دستگیری پزشک بیچ میامی به اتهام تلاش برای خرید یک دختر 12 ساله به عنوان برده جنسی

اطلاعات بیشتر از NextShark: خواهر و برادرهای کامبوجیایی که در دوران خمرهای سرخ جدا شدند، 47 سال بعد دوباره به هم می رسند.

“او قابل اعتماد است، نه؟” لی پرسید. “من سعی نمی کنم طرح بکشم، اما سعی می کنم مراقب باشم زیرا او را نمی شناسم.”

جزئیات بیشتری در مورد محاکمه او برای 27 می وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از 20000 زن برای دوست دختر یک میلیاردر ژاپنی و رفتن به ماه درخواست می دهند.

لی شماره تلفن یک بازپرس را دریافت کرد که خود را یک قاچاقچی نشان می داد. او گفته می شود درباره یک “اجرای بلند مدتمشابه “وضعیت سکونت” او که قبلاً با یک دختر 13 ساله داشته است. لی پرسید که آیا می تواند هزینه 500 دلاری برای داشتن رابطه جنسی با یک کودک 12 ساله را با بیت کوین یا پول نقد به جای CashApp بپردازد.

یکی از ساکنان سابق مرکز پزشکی Mount Sinai در ساحل میامی به اتهام تلاش برای قاچاق جنسی یک دختر جوان دستگیر و متهم شده است.

تصویر ویژه از طریق GETTY Images



Source link

وی همچنین در مورد خرید دائمی یک دختر 12 ساله با پرداخت یکباره 20000 دلار صحبت کرد.

این زن به بازرسان گفت که معتقد است لی و چن همان شخص هستند که بعداً افسران تأیید کردند. یک مامور مخفی حساب اسنپ چت این زن را برای برقراری ارتباط با مرد در اختیار گرفت.

“اولویت اصلی کوه سینا، ایمنی بیماران، بازدیدکنندگان و کارمندان ما است.”کوه سینا گفت در گزارشی این فرد دیگر در مرکز پزشکی استخدام نمی شود. مرکز پزشکی کوه سینا نمی تواند در مورد مسائل مربوط به تحقیقات در حال انجام و مراحل قانونی اظهار نظر کند. تا زمانی که از یک حادثه مطلع شویم، بلافاصله با مقامات ذیصلاح تماس گرفته شده و همکاری کامل ما را دریافت می کنند.

آلن لی، که از کوه سینا اخراج و در 12 می دستگیر شد، به تلاش برای قاچاق جنسی یک خردسال زیر 14 سال و تلاش برای زورگویی یا تحریک یک خردسال متهم شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دونده کراس کانتری نابینا درجه 4 امیدوار است با راهنمای درجه 4 خود، 5k را در 20 دقیقه یا کمتر انجام دهد.

اگرچه وکیل مدافع لی معتقد نیست که پرونده محکمی علیه او وجود داشته باشد، FBI معتقد است که مکالمات برای متهم کردن این مرد کافی بوده است.

نماینده گفت: “بسته به نوع خدماتی که می خواهید، 9، 12 و 15 دریافت کنید.”

لی از طریق اسنپ چت با این زن تماس گرفت و گفت که سعی دارد به دوستی به نام مایکل چن کمک کند که به دلیل تجربه قاچاق با او ارتباط برقرار کرده است. وقتی از لی پرسیده شد که او به دنبال چه گروه سنی دخترانی است، طبق سوگندنامه لی گفت: “به طور ایده آل 8 تا 15 سال”.

لی با «قاچاقچی» ملاقاتی ترتیب داده بود، اما پس از آن لغو کرد و با زن تماس گرفت تا درباره «قاچاقچی» بیشتر بداند.

“این واقعیت که لی جلسات برنامه ریزی شده خود را با افسر مخفی لغو کرد به این معنی نیست که او گام اساسی در پیگیری ارتکاب جنایات اساسی برنداشته است.” قاضی لیست ام. رید دادگاه منطقه ای متحد فلوریدا جنوبی نوشت.

“خدمات کامل بی‌درنگ موجود است؟” لی پرسید. “خوب، بیایید 12 را انجام دهیم.”

بیشتر از NextShark: “اکنون زمان آن نیست”: رئیس جمهور کره جنوبی می خواهد مصرف گوشت سگ را ممنوع کند

تحقیقات در مورد این دختر 26 ساله در 12 مارس پس از آن آغاز شد که زنی از اوهایو، اسکورت لی که از طریق یک سایت دوستیابی با او آشنا شد، با ماموران فدرال تماس گرفت تا گزارش جستجوی لی برای دختران زیر سن قانونی را در میامی گزارش دهد.

لی گفت: “بله، او در خانه خواهد ماند.”