در سایه تیراندازی های دسته جمعی، قانونگذاران و مدافعان سناتورهای مطبوعاتی در جلسه استماع پاسخ به خشونت با سلاح گرم

علاوه بر بستن راه گریز دوست پسر و تعقیب تهاجمی خرید اسلحه از طرف شخص ثالث یا “کاهی” (هر دو در چارچوب دو حزبی پیشنهاد شده اند)، سیاست روسا همچنین مستلزم بررسی پیشینه جهانی و ممنوعیت سلاح های تهاجمی و مجلات با ظرفیت بالا است.

Szylagi به یک مطالعه اخیر اشاره کرد که همه را پیدا کرد تیراندازان مدرسه ترومای قابل توجهی در دوران کودکی دارند. پرداختن به این مسائل در مراحل اولیه با شبکه ای از مراکز مبتنی بر مدرسه، جامعه محور و مراکز مراقبت اولیه به شناسایی علائم مشکل قبل از بدتر شدن وضعیت کمک می کند.

کلوبوچار در این جلسه گفت که نیمی از 600 زن که هر ساله توسط شرکای صمیمی تیراندازی می‌شوند، فقط با هم قرار ملاقات می‌گذارند و با قانون نمی‌شوند.

اما بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه طرفدار اسلحه گفتند که از «چارچوب» مورد بحث حمایت نخواهند کرد تا زمانی که با وجود حمایت اصولی میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، آر کی، نبینند لایحه واقعی چه می گوید.

رئیس پلیس فینیکس، جری ویلیامز، رئیس انجمن رؤسای شهرهای بزرگ، گفت که این سازمان در سال 2018 یک سیاست سلاح گرم را اتخاذ کرد که فراتر از چارچوب دو حزبی است.

چندین سناتور و شاهد قوانین پرچم قرمز را تبلیغ کردند که به دادگاه ها اجازه می دهد اسلحه های گرم را از کسانی که برای خود یا دیگران خطرناک تلقی می شوند مصادره کنند. سناتور ریچارد بلومنتال، D-Conn.، به نفع گسترش این دستورات حفاظت از خطر شدید است که او و سناتور لیندسی گراهام، RS.C. در چارچوب دو حزبی معرفی کرده اند.

واشنگتن دی سی - سناتور امی کلوبوچار (D-MN) با ریچارد دوربین (D-IL) رئیس قوه قضائیه سنا در طول جلسه استماع درباره

این قانون سلاح های سبک تهاجمی را ممنوع نمی کند، مجلات با ظرفیت بالا را ممنوع نمی کند، یا سن خرید یک تفنگ نیمه اتوماتیک را از 18 به 21 افزایش می دهد.

بیشتر: «خلاف دوست پسر» در معامله اسلحه دو حزبی که توسط سناتورها اعلام شده است چیست؟

یکی دیگر از ویژگی‌های پیشنهادی که در حال مذاکره است، «خلافه دوست پسر» در خرید سلاح گرم را می‌بندد، ابتکار دیگری است که قبلاً در چارچوب دو حزبی از حمایت سناتور امی کلوبوچار، دی-مین، یکی از اعضای کمیته برخوردار است.

سناتورها و شاهدان در جلسه استماع روز چهارشنبه همچنین بر گنجاندن انبار ایمن اسلحه – که به قانون اتان نیز معروف است- تاکید کردند که نیاز به نگهداری صحیح اسلحه خالی یا پر شده دارد تا کودکان نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. این پیشنهاد بخشی از چارچوب دو حزبی نیست.

در این جلسه، سناتور دایان فاینستاین (D-CA) حمایت خود را از ممنوعیت سلاح های تهاجمی برای افراد زیر 21 سال اعلام کرد. رئیس جمهور جو بایدن خواستار بازگرداندن ممنوعیت سلاح های تهاجمی شده است که در سال 2004 منقضی شده بود.

واشنگتن دی سی - سناتور کوری بوکر (D-NJ) در طول جلسه استماع درباره

یک “فرایند بررسی پیشرفته” برای خریداران اسلحه زیر 21 سال شامل دوره تحقیقاتی برای بررسی سوابق نوجوانان و سلامت روان، از جمله بررسی با پایگاه های اطلاعاتی ایالتی و اجرای قانون محلی است.

واشنگتن – کارشناسان بهداشت و قانون، مجریان قانون و یکی از والدین قربانی تیراندازی در مدرسه در جلسه کمیته قضایی سنا در روز چهارشنبه سخنرانی کردند. به نفع قانون جدید خشونت با اسلحه – اما همچنین گفت که توافق دو حزبی که در کنگره در حال مذاکره است به اندازه کافی پیش نمی رود.

بیشتر: مک کانل از چارچوب اصلاحات اسلحه دو حزبی حمایت می کند تا واکنش کنگره به تیراندازی های دسته جمعی را تقویت کند.

از آنجایی که جزئیات چارچوب همچنان ادامه دارد، جلسه استماع روز چهارشنبه درک بهتری از آنچه ذینفعان و سناتورها امیدوارند فراتر از پیشنهاد کلی اضافه شود – و ملاحظاتی که دارند، ارائه داد.

