در نهایت قرار است بیانیه های افتتاحیه آغاز شود

روز دوم آزمایش: هیئت داوران انتخاب شده است. بیانیه های افتتاحیه برای پنجشنبه تعیین شده است

دورو در یافته های خود مجدداً مبنای قانونی اخراج خود از دادگاه را توضیح داد.

اوپر دوباره تاکید کرد که او متقاعد شده است که بروکس صلاحیت محاکمه را دارد و رفتار او نباید چیزی بیش از یک تاکتیک تاخیر در نظر گرفته شود.

اما دورو هر یک از 76 مورد مجرمانه را نیز شامل می‌شود: شش فقره قتل عمدی درجه یک با استفاده از یک سلاح خطرناک، 61 مورد به خطر انداختن بی‌احتیاطی امنیت با استفاده از سلاح خطرناک، شش فقره ضربه و فرار شامل مرگ و دو مورد وثیقه پریدن، همه جنایات. و دو فقره جنحه سوءاستفاده خانگی که یکی از آنها رد شده است.

وی خاطرنشان کرد که نام قربانیان اکنون در پرونده ثبت خواهد شد.

اوپر با اشاره به نشانه‌های حرفه‌ای و مشاهده‌ای در مورد وضعیت روانی خود، از جمله تماس‌های تلفنی تحت نظارتی که از زندان برقرار کرده و وضعیت ذهنی شفافی را نشان می‌دهد، گفت: «هیچ‌وقت کسی در این مورد نگرانی صلاحیت نداشت.

سو اوپر، دادستان ناحیه واوکشا قبلاً گفته بود که دادستان برای ارائه پرونده خود پنج تا هفت روز طول می کشد. معلوم نیست بروکس چقدر طول می کشد تا دفاعیات خود را ارائه کند.

بروکس پاسخ داد که تصمیم قبلی Dorow در مورد این موضوع در سپتامبر باید پابرجا بماند.

او گفت: “من فقط می خواهم با من عادلانه رفتار شود.”

پس از بیش از ده ها وقفه، او دوباره به دادگاه مجاور منتقل شد.

یک اعتراض دست‌نویس دقیق توسط سوگندنامه، نوشته شده توسط بروکس، تلاش می‌کرد بین فرد متهم، دارل ای. بروکس (با تمام حروف بزرگ) و شخصی که به عنوان وکیل، دارل ادواردز بروکس جونیور، عمل می‌کند، تمایز قائل شود.

یکی از موضوعات فرعی در جریان دادرسی و همچنین جلسات اخیر قبل از محاکمه، نام وی است. این موضوع در میان فرآیند آموزشی ساعتها هیئت منصفه، که با یک استراحت ناهار تقسیم شد، به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: «من مشاهدات شما را به اشتراک می‌گذارم، از جمله اظهارات اوپر به‌عنوان بخشی از یافته‌هایش و نتیجه‌گیری که رفتار او بیشتر درباره «سرپیچی» بود تا سلامت روان.

روز 1 آزمایش: متهم دارل بروکس جونیور بارها از دادگاه اخراج شد

جنیفر دورو، قاضی ناحیه Waukesha Circuit County، روز پنجشنبه به دارل بروکس به خاطر طغیان خود، که به اتهامات متعدد قتل و به خطر انداختن بی پروا برای تراژدی رژه کریسمس Waukesha در سال 2021 محاکمه می شود، خطاب می کند.

برخی از دستورالعمل ها استاندارد و سنتی بودند، مانند عدم بحث در مورد پرونده با کسی یا قرار گرفتن در معرض گزارش های رسانه ای از دادگاه یا پوشش قبلی پرونده.

هر شمارش شامل توضیحی در مورد مواردی بود که هیئت منصفه هنگام رسیدگی به پرونده باید در نظر بگیرند.

دورو با کنار گذاشتن ادعای خود پاسخ داد: “آقای بروکس، شما نیز باید با دادگاه منصفانه رفتار کنید.”

بروکس اعتراض مفصلی در مورد نام خود ارائه می کند

وقتی ۱۵ دقیقه بعد از آن دادگاه در فیلم ظاهر شد، پیراهنش را پوشیده بود و پشتش رو به دوربین بود. Dorow توضیح داد که او همچنین یک کفش را درآورده است، به نظر می رسد که می خواهد آن را پرتاب کند و سپس تهدید به شکستن وسایل کرده است.

او نوشت: دارل ای. بروکس “یک نهاد بدون ایالت ویسکانسین است و فاقد شخصیت حقوقی است و هیچ جایگاه و منفعتی در این موضوع در برابر دادگاه ندارد.”

وقتی بروکس به این سوگندنامه اشاره کرد، از دادگاه خواست تا اعتراضات او را بپذیرد و توضیح دهد که بر چه اساسی آن را رد کرده است.

روز 3 آزمایش: قاضی درخواست بروکس برای تعویق دادگاه پروتکل‌های COVID-19 را رد کرد

او گفت: “کاملاً متقاعد شده‌ام که او 100% صلاحیت ادامه محاکمه را دارد.” ما 100% متقاعد شده ایم که رفتار او (… عمدی و عمدی است… او در تلاش است تا این روند را از مسیر خارج کند.”

آخرین ترتیب کاری قبل از ارائه بیانیه های افتتاحیه دستورالعمل های اولیه بود که هیئت منصفه باید در حین ادامه پرونده از آنها پیروی کنند.

بروکس، 40 ساله، با 76 فقره اتهام مرتبط با حمله به رژه کریسمس واوکشا در 21 نوامبر 2021، که شش کشته و ده ها زخمی بر جای گذاشت، مواجه است.

دارل بروکس جونیور پس از اخراج مجدد در روز پنجشنبه به دلیل قطع مداوم قاضی منطقه واوکشا، جنیفر دورو، در دادگاه دیگری می نشیند.  یک دفعه پیراهنش را درآورد و کفشش را پرت کرد.

با جیم ریچیولی با شماره (262) 446-6635 یا [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @jariccioli.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال Sentinel منتشر شد: دارل بروکس جونیور واکشا رژه کریسمس از روز چهارم





منبع

واکشا – نزدیک به یک سال پس از حمله رژه کریسمس واوکشا شهر را تکان داد و پس از روزها اختلال و تاخیر، محاکمه مظنون متهم این حادثه آغاز شد.

به دنبال دستورالعمل هیئت منصفه، بروکس چندین پرونده جدید ارائه کرد، از جمله به چالش کشیدن محدودیت های مربوط به دادگاه Dorow که احساس می کرد آزادی بیان او “و حق نگهداری در دادگاه” را محدود می کند.

او همچنین هشدار داد که اگر او به “آشوب” در مقابل هیئت منصفه ادامه دهد، رفتار او در دفاع از خود به خطر خواهد افتاد.

بیانیه های افتتاحیه هنوز شروع نشده است

به محض اینکه جنیفر دورو، قاضی ناحیه واوکشا، روز چهارم محاکمه جنایی 76 نفره دارل بروکس جونیور را برگزار کرد، بروکس یک سری وقفه ها و اعتراضات را آغاز کرد.

دورو گفت: «این دادگاه برای محرمانه نگه داشتن نام قربانیان تلاش های زیادی انجام داد. “علاوه بر این، من هر کاری که می توانستم انجام دهم برای حفظ حریم خصوصی آنها انجام داده ام… زمان برگزاری این محاکمه فرا رسیده است.”

دورو با درک نگرانی های اوپر در مورد استرسی که ممکن است برای شهادت دهندگان ایجاد کند، گفت که دادگاه چاره ای ندارد. او افزود: «من از تأثیر آن غافل نیستم.

هیئت منصفه دستورالعمل های اولیه را دریافت می کند

علیرغم برنامه ریزی برای بیانیه های افتتاحیه برای رهبری جلسات پنج شنبه، از اواسط بعد از ظهر هیچ یک از طرفین حتی آن را در نتیجه مبادلات بروکس با دورو شروع نکرده بودند.

دورو با این نظر موافق بود و اشاره کرد که چهار بازرس در ماه های ژوئیه و اوت که او را به دلیل دفاع از جنون او ارزیابی کرده بودند، هیچ مشکلی در مورد صلاحیت قانونی او مطرح نکرده بودند.

جنیفر دورو، قاضی ناحیه Waukesha Circuit County، روز پنجشنبه به دارل بروکس به خاطر طغیان خود، که به اتهامات متعدد قتل و به خطر انداختن بی پروا برای تراژدی رژه کریسمس Waukesha در سال 2021 محاکمه می شود، خطاب می کند.

ویدئوی قربانیان و شاهدان مجاز خواهد بود

اوپر خاطرنشان کرد که رفتار بروکس در دادگاه فقط بر استرس آنها افزوده است و گرفتن چهره آنها توسط دوربین ها آسیب روحی آنها را تشدید می کند، که احتمالاً با ادامه دادگاه افزایش یافته است.

دارل بروکس جونیور پس از اخراج مجدد در روز پنجشنبه به دلیل قطع مداوم قاضی منطقه واوکشا، جنیفر دورو، در دادگاه دیگری می نشیند. یک دفعه پیراهنش را درآورد و کفشش را پرت کرد.

DA اصرار دارد که بروکس صلاحیت محاکمه و عمل به عنوان وکیل خود را دارد

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

درخواست اوپر برای بررسی مجدد درخواست او برای رد فیلمبرداری از قربانیان و شاهدان در نهایت رد شد.

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

این داستان در طول روز به روز خواهد شد.

بروکس گفت: “قرار است همه چیز علنی باشد. این یک محاکمه عمومی است.”

همه چیز زمانی شروع شد که او سعی کرد به این موضوع بپردازد که چرا او لباس زندان نارنجی روشن خود را انتخاب کرده است، نه کت و شلوار یا سایر لباس های خیابانی که به آنها دسترسی دارد.