دشان واتسون در تمرین باز براونز واکنش خاموشی دریافت می کند

برندگان خوش شانس Taner Hall 10 ساله و Barrett Radel 9 ساله بودند که پیراهن های Chubb و Garrett را پوشیده بودند. تنها تعداد کمی از بزرگسالان شماره 4 واتسون را داشتند، اما شماره 6 کوارتربک سابق براونز، بیکر میفیلد، به خوبی نماینده بود.

این بازیکن 26 ساله منتظر تصمیم داور بازنشسته سو ال رابینسون است. او تعیین می کند که آیا واتسون پس از متهم شدن به سوء رفتار جنسی توسط 24 ماساژور، خط مشی رفتار شخصی NFL را نقض کرده است یا خیر. تعلیق طولانی مدت ممکن است.

بریا، اوهایو (AP) – دیشان واتسون روز شنبه در اولین تمرین باز تمرینی کلیولند براونز در کمپ تمرینی با تشویق های خفیف به میدان رفت.

واکنش به طور قابل توجهی خاموش نشان دهنده عدم قطعیت پیرامون مدافع جدید جنجالی کلیولند بود.

هانس اشنایدر، دارنده 21 سال بلیط فصل و شهردار ولینگتون، اوهایو، می‌گوید: «می‌توان از روی مشارکت مردم فهمید که مردم می‌خواهند همه چیز را برای براون‌ها انجام دهند، اما من فکر می‌کنم هواداران محتاط هستند. هنگامی که تصمیمی با دشان گرفته شود، وضوح وجود خواهد داشت.

من برای هر دو طرف احترام زیادی قائل هستم، اما صرف نظر از تصمیم، برخی از مردم خوشحال و برخی از آن ناراضی خواهند بود.

به دلیل محدودیت‌های COVID-19 در دو تابستان گذشته، براون‌ها دسترسی به اردوگاه را برای عموم محدود کردند. دلپیت مشتاق جبران زمان از دست رفته است.

دیوید نجوکو گفت: “من نمی توانم منتظر بمانم تا هر هفته که او را ببینیم، با هم بازی کنیم.” “امیدوارم که زودتر از این باشد. من هیجان زده هستم. من نمی توانم صبر کنم.

در تمرین هیچ صدایی به سمت واتسون انجام نشد، اما مایلز گرت در قسمت دفاعی All-Pro و نیک چاب در حال دویدن برجسته با تشویق‌های بلندتر و طولانی‌تر وارد زمین شدند.

دبلیو آر ایزیا وستون (زانو) تازه کار از زمین خارج شد و به آنتونی شوارتز (کشیدگی زانوی چپ) و دیوید بل (پا) تازه کار با مصدومیت کمپ در موقعیت پیوست.

رادل در حالی که کفش امضا شده واتسون را در آغوش می گرفت، گفت: “من این را در اتاقم با خودم نگه خواهم داشت.”

واتسون، منتخب سه بار Pro Bowl، پس از خرید از هیوستون در ازای سه انتخاب دور اول در مارس، قراردادی پنج ساله به مبلغ 230 میلیون دلار با براون ها امضا کرد. او در تمام حوادث ادعایی یکی از اعضای تگزاس بود.

دلپیت گفت: «من واقعاً قبلاً با (دسترسی کامل به) طرفداران اینجا نبوده‌ام، بنابراین ما کمی سرگرم خواهیم شد، مرد. من قصد دارم با تعدادی از بچه ها ملاقات کنم و روز بچه ها را بسازم. ما سعی می‌کنیم روز عده‌ای را در اینجا رقم بزنیم.»

اما سخت نیست، فقط باید هر روز را همانطور که هست بگذرانیم. هر کسی را که داریم، باید بهترین قدم خود را بگذاریم و به کار خود ادامه دهیم.»

تعامل با هواداران خاطرات گرمی را برای ایمنی تداعی کرد، گرانت دلپیت، منتخب دور دوم کلیولند در سال 2020. این بازیکن بومی نیواورلئان در دوران پیش از نوجوانی در تمرینات سنتز شرکت کرد و مادربزرگش به او یک فوتبال با امضا داد.

هیکل اسکنه شده 6 فوت 4 و 272 پوندی گرت همچنان موضوعی محبوب در بین هم تیمی هایش است. دلپیت گفت: “من نمی دانم چه چیز دیگری می تواند تغییر کند، نمی تواند خیلی بزرگتر شود.” او کوچکتر نمی شود. او همان ژوراسیک مایلز است.» …

نکات: بازیکنان اولین روز تعطیلی خود را یکشنبه پس از شروع اردو با چهار تمرین با شدت کمتر خواهند داشت. “

___

دلپیت گفت: “من به یاد دارم که به کمپ تمرینی Saints رفتم و این جالب ترین چیز بود.” دیدن این که به دور کامل می رود خیلی خوب است. من هیجان زده هستم.»

دو هیئت منصفه بزرگ تگزاس از متهم کردن واتسون در مورد هر یک از شکایات جنایی خودداری کردند. او 20 مورد از 24 دعوی مدنی را که علیه او تنظیم شده بود حل و فصل کرده است و وکیل مدافع زنان گفته است که امیدوار است چهار پرونده دیگر را بهار آینده به دادگاه بکشاند.

واتسون نقطه کانونی بود که براون ها در مقابل جمعیتی نزدیک به ظرفیت در مقر حومه شهر خود تمرین می کردند. او در حالی که به وسط زمین تمرین می دوید برای مدت کوتاهی دست تکان داد، اما با رسانه ها صحبت نکرد.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://apnews.com/hub/pro-32 و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

واتسون پس از تمرین 80 دقیقه ای با چند ده هوادار جوان تعامل داشت و با حوصله امضا می گرفت و در کنار زمین عکس می گرفت. او همچنین برای انجام بازی های سنگ، کاغذ، قیچی، گیره های خود را به عنوان جایزه اهدا کرد.