول قرار دارد، خانه یک گل وحشی نادر صحرایی است که خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده برای فهرست شدن تحت قانون گونه های در خطر انقراض پیشنهاد کرده است.

دادگاه استیناف مستقر در سانفرانسیسکو می تواند هر روز در مورد شکایتی که به دنبال توقف توسعه در یک واحه بیابانی مرتفع در 100 مایلی (161 کیلومتری) شرق رنو است، جایی که یک وزغ نادر که در حال حاضر تحت قانون گونه های در خطر انقراض محافظت می شود، در همان گرما زندگی می کند، رای دهد. چشمه هایی که بومیان آمریکا هزاران سال در آن عبادت کرده اند.

هیئت سه قاضی در حوزه نهم که در ماه ژوئن استدلال های شفاهی در مورد پرونده زمین گرمایی را شنیدند، گفتند که نمی توانند فهرست آوریل وزغ را در نظر بگیرند زیرا پس از ثبت درخواست تجدید نظر در ژانویه آمده است.

تایلر چری، دبیر مطبوعاتی دب هالند، وزیر کشور، گفت: «تأثیر اقتصاد انرژی پاک و مشاهده پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر تا تکمیل شدن، کار کوچکی نیست.

در طی یک تلاش ناموفق اخیر برای لغو مجوز آب نوادا برای معدنی در نزدیکی خط اورگان بر فراز بزرگترین ذخایر لیتیوم شناخته شده در این کشور، مخالفان برخی از همان نگرانی‌هایی را که چهار دهه پیش در مورد برخی از بزرگترین معادن طلا در جهان مطرح شده بود، مطرح کردند.

داوران مدار نهم ماه گذشته نسبت به برخی از استدلال های مخالفان ابراز همدردی کردند. اما آنها خاطرنشان کردند که قاضی دادگاه بدوی جوانب مثبت و منفی را سنجیده و تشخیص داده است که با اجازه دادن به دستور موقت منع ساخت و ساز 90 روز پس از صدور آن در فوریه، به بهترین وجه به مردم خدمت می شود.

او گفت: «اما هیچ چیز در سوابق، منافع عمومی یا نیاز قانع کننده ای را برای این پروژه خاص… در یک مکان مقدس قبیله ای و به گونه ای که کل موجودیت وزغ دره دیکسی را تهدید کند، ایجاد نمی کند.



منبع

درگیری‌ها بر واقعیتی در حال ظهور تمرکز می‌کند، زیرا دولت بایدن تلاش می‌کند تا به هدف خود برای راه‌اندازی شبکه برق ایالات متحده با انرژی پاک تا سال 2035 دست یابد.

ملتون گفت: “Fish and Wildlife نظر متفاوتی دارد.”

وکیل وزارت دادگستری که نماینده این دفتر است، میشل ملتون، گفت که قانون فدرال این دفتر را ملزم می کند تا انتقادات USFWS را در نظر بگیرد، اما به آنها متعهد نیست.

در همین حال، نیروگاه زمین گرمایی با چالش‌های فرهنگی و زیست‌محیطی در پرونده‌ای که در دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم ایالات متحده در جریان است، مواجه است.

نسخه به روز شده ادعا می کند که هر دو قانون گونه های در حال انقراض را نقض می کنند زیرا نتوانسته اند ساخت و ساز را متوقف کنند “علیرغم یافته های واضح USFWS مبنی بر اینکه این پروژه خطری قریب الوقوع و وجودی برای وزغ Dixie Valley دارد.”

اسکات لیک، وکیل مرکز تنوع زیستی، گفت: مزایای منابع انرژی تجدیدپذیر “چیزی است که قبیله و مرکز واقعاً با آن موافق هستند.”