در تحقیقات ترامپ، هیئت منصفه بزرگ منهتن به کار خود بازگشته است

از روز دوشنبه گذشته، زمانی که شاهدی موافق رئیس جمهور سابق در برابر هیئت منصفه حاضر شد، اولین باری بود که هیئت در حال استماع شهادت در تحقیقات ترامپ بود. اعضای هیئت منصفه در روز چهارشنبه، یکی از روزهایی که به طور معمول تشکیل جلسه می‌دهند، اصلاً جلسه نداشتند و پنج‌شنبه مسائل دیگری را شنیدند.

ترامپ با انتشار پستی در 18 مارس در پلتفرم رسانه اجتماعی خود که در آن گفته بود انتظار دارد سه شنبه گذشته دستگیر شود، پیش بینی کرد که اتهامات جنایی قریب الوقوع است. او از آن زمان از فقدان کیفرخواست استفاده کرد تا مدعی شود، بدون ارائه مدرکی، تحقیقات به نحوی در حال تزلزل است.

نیویورک (AP) – هیئت منصفه بزرگ منهتن که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد پرداخت‌های بی‌پرده تحقیق می‌کرد، روز دوشنبه برای شنیدن شواهد بیشتر بازگشت و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است از آن خواسته شود درباره کیفرخواست احتمالی رای‌گیری شود، ارائه نشده است.

به گفته یکی از افراد آشنا که به شرط ناشناس ماندن برای بحث در مورد روند محرمانه صحبت کرد، هیئت منصفه اکنون به ترامپ بازگشته است. هنوز مشخص نیست که آیا ممکن است شاهد دیگری در مقابل هیئت فراخوانده شود یا خیر.

رئیس جمهور سابق جمهوری خواه نیز لفاظی های خود را تشدید کرده و هشدار داده است که “مرگ و نابودی احتمالی” با هرگونه کیفرخواست همراه خواهد بود. او همچنین عکسی از خود در حالی که چوب بیسبال در دست دارد در کنار عکسی از دادستان منطقه آلوین براگ، دموکرات، منتشر کرد. ترامپ از براگ، اولین DA سیاه پوست منهتن، به عنوان “حیوان” یاد کرد.



منبع