در حالی که به نظر می رسد مسیر کنگره برای اقدامات تغییرات آب و هوایی بسته می شود، بایدن اقدامات اجرایی را اعلام کند

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی، روز سه‌شنبه گفت که تغییرات آب‌وهوایی «یک موضوع امنیت ملی» است. وی خاطرنشان کرد که زیرساخت ها در حال حاضر تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند، مانند میلیون ها دلار سرمایه گذاری در پایگاه های دریایی نورفولک برای بهبود زیرساخت های تحت تأثیر افزایش سطح دریا.

میخواهی بیشتر بدانی؟ این چیزی است که شما از دست داده اید

اگر بایدن در هفته های آینده وضعیت اضطراری آب و هوایی را اعلام کند، به دولت فدرال اجازه می دهد تا از بودجه خاصی برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی استفاده کند.

اعلامیه بایدن پس از آن صورت می گیرد که وی با فشار فزاینده ای از سوی فعالان آب و هوا و برخی دموکرات ها در کنگره آمریکا مواجه شده است.

انرژی باد: اقدام جدید همچنین شامل تقویت صنعت بادی فراساحلی داخلی خواهد بود.

  • پس از اینکه مانچین گفت که از بسته آشتی در صورتی که مقرراتی برای تغییرات آب و هوایی داشته باشد، حمایت نخواهد کرد، بایدن گفت که «از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد» و اقدامات اجرایی اقلیم را صادر خواهد کرد.

    واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه اقدامات اجرایی جدیدی را برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا اعلام خواهد کرد زیرا دستور کار قانونی او برای مبارزه با بحران با شکست در کنگره مواجه شده است.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن اقدامات اجرایی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را اعلام کند



  • منبع

    اقدامات آینده؟: کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت، در حالی که بایدن وضعیت اضطراری آب و هوایی چهارشنبه را صادر نمی کند، اما هنوز روی میز است.

    برترین غذاهای آماده

    به ربکا مورین در توییتر @RebeccaMorin_ برسید

    رئیس جمهور هر کاری که می تواند برای مقابله با آب و هوا و بحران آب و هوا انجام خواهد داد. ژان پیر روز سه شنبه گفت که انجام اقدامات اقلیمی بسیار مهم است، مهم است.

  • توقف اعلام: بایدن اقدامات اجرایی جدید خود را طی بازدید از یک نیروگاه برق سابق در سامرست، ماساچوست، که در حال تبدیل شدن به قطب تولید کابل برای حمایت از صنعت بادی فراساحلی ماساچوست است، اعلام خواهد کرد.

  • مبارزه با گرما: اقدامات بایدن در روز چهارشنبه شامل بودجه جدید برای برنامه ساخت زیرساخت‌ها و جوامع انعطاف‌پذیر (BRIC) آژانس مدیریت اضطراری فدرال برای محافظت از جوامع در مواجهه با گرمای شدید می‌شود. هدف پروژه های تحت این برنامه کاهش خطراتی است که جوامع از بلایا و مخاطرات طبیعی با آن روبرو هستند.

  • شکست کاپیتول هیل: پس از اینکه سناتور مانچین دستور کار داخلی را محکوم کرد، بایدن قول “اقدامات اجرایی قوی” در مورد تغییرات آب و هوایی را داد

    اجازه دهید توضیح دهیم: “صفر خالص”؟ “کربن خنثی”؟ اصطلاحات تغییر اقلیم شما را گیج کرد؟

    بهره وری انرژی: انرژی سبز برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی عالی است. استفاده نکردن از آن بهتر است.

    این اقدامات در حالی انجام می شود که بعید به نظر می رسد کنگره در مورد تغییرات آب و هوایی حرکت کند. سناتور جو مانچین، DW. وی، هفته گذشته به چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، DN.Y گفت که از لایحه مصالحه – یک مانور قانونی که به دموکرات‌ها اجازه می‌دهد لایحه‌ای را بدون حمایت جمهوری‌خواهان تصویب کنند – که مفاد مربوط به انرژی و آب و هوا یا افزایش مالیات‌ها را دارد، حمایت نخواهد کرد. در مورد ثروتمندترین آمریکایی ها و شرکت ها.

    آخرین