در اینجا نحوه خنک کردن خیابان های فونیکس با گرم شدن تابستان ها آمده است

خلبان به رویای برادرزاده استیو هارتمن کمک می کند تا پرواز کند

کیت گالگو، شهردار فینیکس، می‌گوید که روسازی به اصطلاح خنک، ۱۰ تا ۱۲ درجه خنک‌تر از آسفالت سنتی است. اکنون حدود 73 مایل از خیابان های شهر با درزگیر پوشانده شده است.

هوندولا گفت: “این مشکلی است که فقط بدتر می شود، بنابراین ما باید بهتر عمل کنیم.” ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم و باید آن را سریع انجام دهیم.»

هوندولا گفت: «ما می‌توانیم با یک فونیکس آینده مواجه شویم که خنک‌تر از امروزی است، حتی با ادامه گرمایش جهانی».

این شهر در حال ایجاد 100 دالان خنک است و صدها درخت را کاشت که سایه آنها می تواند دمای هوای محیط را در مقایسه با آفتاب کامل 30 تا 40 درجه کاهش دهد. فونیکس همچنین در حال آزمایش سقف های بازتابنده و خنک کننده پیاده روها است.

شهرها دو برابر میانگین جهانی گرم می شوند زیرا ساختمان ها و سنگفرش ها گرمای زیادی را جذب و به دام می اندازند. فینیکس، لس آنجلس و میامی، افسران ارشد گرما را برای یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از تأثیرات اغلب کشنده گرمای شدید انتخاب کرده‌اند.

گالیگو گفت: “ما هر تابستان شاهد دمای بالاتر هم در روز و هم خنک شدن کمتر در طول شب هستیم.”

گرما سالانه حدود 300 نفر را در فینیکس می کشد.

دیوید هوندولا، مدیر واکنش و کاهش حرارت، به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «اینجا در فینیکس، تعداد افرادی که هر ساله بر اثر قتل جان خود را از دست می‌دهند، تقریباً برابر با تعداد افرادی است که در اثر گرما جان خود را از دست می‌دهند.

ایالات متحده دو مورد اول آبله میمون را در کودکان تایید کرد



منبع

گالیگو به سی بی اس نیوز گفت: ساکنان ما می گویند که می توانند تفاوت را احساس کنند.

تغییرات آب و هوایی گرما را در گرم ترین و پنجمین شهر بزرگ کشور افزایش می دهد. فونیکس گرم ترین تابستان خود را در سال 2020 با 50 روز در دمای 110 درجه یا بالاتر از آن و رکورد 28 شبی که دما هرگز به زیر 90 درجه نرسید، ثبت کرد.

در روزهای پایانی JJ و Tylee

فینیکس، آریزونا – فینیکس در تلاش است تا با خاکستری کردن خیابان‌های آسفالت سیاه خود بر گرما غلبه کند. یک درزگیر مخصوص به جای جذب خورشید داغ بیابان، منعکس کننده است.