در دور دوم انتخابات سنای آلاباما، رقابت شهردار دی سی چه باید تماشا کرد

در دیگر رقابت‌های سه‌شنبه، واشنگتن دی سی، شهردار موریل بوزر با رای‌دهندگان در میان نگرانی‌های فزاینده درباره جرم و جنایت مواجه است. دور دوم انتخابات در جورجیا، رقابت های نزدیک در چندین رقابت کنگره و نامزدی وزیر امور خارجه را حل خواهد کرد، در حالی که انتخابات مقدماتی در ویرجینیا، رقابت های کنگره ای رقابتی را برای پاییز برگزار خواهد کرد. آرکانزاس در حال برگزاری دور دوم انتخابات برای چندین دوره قانونگذاری است.

جمهوری خواهان همچنین امید زیادی به سرکوب نماینده 30 ساله دموکرات سنفورد بیشاپ در ناحیه دوم جنوب غربی جورجیا دارند. GOP بین جرمی هانت افسر سابق ارتش و کریس وست توسعه دهنده املاک و مستغلات یکی را انتخاب می کند.

برنده رقابت جمهوریخواهان در ماه نوامبر با ویل بوید دموکرات روبرو خواهد شد، اگرچه دموکرات ها در 20 سال گذشته موفقیت محدودی در ایالت قرمز عمیق پیدا کرده اند.

در ناحیه 2 ساحلی، که شامل پرجمعیت ترین شهر ایالت، ویرجینیا بیچ است، چهار سرباز کهنه سرباز برای نامزدی GOP رقابت می کنند. جن کیگانز سناتور ایالتی با پیشروی بزرگ در جمع آوری کمک های مالی و حمایت صندوق رهبری کنگره، یک ابر PAC که به انتخاب جمهوری خواهان مجلس اختصاص دارد، به طور گسترده ای به عنوان نامزد پیشتاز شناخته می شود. برنده با الین لوریا، دموکرات، فرمانده بازنشسته نیروی دریایی و عضو کمیته 6 ژانویه، در انتخابات عمومی روبرو خواهد شد.

دور دوم مجلس سنا تصمیم خواهد گرفت که نامزد حزب جمهوری خواه برای این کرسی توسط سناتور 88 ساله جمهوری خواه ریچارد شلبی که پس از گذراندن شش دوره بازنشستگی خود را در فوریه 2021 اعلام کرده بود، خالی شود.

اما ترامپ با پیشرفت کمپین مقدماتی، بروکز را سخت تر کرد و از حضور او در رقابت ها و برخی از اظهاراتش که از حزب خواسته بود از تثبیت رئیس جمهور سابق بر شکست انتخاباتی 2020 خود کنار بکشد، ناراضی شد. او تاییدیه خود را در مارس گذشته پس گرفت.

در دور دوم کنگره، ورنون جونز، نامزد مورد حمایت ترامپ و دموکرات سابق، با مالک شرکت حمل و نقل، مایک کالینز، برای نامزدی جمهوری‌خواهان برای کرسی منطقه دهم کنگره در شرق آتلانتا رقابت می‌کند. کالینز توسط فرماندار جمهوری خواه برایان کمپ تایید شد، که او نیز در انتخابات مقدماتی خود بر رقیب مورد حمایت ترامپ پیروز شد.

مونتگومری، آلا (AP) – دو نامزد جمهوری‌خواه در دور دوم انتخابات سنای آمریکا در آلاباما در روز سه‌شنبه می‌توانند به خود ببالند که در مقطعی از حمایت دونالد ترامپ در رقابت‌ها برخوردار بودند.

برندگان جمهوری خواه در دوره های 6 و 10 در انتخابات نوامبر بیش از رقبای دموکرات خود محبوبیت زیادی دارند.

رابرت وایت سابقه کمپین‌های موفق شورشی را دارد و در سال 2016 یکی از اعضای مستقر را برای یک کرسی شورای عالی خلع کرد.

آنچه در انتخابات مقدماتی سه شنبه باید تماشا کرد:

آلاباما

رئیس جمهور سابق، که سابقه موفقیت آمیزی در حمایت از نامزدهای برنده در انتخابات میان دوره ای امسال دارد، منتظر بود تا برای کمک به جلوگیری از شرمساری حمایت از نامزد بازنده در یک رقابت پرمخاطب، تاییدیه ای انجام دهد.

رقابت دموکرات‌ها برای تصدی سمت وزیر امور خارجه، سرفصل دور دوم سه‌شنبه در جورجیا است، در حالی که جمهوری‌خواهان سه نامزدی کنگره را تعیین خواهند کرد.

یکی دیگر از نامزدهای برتر، مایک دورانت، که بیشتر به عنوان خلبان هلیکوپتری شناخته می شود که در نبرد سال 1993 در سومالی به اسارت درآمده بود که در کتاب و فیلم “Black Hawk Down” شرح داده شده است، در جایگاه سوم قرار گرفت و نتوانست به دور دوم راه یابد.

ایالت واشنگتن

در ویرجینیا، رای دهندگان نامزدهای جمهوری خواه را برای مقابله با نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده در دو منطقه بسیار رقابتی در کشور انتخاب خواهند کرد.

