در جورجیا، سرعت واکر در پایان متحدان جمهوریخواه را نگران می کند

اما به مدت پنج روز، واکر از مسیر کمپین دور بود.

زولر گفت اگر تصمیمی که رای‌دهندگان می‌گیرند ترجیح آن‌ها بین جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن و جمهوری‌خواه را منعکس می‌کند، «پس هرشل واکر فرصتی دارد». او افزود: «اگر انتخاب کاملاً بر اساس این دو مرد باشد، بسیار دشوارتر است.»

دموکرات‌ها تا حد زیادی بر عقب راندن پایگاه سیاسی خود برای رای دادن تمرکز کرده‌اند، اما جمهوری‌خواهان همچنان در تلاش هستند تا رای‌دهندگان را متقاعد کنند که واکر گزینه درستی است.

شپرد افزود: “من فکر می کنم ما پشت توپ هشت در این یکی هستیم.”

او روز دوشنبه در یک رویداد تبلیغاتی در کامین، جورجیا گفت: «خدا مرا برای این لحظه آماده کرد، زیرا او یک سیاستمدار نمی‌خواست. من یک سیاستمدار نیستم. من می توانم آن فوتبال را اداره کنم. من می توانم مسیر را اجرا کنم. و من تمام کارهای دیگر را انجام می دهم. من آن جنگجویی هستم که خدا به دنبالش بود.»

کمپین او یکی از پرتلاطم‌ترین کمپین‌های اخیر بوده است: مشخص شد که واکر درباره تحصیلات، کسب‌وکار، کمک‌های خیریه‌اش و فعالیت‌هایش در اجرای قانون دروغ گفته یا جزئیاتی مبالغه‌آمیز گفته است. او سابقه رفتار خشونت آمیز و نامنظم، مرتبط با یک بیماری روانی را تصدیق کرد و اتهام تجاوز به همسر سابق را رد نکرد. دو زن مدعی شدند که او از آنها خواسته است که سقط جنین کنند، اگرچه او به عنوان یک نامزد سرسخت ضد سقط جنین نامزد شد. او حساب آنها را تکذیب کرد. او مرتباً سخنرانی های پرمخاطبی را ایراد می کرد که دموکرات ها با خوشحالی آن را به طور گسترده پخش می کردند.

شاید مهم ترین جانشین واکر، کمپ باشد، که در حالی که کمی بیش از 200000 رای بیشتر از واکر به دست آورد، دوباره انتخاب شد. کمپین واکر، کمپ را به عنوان صدایی تأثیرگذار با محافظه‌کاران و میانه‌روهایی می‌بیند که ممکن است انگیزه رای دادن به واکر را داشته باشند. فرماندار کارکنان و منابع را به هدف واکر کمک کرده است و در کنار واکر در یک رویداد کمپین و جمع آوری کمک مالی ظاهر شده است. او همچنین از طرف واکر تبلیغی را با جذابیت مستقیم به دوربین برای رای دهندگان قطع کرد.

با این حال، دنت گفت، با وجود تمام هزینه‌هایشان علیه واکر، دموکرات‌ها «هنوز نتوانسته‌اند او را تکان دهند».

بر اساس گزارش AdImpact ردیاب داده های تبلیغاتی، در سه هفته اول دور دوم انتخابات چهار هفته ای، دموکرات ها تقریباً 46 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی هزینه کردند، در حالی که جمهوری خواهان کمی بیش از 20 میلیون دلار هزینه کردند.

جیسون شپرد، رئیس سابق حزب جمهوری خواه کانتی کاب، با اشاره به انتقال از یک کمپین انتخاباتی عمومی به دور دوم دور دوم گفت: «ما تقریباً به زمان کمی بیشتر نیاز داریم تا کمپین هرشل همه چیز را از بین ببرد. شایان ذکر است، مبارزات انتخاباتی دور دوم با قانون مورد حمایت جمهوری خواهان که در سال گذشته تصویب شد، از 9 هفته به چهار هفته کاهش یافت.

