در دادخواست می گوید: تپانچه به طور خطرناکی معیوب شلیک می کند، حتی اگر به ماشه آن دست نزنید

کسانی که از این شرکت شکایت می کنند از چندین ایالت از جمله کانکتیکات، جورجیا، تگزاس، ویرجینیا، لوئیزیانا، ماساچوست، واشنگتن و غیره هستند.

اسلحه در غلاف خود منفجر می شود

بر اساس این شکایت، سیگ ساور به سهل انگاری، طراحی اسلحه معیوب و شیوه های بازاریابی فریبنده ناعادلانه متهم شده است.

در ادامه دادخواست به چند نمونه دیگر اشاره می کند که شاکیان بدون فشار دادن ماشه توسط تپانچه مجروح شدند. به دنبال جبران خسارت و جبران خسارت برای شاکیان است.

در این شکایت آمده است که در آن زمان، او یک دست و پا زدن چوبی کوچک را روی صندلی که در آن تپانچه غلاف دار او قرار داشت، پرتاب کرد. سپس پارو “اتفاقا” به تپانچه برخورد کرد و شلیک کرد.

بر اساس شکایتی که شاکیان در سراسر کشور به نمایندگی از شاکیان در سراسر کشور به نمایندگی از شاکیان در سراسر کشور، با شلیک غیرمنتظره پیستوله Sig Sauer P320 Pistol P320 خود، 20 شاکی نام‌شان در این دادخواست، قربانی گلوله شدند.

در یک مورد، یک سرباز ایالت پنسیلوانیا هنگامی که تپانچه Sig Sauer یک سرباز دیگر بدون دست زدن به ماشه در طول یک دوره آموزشی ایمنی در سال 2015 شلیک کرد، کشته شد.

در این شکایت آمده است: «بیش از 100 مورد (و احتمالاً چندین مورد دیگر) از تخلیه ناخواسته Sig Sauer در زمانی که کاربر معتقد بود ماشه را فشار نداده است، رخ داده است که بسیاری از آنها باعث آسیب شدید به کاربران و/یا اطرافیان شده است.

این زن و مرد افسران بسیار آموزش دیده، کهنه سربازان، و کاربران مسئولیت پذیر و آگاه از اسلحه بودند که به سیگ ساوئر اعتماد کردند، غافل از اینکه اسلحه ای که استفاده می کردند برای خود و اطرافیانشان خطرناک بود. وکلای مدافع شاکیان، رابرت دبلیو. زیمرمن، در انتشار خبری در اول دسامبر گفت.

بر اساس این خبر، انتظار می‌رود که شکایت‌های بیشتری علیه سیگ ساوئر به نمایندگی از قربانیان دیگر تشکیل شود.

در این دادخواست، این تپانچه “خطرناک ترین تپانچه برای کاربرانش که در بازار ایالات متحده فروخته می شود” نامیده می شود.

بر اساس این شکایت، بسیاری از شاکیانی که از سیگ ساوئر شکایت کرده بودند، زمانی که تپانچه P320 به طور تصادفی در غلاف آنها منفجر شد، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند.

رابرت جی. مونگلوزی، یکی دیگر از وکیل مدافع شاکیان، در بیانیه ای گفت: «تنها راه برای جلوگیری از ادامه فروش این سلاح خطرناک سیگ سائر از طریق دادگاه است».

بر اساس این شکایت، در طول یک تمرین در تنسی، تپانچه P320 او “به طور ناگهانی و غیرمنتظره” “در حالی که در غلاف خود بود” شلیک کرد، که باعث شد در دسامبر 2020 یک گلوله به لگن راست او منفجر شود. این منجر به از دست دادن خون، آسیب عصبی، ضربه روحی و غیره شد.

بر اساس این دادخواست، فرد دیگری که قبلاً تجربه آموزش اسلحه گرم را نیز داشت، در روز 7 نوامبر زمانی که P320 خودش در چرمی بود، به هر دو پا شلیک شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این شرکت “ادعاهایی مبنی بر اینکه تپانچه مستعد تخلیه بدون استفاده از ماشه است” را رد کرد.

پروفسور پس از دویدن از یک پله شکسته سقوط کرد و جان باخت. حالا همسرش شکایت کرده است



منبع

این دعوی که خواستار محاکمه توسط هیئت منصفه است، استدلال می کند که شرکت از حوادث قبلی در مورد انفجار اسلحه ها بدون کشیدن ماشه آگاه بوده و چندین مثال ذکر می کند.

یک تفنگ‌ساز قول داد یکی از تپانچه‌هایش که در ایالات متحده فروخته می‌شود «مگر شما بخواهید شلیک نمی‌کند» – اما یک دادخواست فدرال جدید استدلال می‌کند که این یک دروغ است.

مک کلاچی نیوز با سیگ ساوئر تماس گرفت که در وب سایت خود می گوید که به فروش تسلیحات به ارتش های جهانی، مجریان قانون و غیره افتخار می کند تا در 4 دسامبر نظر بدهد و بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

دادخواست می گوید که نقص زودپز باعث انفجار مواد غذایی شده و زن نبراسکا را داغ کرده است

دادخواست می گوید والمارت می دانست که مدیر قبل از تیراندازی دسته جمعی در فروشگاه ویرجینیا “خشونت آمیز” بوده است

سامانتا پیات، سخنگوی سیگ سائر، در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت که این تپانچه «برای شلیک در هنگام کشیده شدن ماشه طراحی شده است» و افزود: «شامل ایمنی‌های داخلی است که از تخلیه اسلحه بدون کشش ماشه جلوگیری می‌کند».

بر اساس این شکایت، یک گلوله به ران های راست و چپ وی اصابت کرده که منجر به جراحات جسمی و تروما شده است.

وکیل گفت: ناحیه مدرسه 15.75 میلیون دلار برای مرگ یک نوجوان 13 ساله در کالیفرنیا به دلیل آسم پرداخت می کند.

در این شکایت آمده است که در موقعیتی دیگر، معاون کلانتر شهرستان پاسکو در فلوریدا در حالی که «کمربند وظیفه خود را می‌بست» مورد اصابت گلوله تپانچه‌ای قرار گرفت.

شکایتی که در 30 نوامبر در دادگاه فدرال در ایالت نیوهمپشایر ارائه شد، زندگی کاربران باتجربه اسلحه، که از Sig Sauer، Inc. شکایت می کنند، توسط “تپانچه به طور خطرناکی معیوب” این شرکت “آغاز” شد.

بر اساس این شکایت، زمانی که گلوله به زانویش اصابت کرد، او «هرگز به ماشه دست نزد و قصد شلیک اسلحه را نداشت».

در این شکایت آمده است که این شامل یک مامور اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده است که تجربه “آموزش گسترده سلاح گرم” داشته است.