بروکز توسط سناتور تد کروز تگزاس و سناتور کنتاکی، رند پل، که هر دو با او در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، حمایت شده است. بریت در دور دوم انتخابات روز سه‌شنبه با مزیت جمع‌آوری کمک‌های مالی و تأیید جدید ترامپ که چند هفته پس از انتخابات مقدماتی ارائه شد، وارد دور دوم انتخابات شد.

گرجستان

بریت، رئیس سابق دفتر شلبی و رهبر سابق یک گروه تجاری ایالتی، بیشترین آرا را در انتخابات مقدماتی ماه گذشته به دست آورد و تقریباً 45 درصد از آرا را به خود اختصاص داد در حالی که بروکس 29 درصد آرا را به خود اختصاص داد. بریت برای برنده شدن کامل و اجتناب از دور دوم باید بیش از 50 درصد آرا را به دست می آورد.

رافن اسپرگر در انتخابات مقدماتی خود در 24 مه از سوی جودی هایس، نماینده ایالات متحده، که توسط ترامپ حمایت شده بود، مقابله کرد. ترامپ رافنسپرگر را به دلیل رد تلاش‌های او برای «یافتن» آرای کافی برای براندازی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 این ایالت، هدف اصلی قرار داد.

تریون وایت آشکارا از روح شهردار فقید دی سی، ماریون بری، استفاده می کند که در میان بسیاری از شهروندان واشنگتن همچنان یک چهره بحث برانگیز اما محبوب باقی مانده است. وایت در سال 2018 به دلیل ادعای اینکه روچیلدها، یک سلسله بانکداری یهودی و موضوع مکرر توطئه یهودی ستیزانه، شرایط آب و هوایی واشنگتن را کنترل می کنند مورد انتقاد قرار گرفت. او بعداً گفت که نمی‌دانست نظرش می‌تواند به عنوان یهودستیزی تعبیر شود.

نویسندگان آسوشیتدپرس جف امی در آتلانتا، سارا رنکین در ریچموند، ویرجینیا، اشرف خلیل در واشنگتن، و اندرو دمیلو در لیتل راک، آرک، در این گزارش مشارکت داشتند.



Source link

در ناحیه ششم در حومه شمالی آتلانتا، ریچ مک کورمیک، پزشک اورژانس در تلاش است تا جیک ایوانز، وکیل مورد حمایت ترامپ را متوقف کند. این رقابت حول محور اتهامات هر نامزد مبنی بر اینکه دیگری به اندازه کافی محافظه کار نیست، می چرخد.

باوزر، شهردار دو دوره واشنگتن دی سی، در تلاش است تا از چالش های یک جفت عضو شورا جلوگیری کند زیرا این منطقه با افزایش نرخ جرم و جنایت و نگرانی های بی خانمانی دست و پنجه نرم می کند.

انتخابات مقدماتی دموکرات ها اساساً در مورد رقابت شهرداری در واشنگتن دی سی که عمیقاً آبی رنگ است، تصمیم می گیرد

ترامپ برای اولین بار در بهار 2021 از مو بروکس، نماینده ایالات متحده حمایت کرد. این تایید برای نزدیک به یک سال پابرجا بود تا اینکه ترامپ آن را لغو کرد، زیرا گروه محافظه کار در نظرسنجی ها ضعیف شده بود. رئیس‌جمهور سابق وقت خود را برای صدور تأییدیه دوم صرف کرد و از کیتی بریت در رقابت‌های انتخاباتی فقط پس از اینکه او به عنوان برترین رأی‌دهنده در انتخابات مقدماتی ۲۴ ماه مه این ایالت ظاهر شد، حمایت کرد.

ویرجینیا

رقبای اصلی او رابرت وایت و تریون وایت هستند که نسبتی با یکدیگر ندارند. هر دو Bowser را متهم می‌کنند که در بحبوحه افزایش نرخ جرایم خشونت‌آمیز و حمایت از توسعه‌دهندگان، به دلیل اینکه هزینه‌های مارپیچ زندگی خانواده‌های سیاه‌پوست را از شهر خارج می‌کند، با مسائل مربوط به امنیت عمومی برخورد نادرست کرده است.

___

در ناحیه هفتم ویرجینیای مرکزی، شش نامزد برای مقابله با نماینده دموکرات، ابیگیل اسپانبرگر، افسر سابق سیا تلاش می کنند.

باوزر دوره دوم پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است که باعث شد بارها و بارها با ترامپ روبرو شود و در یک طناب عمومی بین اداره پلیس خودش و ائتلافی از فعالان به رهبری زندگی سیاه پوستان مهم است. او بر سر نیاز به رهبری ثابت شده و تاریخچه خود به عنوان یکی از چهره های تلاش مداوم واشنگتن برای کسب ایالت مبارزه می کند.

بی نگوین، نماینده ایالتی، با حمایت استیسی آبرامز، نامزد فرمانداری دموکرات، در تلاش است تا نماینده سابق ایالتی دی داوکینز-هایگلر را در رقابت برای وزیر امور خارجه شکست دهد. برنده در پاییز با وزیر امور خارجه جمهوری خواه برد رافنسپرگر روبرو خواهد شد.

دو ماه بعد، ترامپ حمایت خود را از بروکز اعلام کرد و به نماینده شش دوره کنگره که به صدور گواهینامه انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعتراض کرده بود و در راهپیمایی «سرقت را متوقف کنید» که قبل از قیام 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا سخنرانی کرد، جایزه داد.