مشارکت بسیار مهم خواهد بود. به گفته وزیر امور خارجه جورجیا، بیش از 800000 نفر تا کنون رای داده اند که از میزان مشارکت در دوره رای گیری زودهنگام انتخابات عمومی 2018 پیشی گرفته است. افزایش مشارکت در سراسر ایالت، از جمله به شهرستان هایی که واکر برنده شد و منطقه مترو آتلانتا با رنگ آبی عمیق گسترش می یابد.

با این حال، چندین چهره ملی جمهوری خواه به مبارزات انتخاباتی خود در کنار واکر در تلاش برای برانگیختن شور و شوق در میان رای دهندگان پایه و کسری از میانه روها در حومه شهر ادامه داده اند. رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، روز سه شنبه با واکر همراه با نماینده مجلس نمایندگان، مارکوین مولین، سناتور منتخب جمهوری خواه از اوکلاهاما، برخورد کرد.

کمپین واکر نیز تبلیغات منفی در مورد Warnock اجرا کرده است. یکی از امواج رادیویی در بازارهای اصلی روز سه‌شنبه بازبینی یک اختلاف خانگی در سال 2020 بین سناتور و همسر سابقش و همچنین ادعاهایی مبنی بر اینکه یک ساختمان آپارتمانی مرتبط با کلیسای باپتیست Ebenezer در آتلانتا، جایی که وارناک کشیش ارشد است، در محقر نگهداری می‌شود. شرایط و اینکه کارکنان آن مستاجران را به دلیل بدهی های معوق کم تهدید به اخراج می کنند.

رالف رید، یکی از حامیان واکر و بنیانگذار ائتلاف ایمان و آزادی، گفت: «برای فرماندار کمپ بسیار مهم بوده است که هرشل را به یک ورزش تیمی تبدیل کند. این یک پیام محرک برای رای دهندگان تحصیلکرده دانشگاهی و حومه شهر خواهد بود که ممکن است قبلاً خودداری کرده باشند یا تمایلی به شرکت نداشته باشند.»

در یکی از نشانه‌های پیگیری واکر برای رأی‌دهندگان میانه‌رو، کمپین او این هفته با دستیاران ترامپ، یک خیر سیاسی، موافقت کرد که رئیس‌جمهور سابق برای واکر در جورجیا کمپین تبلیغاتی انجام ندهد.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

با این حال، واکر، ستاره سابق فوتبال، در اوایل این ماه 1.9 میلیون رای به دست آورد – 37000 رای کمتر از Warnock و تقریبا 60000 رای کمتر از آستانه 50 درصدی که می توانست به طور کامل در انتخابات پیروز شود.

هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان خاطرنشان می‌کنند که دور از حساب کردن واکر هستند. بر اساس نظرسنجی اخیر، این رقابت همچنان در حاشیه خطا قرار دارد. دموکرات ها در انتخابات عمومی نیز از جمهوری خواهان پیشی گرفتند و بیش از 100 میلیون دلار در مقابل 76 میلیون دلاری که جمهوری خواهان خرج کردند، سرازیر شدند.

شپرد گفت که تصمیم واکر برای عدم کمپین تبلیغاتی در روز شکرگزاری تنها یکی از انتخاب های نگران کننده بود. او همچنین به مجموعه ای از نامه های ارسال شده توسط حزب جمهوری خواه جورجیا اشاره کرد که رای دهندگان را تشویق می کرد تا محل های رای گیری خود را که حاوی کدهای QR شکسته است، به عنوان نمونه هایی از سازماندهی ضعیف بیابند. و او نگرانی خود را در مورد جریان مداوم تبلیغات حمایت از وارناک، یک سناتور و کشیش دوره اول، در رادیو گفتگوی محافظه کار و ایستگاه های مسیحی معاصر ابراز کرد.