واشنگتن دی سی – سناتور کوری بوکر (D-NJ) در 15 ژوئن 2022 در طول یک جلسه استماع درباره “حفاظت از کودکان آمریکا در برابر خشونت با سلاح گرم” با کمیته قضایی سنا در کنگره ایالات متحده در 15 ژوئن 2022 گوش می دهد.

سیلاگی موافقت کرد که بستن این شکاف نه تنها باعث کاهش قتل های شریک جنسی می شود، بلکه از آسیب های بیشتر دوران کودکی ناشی از مجروح شدن یا کشته شدن جوانان در تیراندازی های خانگی یا کسانی که شاهد آزار خانگی هستند، جلوگیری می کند.

شاهدان و سناتورها از جزئیات جدید بیشتر در چارچوب حمایت می کنند

سناتور کوری بوکر، DN.J. نیز در این جلسه در مورد قانون شکستن چرخه خشونت صحبت کرد، که کمک های مالی فدرال را برای مداخله و برنامه های پیشگیری از خشونت به جوامع ارائه می دهد. بوکر به موفقیت برنامه های مشابه در ماساچوست و اوکلند، کالیفرنیا اشاره کرد.

این لایحه وزیر آموزش و پرورش را ملزم می کند تا مناطق مدارس سراسر کشور را در مورد این منابع مطلع کند. سناتور ران جانسون (R-WI) این لایحه را در 25 مه، یک روز پس از تیراندازی در مدرسه Uvalde، تگزاس، به صحن علنی کرد، اما چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y. به اندازه کافی به موضوع خشونت با اسلحه رسیدگی کند.

در چهارشنبه در جلسه استماع، سناتورها در مورد اینکه چقدر قوانین باید حول محور خدمات سلامت روان در مقابل کنترل شدیدتر اسلحه باشد، اختلاف نظر داشتند. مورا سیلاگی، متخصص اطفال و رئیس آکادمی اطفال آمریکا، گفت که این موضوع “رویکردی چند جانبه” خواهد داشت، زیرا موضوعی به پیچیدگی و فراگیری خشونت با اسلحه راه حل های ساده ای ندارد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سهامداران برای پاسخ به خشونت با سلاح در جلسه استماع قوه قضائیه سنا فشار می آورند



Source link

چارچوب قرارداد دو حزبی شامل حمایت از مداخله دولت در بحران، سرمایه گذاری در کودکان و خدمات بهداشت روانی خانواده و مجازات برای خرید کاه است. همچنین شامل حمایت از قربانیان خشونت خانگی، شفاف سازی در مورد تعریف فروشنده اسلحه گرم دارای مجوز فدرال و تامین مالی برای منابع ایمنی مدارس و خدمات بهداشت روانی مبتنی بر مدرسه است.

این وب سایت، schoolsafety.gov، منابعی از وزارت آموزش، وزارت دادگستری، و وزارت خدمات میهن را به همراه یک کمک یاب با 40 برنامه مختلف و کمک های مالی به ارزش 2 میلیارد دلار برای طرح هایی مانند سلامت روان، ارزیابی تهدید، گرد هم می آورد. برنامه ریزی اضطراری و آزار و اذیت سایبری

ویلیامز به کمیته گفت که قانون اتان “می تواند جان هزاران نفر را نجات دهد” و MCCA موافق است که ذخیره سازی ایمن برای جلوگیری از خشونت تصادفی و خودکشی در بین کودکان حیاتی است.

سناتور دموکرات ایلینویز، دیک دوربین که ریاست کمیته را بر عهده دارد، گفت: «این چارچوب شامل همه چیزهایی که من می‌خواهم نیست، اما از اصلاحاتی تشکیل شده است که آمریکایی‌ها به شدت از آنها حمایت می‌کنند».

حمایت گسترده از سلامت روان، مداخله زودهنگام، حمایت جامعه

ماکس شاختر، پسرش الکس در جریان تیراندازی دسته جمعی در دبیرستان مارجوری داگلاس استونمن در سال 2018 کشته شد، از ایجاد یک اتاق تسویه حساب فدرال حمایت کرد تا یک وب سایت یک مرحله ای برای اطلاعات، منابع و کمک های مالی برای مدارس در مورد چگونگی بهبود آمادگی مدرسه باشد.

واشنگتن دی سی – سناتور امی کلوبوچار (D-MN) با ریچارد دوربین (D-IL) رئیس قوه قضائیه سنا طی جلسه استماع درباره “محافظت از کودکان آمریکا در برابر خشونت با سلاح گرم” با کمیته قضایی سنا در کنگره ایالات متحده در 15 ژوئن صحبت می کند. 2022.

قوانین فدرال تنها در صورت محکوم شدن به خشونت خانگی، شرکای متاهل قبلی یا فعلی، شرکای زندگی مشترک یا شرکای دارای فرزند را از خرید اسلحه منع می کند. این محدودیت در مورد افرادی که هنگام قرار ملاقات – اما با قربانی زندگی نمی کنند – مرتکب سوء استفاده می شوند اعمال نمی شود.