در حال مبارزه با آینده QB Derek Carr با Raiders زیر سوال است

مک دانیلز گفت: “برای اینکه بتوانیم در این زمان از سال برنده شویم و سازنده باشیم، در تهاجمی باید توپ را بهتر از آنچه در این یک ماه و نیم گذشته پرتاب کردیم، پرتاب کنید.” به‌رغم آن، در کل توانسته‌ایم برخی را ببریم، اما واضح است که هدف این نیست. هدف این خواهد بود که سازنده تر از آنچه بوده ایم باشیم.”

___

مک دانیلز گفت: “من فکر می کنم این امکان وجود دارد که بدون توجه به موقعیت، کار درست را انجام دهیم.”

صدمات

هندرسون، نور (AP) – اگر درک کار بخواهد فصل آینده به لاس وگاس رایدرز بازگردد، همانطور که گفته است، در ماه گذشته کار زیادی برای کمک به پرونده خود انجام نداده است.

اینکه در بلندمدت چه چیزی می تواند درست باشد، نامشخص است.

شماره کلید

مک دانیلز وقتی از او پرسیده شد که آیا کار را در ترکیب اصلی نگه می‌دارد، دقیقاً به جدول نپرداخت.

مراحل بعدی

مک دانیلز گفت که جونز و LB Denzel Perryman (شانه) می توانند برای فصل کار کنند. LB Divine Deablo (ساعد) واجد شرایط خارج شدن از ذخیره مصدوم است، اما مک دانیلز گفت که نمی داند آیا Deablo فعال خواهد شد یا خیر.

رایدرز در دو بازی از سه بازی گذشته خود اشتباه نکردند و در هر سه بازی توپ را از دست ندادند. آنها یک شکست در هفت بازی گذشته و چهار بازی در تمام فصل داشته اند. لاس وگاس با دالاس کابوی ها برای برتری لیگ در شکست های شکست خورده در هر بازی با 0.2 برابر است.

سهام پایین

کار در دو باخت اخیر Raiders، او به سختی بیش از نیمی از پاس های خود را کامل کرده است و میانگین 155.5 یارد را با یک پاس تاچ داون و 5 پیک انجام داده است.

چه کار می کند

چه چیزی به کمک نیاز دارد

Carr در طول 9 سال خود حداقل یک کوارتربک بالاتر از حد متوسط ​​بوده است و سال گذشته با یک بازی دیرهنگام، Raiders را به سیزن پس فرستاد. اما این فقط دومین حضور در پلی آف فرنچایز با کار پشت مرکز بود.

جاش مک دانیلز، مربی رایدرز، دوشنبه گفت که کار تنها مسئول اجرای بازی پاس نیست، اما او اذعان کرد که این حمله در سطح قابل قبولی انجام نشده است.

لوک مسترسون تازه‌کار با 10 تکل، دومین مجموع دو رقمی متوالی او را رهبری کرد. او تا 13 نوامبر مقابل ایندیاناپولیس کلتز شروع نکرد و قبل از آن به جز دو اسنپ در ابتدای فصل، در دفاع بازی نکرده بود. Raiders یک جواهر به عنوان یک عامل آزاد بدون پیش‌نویس پیدا کردند.

یک مصدومیت جدی در دو بازی پایانی به این معنی است که کار 33 میلیون دلار دریافت می‌کند، بنابراین انگیزه‌ای برای نیمکت‌نشینی یک کوارتربک سخت‌گیر وجود خواهد داشت و خطر آسیب دیدن او وجود ندارد.

انبار کنید

اگر کار دو بازی آخر را انجام دهد و پیشرفت نکند، رایدرها می توانند به این نتیجه برسند که باید شانس خود را با یک کوارتربک متفاوت استفاده کنند.

کار بعد از بازی گفت: “وقتی بهترین کار را انجام نمی دهید، تیم خود را ناامید می کنید، سازمان و هواداران را ناامید می کنید.” “این قلب شما را می شکند. در پایان روز، هیچ کس اهمیت نمی دهد. دوباره بلند شو و ادامه بده.»

15 – مجموع ضربات جاش جاکوبز مقابل فولادی ها. او هم از این موضوع خوشحال نشد و گفت که تیم باید بیشتر به بازی دویدن متعهد می شد.

مدیریت می‌تواند نگاهی به بازار نمایندگان آزاد بیندازد، اگرچه به نظر می‌رسد گزینه‌های کمی بهتر از Carr وجود دارد. این پروژه به‌عنوان یکی از بهترین پیش‌نویس‌ها برای کوارتربک‌ها محسوب می‌شود، اما تاریخ نشان داده است که حتی آن‌هایی که بالا گرفته‌اند نیز اغلب موفق نمی‌شوند.

رایدرز در آن بازی ها 2-2 است، با باخت های لحظه آخری در لس آنجلس رامز و پیتسبورگ که آنها را از رقابت جدی پلی آف حذف کرده است. لاس وگاس پشت سر چهار تیم حبابی دیگر برای فصل بعد با دو هفته باقی مانده است.

فراتر از بازی در زمین، پیامدهای مالی نیز وجود دارد.

Raiders یکشنبه به خانه بازگشته اند تا با قهرمان NFC West سان فرانسیسکو روبرو شوند.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

کار در ماه آوریل یک تمدید سه ساله امضا کرد که در آن 33 میلیون دلار برای سال 2023 تضمین می شود، مگر اینکه رایدرها قبل از 15 فوریه ادامه دهند. اگر این کار را انجام دهند، سقف دستمزد او 5.6 میلیون دلار خواهد بود.

پس از مدتی که Raiders 16 اخراج در پنج بازی را ثبت کرد، آنها به فرم اولیه فصل خود بازگشته اند و در دو بازی گذشته صفر بوده است. لاس وگاس در هشت بازی اول خود در مجموع 9 اخراج را به دست آورد. حضور دی چندلر جونز به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج که روز شنبه متحمل شد کمکی نمی کند.

او در هیچ یک از چهار بازی گذشته خود بیش از 55 درصد پاس های خود را کامل نکرده است و در این بازه بیش از 7 پاس توپ (هفت) نسبت به تاچ داون (6 پاس) ارسال کرده است.

در باخت شنبه شب 13-10 در پیتسبورگ، کار یک درایو 14 بازی و 72 یارد – پاس کردن به 55 یارد – طراحی کرد تا بازی را شروع کند و Raiders را 7-0 جلو بیاندازد. لاس وگاس در ادامه بازی فقط یک گل از میدان به ثمر رساند و کار 119 یارد پرتاب کرد.