“در جنگ با خودمان وقت تلف کردن است”

با این حال، ستاره «Kiss Kiss Bang Bang» و «Sherlock Holmes» نیز اشاره کرد که این فیلم‌ها فقط به خوبی افراد دو طرف دوربین هستند.

“پرتاب سنگ به این صورت… و من در گذشته واکنش‌هایم را داشته‌ام وقتی مردم چیزهایی می‌گفتند که احساس می‌کردم صداقت من را بی‌اعتبار می‌کند… من می‌گویم، “می‌دانی چیست؟ بیایید از کنار آن بگذریم. ما همه یک جامعه هستیم. .”

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

گفتگو پیرامون دنیای سینمایی مارول و جایگاه آن در سینما همچنان ادامه دارد، زیرا ستارگان بیشتری به اظهارات اخیر کوئنتین تارانتینو در مورد این فرنچایز و اینکه چگونه مخاطبان فقط برای دیدن شخصیت ها به سینما می روند، نه ستاره هایی که آنها را بازی می کنند، واکنش نشان می دهند.

رابرت داونی جونیور، ستاره «مرد آهنی» پس از اینکه سیمو لیو و ساموئل ال جکسون هر دو به اظهارات کارگردان «بیل را بکش» پاسخ دادند، جدیدترین بازیگری است که درباره این انتقاد صحبت کرده است.

کارگردان «پالپ فیکشن» پیش از این گفته بود که مخاطبان فیلم های مارول را برای بازیگران نمی بینند.

  • “جای کافی برای همه چیز وجود دارد و خدا را برای “Top Gun: Maverick” و “Avatar: The Way of Water” شکر کنید. این همه چیزی است که باید بگویم. ما به چیزهای بزرگ نیاز داریم تا فضا را برای فیلم هایی مانند “زمان آرماگدون” باز کنیم.”

    رابرت داونی جونیور، ستاره «مرد آهنی» درباره انتقادات مارول کوئنتین تارانتینو اظهار نظر کرد.

  • این بازیگر هنگام صحبت با Deadline در مورد حرفه خود و کار بر روی مستند خود برای نتفلیکس، “Sr.” درباره پدر مرحومش، به این موضوع پرداخت.

    داونی جونیور گفت که ویژگی هایی مانند MCU قطعاً در صنعت نسبت به “شخصیت” اولویت پیدا کرده اند و اذعان کرد که او به این ذهنیت کمک کرده است.

    این بازیگر همچنین خاطرنشان کرد که قبلاً از انتقادها و صحبت‌هایی از این دست آزرده خاطر بود، اما به جایی رسیده است که ترجیح می‌دهد فقط از آن عبور کند.

    این بازیگر در ادامه با بیان اینکه بحث پیرامون MCU بیهوده است، افزود: فکر می کنم از نظر خلاقانه جنگ با خودمان اتلاف وقت است.

    داونی جونیور همچنین اشاره کرد که وقتی فیلم های پرفروش بزرگ میلیاردها دلار در گیشه کسب می کنند، در واقع می تواند به ایجاد فضا برای پروژه های کوچکتر کمک کند.

    داونی جونیور گفت در سینماها “جا برای همه چیز” وجود دارد.

  • وی گفت: فکر می‌کنم در زمان و مکانی هستیم که ناخواسته در آن سهمی داشته‌ام که IP بر اصل و شخصیت ارجحیت دارد، اما این یک تیغ دولبه است.

    داونی جونیور افزود: “یک قطعه از IP فقط به اندازه استعداد انسانی است که برای نشان دادن آن به دست می آورید، و شما می توانید یک IP عالی داشته باشید، حتی اگر از یک نویسنده یا یک گنجینه ملی یک نویسنده و کارگردان باشد، و اگر شما نوع هنرمند مناسبی را ندارید که آن نقش را بازی کند، هرگز نخواهید فهمید که چقدر می توانست خوب باشد.”