در شرایطی که اکثریت دموکرات ها در سنای ایالات متحده از قبل تامین شده است، هر دو حزب تلاش کرده اند تا رقابت را با شرایط همه یا هیچ شکل دهند. با این حال، دور دوم تعیین خواهد کرد که آیا دموکرات‌ها پنجاه و یکمین کرسی را به دست می‌آورند یا نه، شاید راه را برای برخی انتصابات قضایی آسان کند. همچنین موقعیت دموکرات ها را به عنوان رقیب در یک پایگاه جمهوری خواهان که زمانی پیش می رفت، تثبیت خواهد کرد.

وارناک این اتهامات را محکوم کرده و آن را تلاشی “ناامیدانه” برای لکه دار کردن نام کلیسای خود دانسته است. او در ماه اکتبر به خبرنگاران گفت که امسال هیچگونه اخراج در ساختمان آپارتمان صورت نگرفته است. یکی از نمایندگان این مجتمع به نیویورک تایمز گفت که از سال 2020 تاکنون هیچ گونه اخراج انجام نشده است.

نمایندگان واکر به سوالات در مورد استراتژی بسته شدن او پاسخ ندادند. متحدان او گفته اند که او تعهدات شخصی داشت که او را از تبلیغات انتخاباتی آخر هفته گذشته باز داشت، از جمله مراسم یادبود مربی سابق فوتبال دانشگاه جورجیا، وینس دولی، در روز جمعه و جشن تولد 85 سالگی مادرش در روز شنبه.

مارتا زولر، مجری رادیویی محافظه‌کار مستقر در جورجیا و دستیار سابق فرماندار برایان کمپ و سناتور سابق دیوید پردو، هر دو جمهوری‌خواه، گفت: «در حالی که مطمئناً مردم برای انتخاب او سخت کار می‌کنند، اما با نگرانی‌هایی مواجه می‌شوند.

دیگر جمهوری‌خواهان برجسته، از جمله نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، در چند روز گذشته اسامی خود را به ایمیل‌های جمع‌آوری کمک مالی برای واکر پیوست کرده‌اند، اما در دور دوم انتخابات حضوری نشان نداده‌اند. .

واکر به سؤالات مربوط به این موضوع پاسخ نداده است. او تا حد زیادی صحبت با خبرنگاران را متوقف کرده است. او همچنین در این هفته به طور قابل توجهی سکوت کرد، زیرا سایر جمهوری خواهان جورجیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به دلیل میزبانی از کانیه وست و نیک فوئنتس، دو شخصیتی که اظهارات نژادپرستانه و یهودی ستیزانه داشتند، در باشگاه خصوصی وی در فلوریدا محکوم کردند.

تصمیم برای کنار گذاشتن کمپین انتخاباتی در تعطیلات مهم تعطیلات آخر هفته شکرگزاری، متحدان جمهوریخواه واکر را ناامیدی و نگرانی در مورد استراتژی مبارزات انتخاباتی او در آخرین مرحله انتخابات اضافه کاری در برابر سناتور رافائل وارناک اعلام کرد.

آتلانتا – هرشل واکر توسط تبلیغات منفی تلویزیونی غرق شده بود. مخالفان دموکرات او آماده می شدند تا به محض باز شدن درها، پای صندوق های رای برای رای گیری زودهنگام بروند. پس از اتهامات جدید در مورد کیسه‌فروشی، او تنها یک هفته فرصت داشت تا آخرین درخواست‌های خود را برای رأی‌دهندگان در دور دوم برای کرسی سنای جورجیا ارائه کند.

واکر همچنان تحت تاثیر اخبار مخرب قرار گرفته است. هفته گذشته، یکی از مقامات شهرستانی در تگزاس تأیید کرد که واکر برای دریافت معافیت مالیاتی برای خانه‌اش در آنجا درخواست داده است، و از این ملک به عنوان محل سکونت اصلی خود نام می‌برد، حتی با وجود اینکه او به عنوان ساکن جورجیا نامزد می‌شد. این خبر که ابتدا توسط CNN گزارش شد، باعث شکایت دموکرات‌ها شد که از اداره تحقیقات جورجیا و دادستان کل ایالت خواستند بررسی کنند که آیا او با قوانین اقامت تخطی کرده است یا خیر.

جمهوری خواهان اذعان دارند که پیام علیه واکر طنین انداز شده است.

سنجاق روی یک ژاکت در یک رویداد تبلیغاتی برای هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه در دور دوم مجلس سنای جورجیا، در کامینگ، گا. در روز دوشنبه، 28 نوامبر 2022. (داستین چمبرز/نیویورک تایمز)

دموکرات‌ها نیز خواستار کمک‌ها شده‌اند. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، روز پنجشنبه در آتلانتا برای وارناک کمپین انتخاباتی خواهد کرد. و میشل اوباما، بانوی اول سابق، یک سری فراخوان های خودکار را ضبط کرده است که مردم را به رای دادن تشویق می کند.

ریک دنت، مشاور رسانه‌ای که برای نامزدهای هر دو حزب کار کرده و قصد دارد به وارناک رای دهد، گفت: «فکر نمی‌کنم این اغراق باشد که بگوییم هرشل واکر ممکن است ناقص‌ترین نامزد جمهوری‌خواه در کشور امسال باشد.

آنها اشاره می‌کنند که دموکرات‌ها در انتخابات زودهنگام خود از جمهوری‌خواهان شروع کرده‌اند و حزب جمهوری‌خواه را در امواج رادیویی غرق می‌کنند – که 2 به یک از آنها بیشتر خرج می‌کنند. در حالی که کمتر از یک هفته به پایان کار باقی مانده است، زمان برای واکر به سرعت در حال سپری شدن است تا بتواند با محافظه کاران میانه رو که در طول انتخابات عمومی از او حمایت نکردند، نفوذ کند.

سوپر PAC همسو با دموکرات‌های سنا روز چهارشنبه گفت که نزدیک به 6 میلیون دلار برای یک تبلیغ تلویزیونی سخت با تمرکز بر اتهامات خشونت فیزیکی و آزار علیه واکر هزینه خواهد کرد. این تبلیغات لحن غم انگیزی دارد و به نقل از همسر سابق واکر، سیندی گروسمن، پسرش کریستین و یک دوست دختر سابق، همه می گویند که واکر آنها را تهدید کرده است. این نتیجه گیری می کند: “هرشل واکر به سنا تعلق ندارد.”

سنجاق روی یک ژاکت در یک رویداد تبلیغاتی برای هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه در دور دوم مجلس سنای جورجیا، در کامینگ، گا. در روز دوشنبه، 28 نوامبر 2022. (داستین چمبرز/نیویورک تایمز)

کمپ در آگهی می گوید: «هرشل واکر به جورجیا رای خواهد داد – نه یک مهر لاستیکی دیگر برای جو بایدن». به همین دلیل است که من از هرشل حمایت می کنم. و امیدوارم شما هم در رای دادن به او به من بپیوندید.»

زمانی که دموکرات‌ها کنترل سنا را در اوایل ماه جاری به دست آوردند، استدلال برای وفاداری شدید حزبی در گرجستان سخت‌تر شد و سهم ملی در رقابت را کاهش داد.

پیام وارناک به شدت بر تقویت تردید رای دهندگان در مورد واکر متمرکز شده است. در نقطه ای که از دوشنبه در بازارهای اصلی جورجیا شروع به کار کرد، رای دهندگان در حال تماشای یک سری ویدیو از واکر هستند که در آن او برخی از اظهارات عجیب خود، از جمله تفکر در مورد فیلم های خون آشام و گاوهای باردار را بیان می کند. تماشاگران با ناباوری، سردرگمی و خجالت واکنش نشان می دهند.

کمپین واکر به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

واکر با اذعان به عدم تجربه سیاسی خود سعی در مقابله با هجوم انتقاد داشته است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید