دست انداز سنگدل GOP پس از نگه داشتن کمک برای جانبازان سوختگی باعث خشم شد

«نفرت‌انگیزترین بخش این ماجرا تماشای مشت زدن تد کروز در مجلس سنا است و سپس [the Republicans] جان استوارت مجری سابق «دیلی شو» پنجشنبه در برنامه «مورنینگ جو» شبکه ام اس ان بی سی گفت: وقتی جلوی این صورتحساب را گرفتند، دست زدن به پشت هم.

آنها «پیروزی خود را بر جانبازان مبتلا به سرطان جشن گرفتند. خیلی خوبه بچه ها! بالاخره آن را به “جانباز بزرگ مبتلا به سرطان” سپردید. آفرین!” با تمسخر اضافه کرد

سناتور تد کروز (تگزاس) مدت کوتاهی پس از اینکه جمهوری خواهان موفق شدند در روز پنجشنبه قانون PACT را که به سربازان، ملوانان و هوانوردان در معرض گودال های دود قرار می گیرد، مسدود کنند، با مشت های ویدئویی دستگیر شد. ضایعات در مناطق جنگی تحت پوشش سیستم مراقبت بهداشتی امور جانبازان برای بیماری های مرتبط. خیلی ها از سرطان رنج می برند.

چیزهای بیشتری وجود داشت:

ضربات مشت سناتورهای جمهوری خواه پس از رای به توقف کمک به کهنه سربازان ارتش که از قرار گرفتن در معرض گودال سوختگی رنج می برند، طوفانی از خشم را برانگیخته است.

جشن بی رحمانه مشت زدن برای خیلی ها سخت بود.

دموکرات‌ها و گروه‌های کهنه سربازان از اینکه لایحه کهنه سربازان در زمانی که انتظار می‌رفت تصویب شود توسط جمهوری‌خواهان خشمگین متوقف شد، خشمگین بودند.

مقاومت غیرمنتظره جمهوری خواهان در برابر این لایحه ظاهرا پس از آن بود که جمهوری خواهان در اوایل این هفته از سوی دموکرات ها پیشی گرفتند و برنده تصویب یک بسته 740 میلیارد دلاری برای افزایش مالیات بر ثروتمندان و سرمایه گذاری در تغییرات آب و هوا و مراقبت های بهداشتی شدند.

“این یک مزخرف کامل است. سناتور کریستن گیلیبراند (DN.Y.) در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز پنجشنبه توسط دموکرات ها و کهنه سربازان برگزار شد، گفت: این بدترین شکل سیاسی شدن بیش از حد است که من به معنای واقعی کلمه دیده ام.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع