در میان مدت، بایدن در رویدادهای روز کارگر در ویسکانسین، پنسیلوانیا سخنرانی خواهد کرد

این توقف ها فرصتی را برای بایدن فراهم می کند تا پیام خود را در مورد کارگران سازمان یافته تقویت کند و از کارگران بخواهد به حزب دمکرات در دو ایالتی که رقابت های مهمی برای انتخابات میان دوره ای دارند، وفادار بمانند.

بایدن برای کارگران اتحادیه در رویداد کارگری میلواکی، ویسکانسین، و اعضای کارگران فولاد آمریکا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا سخنرانی خواهد کرد. این سومین سفر او در یک هفته به پنسیلوانیا خواهد بود.

نوشته استیو هالند

در نتیجه، برخی از کارشناسان مسیری را برای دموکرات‌ها می‌بینند تا به هر دو مجلس کنگره بپیوندند. بایدن در هفته‌های اخیر حملات خود را به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و وفاداران راست افراطی او تشدید کرده است تا تلاش کند حضور دموکرات‌ها را بالا ببرد و به جریان اصلی جمهوری‌خواهان توجه کند.

در پنسیلوانیا، دموکرات ها خوشبین هستند که جان فترمن، نامزد این حزب برای مجلس سنا، دکتر مهمت اوز، جمهوری خواه را شکست دهد.

(گزارش توسط استیو هالند؛ ویرایش توسط لیزا شوماکر)



منبع

محبوبیت اتحادیه ها در سال های اخیر افزایش یافته است. نظرسنجی گالوپ که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که اکنون 71 درصد از آمریکایی‌ها اتحادیه‌های کارگری را تایید می‌کنند که بالاترین میزان ثبت شده توسط گالوپ در این زمینه از سال 1965 است.

جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان در ماه نوامبر و شاید حتی سنا مورد علاقه هستند. حزب اپوزیسیون معمولاً در اولین انتخابات پس از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید، کرسی ها را به دست می آورد.

واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور جو بایدن در دیدارهای روز کارگر از ویسکانسین و پنسیلوانیا در روز دوشنبه از اتحادیه ها حمایت خواهد کرد، زیرا او تلاش می کند اطمینان حاصل کند که دموکرات ها بر شانس ها غلبه کرده و کنترل کنگره ایالات متحده را در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر حفظ می کنند.

در ویسکانسین، دموکرات‌ها تلاش می‌کنند تا تونی اورز، فرماندار دموکرات را دوباره انتخاب کنند و به ماندلا بارنز، فرماندار دموکرات ایالت کمک کنند تا سناتور جمهوری‌خواه رون جانسون را برکنار کند.

اما بایدن و تیم او امیدوارند که مجموعه ای از موفقیت های اخیر در قانونگذاری و خشم رأی دهندگان از لغو حکم دادگاه عالی در سال 1973 که حق زنان در قانون اساسی برای سقط جنین را به رسمیت می شناسد، باعث مشارکت قوی در میان دموکرات ها شود.