در مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ یک کپی از جلد وینیتی فیر در سال 1992 نمایش داده شد که ظاهراً نام هیلاری کلینتون را ویرایش کرده بود.

آر. کوری هی، روزنامه‌نگار تبلیغاتی که در این مراسم حضور داشت، مراسم عشای دو ساعته ایوانا ترامپ، با حضور رئیس‌جمهور سابق و سه فرزند این زوج – ایوانکا، اریک و دونالد جونیور – “جشن بزرگ و پر زرق و برق زندگی او” بود. سرویس، به اینسایدر گفت.

هی گفت که محراب با هزاران گل رز مورد علاقه ایوانا تزئین شده بود و تابوت او در پارچه ای بنفش پوشیده شده بود.

جلد اصلی، که در اینجا قابل مشاهده است، نشان می دهد که او روی یک مبل زرد در کنار تیتر نشسته است: “ایوانا ستاره باش.”

شرکت کنندگان مراسم تشییع جنازه روز چهارشنبه در کلیسای کاتولیک رومی سنت وینسنت فرر در ناحیه اوپر ایست ساید منهتن گرد هم آمدند تا همسر اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را عزاداری کنند.

ایوانا که 73 ساله بود، جسد در پای راه پله خانه شهری اش پیدا شد. پزشکی قانونی شهر نیویورک مرگ او را تصادفی اعلام کرد.

مشخص نیست که چرا نام هیلاری کلینتون در آنجا نبود. نمایندگان دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون و ونیتی فر بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

اریک ترامپ، ایوانا ترامپ، ایوانکا ترامپ

اریک ترامپ، ایوانا ترامپ و ایوانکا ترامپ در باشگاه گلف ملی ترامپ وستچستر در بریارکلیف مانور، نیویورک، در 15 سپتامبر 2014.بابی بانک/گتی ایماژ

در مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ یک کپی از جلد وینیتی فیر در سال 1992 به نمایش گذاشته شد که به نظر می رسید عنوانی را درباره هیلاری کلینتون ویرایش می کرد.

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون قبلا با هم دوست بودند و کلینتون ها در مراسم عروسی ترامپ با همسر فعلی اش ملانیا ترامپ شرکت می کردند. اما این رابطه پس از رقابت این دو در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 تیره شد و ترامپ تئوری‌های توطئه را در مورد او به اشتراک گذاشت و آن را تشویق کرد.

عنوانی درباره هیلاری کلینتون که روی جلد اصلی بود، از عنوانی که چهارشنبه نمایش داده شده بود حذف شد.

هی گفت که هر سه فرزند دونالد و ایوانا ترامپ مداحی کردند. ترامپ هیچ اظهارنظری نکرد، اگرچه عکس‌های گرفته شده پس از تشییع جنازه نشان می‌دهد که او به‌طور آشکار ناراحت به نظر می‌رسد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

تابوت ایوانا ترامپ پس از تشییع جنازه وی از کلیسای کاتولیک رومی سنت وینسنت فرر در شهر نیویورک بیرون آورده شد.الکسی جی روزنفلد/گتی ایماژ

  • مراسم تشییع جنازه همسر اول ترامپ، ایوانا ترامپ، روز چهارشنبه در شهر نیویورک برگزار شد.

  • مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ

    عکس‌ها همچنین نشان می‌دهند که دو تیتر دیگر روی جلد – که در مورد مفسر محافظه‌کار راش لیمباو و بانوی اول سابق فیلیپین، ایملدا مارکوس بود – در نسخه نمایش داده شده در مراسم خاکسپاری باقی ماندند.

    اما بر اساس تصاویر منتشر شده از People and Post، تیتر درباره هیلاری کلینتون ظاهراً از نسخه نمایش داده شده در مراسم یادبود ایوانا ویرایش شده است.

    بر اساس عکس های منتشر شده از این مراسم، جلد ونیتی فیر او در سال 1992 در محراب نمایش داده شد.

  • نام هیلاری کلینتون نیز با این عنوان روی جلد نوشته شده بود: «هیلاری کلینتون. آیا او با بیل به کاخ سفید خواهد رسید یا بدون او؟» (این موضوع در طول مبارزات انتخاباتی بیل کلینتون در سال 1992 مطرح شد.)

    بر اساس عکس های منتشر شده توسط نیویورک پست و پیپل، دو جلد از جلد مجله ایوانا در مراسم تشییع جنازه در محراب به نمایش گذاشته شد، از جمله جلد او در ماه می 1992 Vanity Fair.