“در 20 روز گذشته من فقط یک بار استودیو را ترک کردم”

دونالدسون قبلاً گفته بود که در استودیوی فیلمبرداری خود در کارولینای شمالی زندگی می کند.

دونالدسون قبلاً گفته بود که در استودیوی فیلمبرداری خود زندگی می کند که در زادگاهش در گرین ویل، کارولینای شمالی واقع شده است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

یوتیوبر به دلیل اهدای مبالغ هنگفتی به بینندگان در بین طرفداران شهرت پیدا کرده است. او در سال 2018 با اهدای هزاران دلار به استریمرهای کوچک توییچ و یوتیوبرها به شهرت رسید.

برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

او گفت: “من دقیقاً در استودیو زندگی می کنم، بنابراین نگران پرداخت هزینه یک عمارت نیستم. من لامبورگینی رانندگی نمی کنم. من عمداً یک سبک زندگی واقعا احمقانه دارم زیرا به شما آزادی می دهد.”

دونالدسون در گفتگو با گراهام استفان، مجری پادکست یوتیوب “ساعت قهوه یخی” گفت که او درآمد حاصل از تبلیغات حاصل از ویدئوهای استادانه اش را به جای انباشت درآمد در یک حساب بانکی شخصی، در تولید محتوای جدید سرمایه گذاری می کند.

بزرگترین یوتیوبر آمریکایی MrBeast گفت که برای مخارج شخصی «واقعاً به پول نیاز ندارد».

  • دونالدسون به استفان گفت که او با «ساخت بهترین ویدیوهای ممکن» هدایت می‌شود، و افزود: «هر کاری که من انجام می‌دهم از آن سرچشمه می‌گیرد».

    دونالدسون یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین سازندگان در یوتیوب است. در ماه جولای، او 100 میلیون مشترک در کانال اصلی خود داشت و واکنش خود را به صورت زنده برای بینندگان پخش کرد. او در حال حاضر پس از Pewdiepie، دومین خالق فردی است که بیشترین مشترک را در YouTube دارد.

    تصویری از MrBeast در طول مصاحبه.

    دونالدسون در قسمتی از پادکست قهوه یخی که در 27 سپتامبر پست شده بود ظاهر شد.ساعت قهوه سرد از طریق یوتیوب

    • او گفت: “من فقط 50 گرند را بیرون می کشم و می روم در آن بازی کنم. بنابراین اینطور نیست که اگر نیاز داشته باشم به سرمایه دسترسی نداشته باشم.”

      اخیراً، او از مسابقات مفصلی فیلمبرداری کرده است که در آن طرفداران با شانس بردن جوایز بزرگ در ویدیوها شرکت می کنند. سال گذشته، او نمایش نتفلیکس “بازی ماهی مرکب” را برای مسابقه ای با حضور 456 حامی بازسازی کرد و در ماه ژوئن در مسابقه ای با الهام از “ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی” به یکی از طرفدارانش 500000 دلار هدیه داد.

      دونالدسون ادامه داد: “من پول را دوست دارم زیرا می توانم افراد بیشتری را استخدام کنم و کسب و کار خود را توسعه دهم، اما نه برای اینکه بتوانم سبک زندگی خود را افزایش دهم یا هر چیز دیگری.” و افزود: “در 20 روز گذشته فقط یک بار این استودیو را ترک کردم. اینجا زندگی کن، من واقعاً برای چیزهای دیگر به پول نیاز ندارم.”

      این یوتیوبر گفت که بیشتر پول خود را صرف ساختن ویدیو می کند و به سختی استودیوی خود را ترک می کند.

    • کاربر یوتیوب گفت که می تواند در هر زمان برای استفاده شخصی از کانال “پول” بگیرد، برای مثال اگر با خرید 50000 دلاری به یک بازی پوکر دعوت شود.

      جیمی دونالدسون، بزرگترین یوتیوبر آمریکا، در مصاحبه ای که در 27 سپتامبر منتشر شد، افکار خود را در مورد پول به اشتراک گذاشت.