در اینجا درآمد سالانه ای است که برای سقوط در طبقات پایین، متوسط ​​و بالای آمریکا نیاز دارید – به علاوه 3 نکته ساده برای بالا بردن خود از نردبان

خانوارهای با درآمد متوسط ​​در محدوده ای بین این دو عدد قرار گرفتند.

اما به محض اینکه بار بدهی مصرف کننده را در حال افزایش در نظر بگیرید، به نتایجی دست پیدا می کنید که طبقات آنها را به هم می ریزد، به طوری که بسیاری از آمریکایی ها آماده اند تا از نظر وضعیت خود یک یا حتی دو بار سقوط کنند.

برای روشن بودن، «روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید» به معنای برداشتن گام‌هایی برای تقویت مجموعه مهارت‌ها و ارزش واقعی خود در بازار کار یا موقعیت رو به رشد به عنوان یک کارآفرین است. مدارک پیشرفته و آموزش های تخصصی شما را برای جهش آماده می کند.

ممکن است تعجب کنید که کجا می افتید و اگر چنین است، خوش شانس هستید. گزارش Pew 2020 حاوی یک ماشین حساب است که به شما امکان می دهد طبقات خود را تعیین کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایالت، منطقه مترو، درآمد خانوار قبل از مالیات و تعداد اعضای خانواده خود را وارد کنید.

ایده در اینجا این است که اهداف بزرگتر خود را در ذهن داشته باشید. به جای اینکه به خودتان ضربه بزنید، سرسختانه روی آنها متمرکز بمانید. به هر حال، کاهش هزینه‌ها معادل واقعی افزایش حقوق یا دستیابی به «پول پیدا شده» است.

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

به خاطر داشته باشید که داده‌ها مربوط به سال 2018 هستند، اما این یک نقطه شروع عالی است تا به شما ایده دهد که در کجا ایستاده‌اید – و قبل از رسیدن به پله بعدی چقدر باید پیش بروید. در اینجا چند نکته برای کمک به سرعت بخشیدن به این روند وجود دارد.

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.



منبع

Ramsey Solutions در گزارش وضعیت مالی شخصی خود در سال 2023 دریافت که تعداد آمریکایی‌هایی که گزارش کرده‌اند در پرداخت صورت‌حساب‌ها مشکل دارند، طی دو سال گذشته 42 درصد افزایش یافته است، در حالی که بیش از یک نفر از هر سه آمریکایی که بیش از 100000 دلار در سال درآمد دارند، به طور زنده به چک پرداخت می‌شوند.

ممکن است اکنون به سال 2023 رسیده باشیم، اما میلیون‌ها آمریکایی هنوز درگیر فشار مالی سال 2022 هستند. و شاید به این دلیل باشد که بسیاری از دلایلی که سال گذشته را سخت کرده‌اند – تورم سرسخت، نرخ‌های بهره بسیار بالا و اختلالات زنجیره تامین – هنوز بالای سر ما آویزان هستند

از دست نده

ادامه مطلب: خرید بدون کارت اعتباری بازپرداخت فقط از دست دادن پول است – در اینجا نحوه اطمینان از پس انداز جدی را از دست ندهید

روی خودت سرمایه گذاری کن

Pew با استفاده از ارقام سال 2018، تفکیک درآمد طبقاتی را در سال 2020 (بر اساس خانوارهای سه نفره و با تنظیم برای هزینه زندگی در یک منطقه شهری) به شرح زیر تعریف کرد:

  • آیا ترجیح می دهید آمازون بعدی را پیدا کرده و در آن سرمایه گذاری کنید؟ همه چیز را به ارزهای دیجیتال بریزید؟ به خاطر داشته باشید که رسانه ها و دوستان متکبر شما دوست دارند داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارند. اما تنوع بخشیدن و انجام این بازی طولانی – که از استراتژی خرید و نگه داشتن نیز استفاده می کند – از وارن بافت، چارلی مانگر و چارلز براندز میلیاردرهایی را به وجود آورد.

    اما این گزارش همچنین به این نکته اشاره کرد که جغرافیا نقش مهمی در جایی که شما در ترازو قرار می گیرید بازی می کند. از نظر موقعیت مکانی، جکسون، تن 19٪ ارزان تر از میانگین ملی است، در حالی که سانفرانسیسکو-اوکلند-هایوارد تقریبا 32٪ گران تر است.

    یک مطالعه توسط دانشگاه جورج تاون نشان داد که افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند، به طور متوسط ​​31 درصد بیشتر در طول زندگی – به طور متوسط ​​2.8 میلیون دلار – در مقایسه با افرادی که دارای مدرک کاردانی هستند و 84 درصد بیشتر از افرادی که دارای دبیرستان هستند، درآمد کسب می کنند. دیپلم.

    در اینجا درآمد سالانه ای است که برای سقوط در طبقات پایین، متوسط ​​و بالای آمریکا نیاز دارید – به علاوه 3 نکته ساده برای بالا بردن خود از نردبان

    در اینجا درآمد سالیانه ای است که برای کاهش در طبقات پایین، متوسط ​​و بالای آمریکا نیاز دارید —  به علاوه 3 نکته ساده برای بالا بردن خود از نردبان

    طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده، متوسط ​​درآمد سالانه آمریکایی ها در سال 2021 70784 دلار بوده است. اینکه چگونه این از نظر طبقاتی از بین می‌رود می‌تواند پیچیده باشد: زندگی با 70 هزار دلار در روستایی مونتانا بسیار متفاوت از مرکز شهر منهتن است: مکان، مکان، تخصیص، ممکن است بگویید.

    خانوارهای کم درآمد کمتر از 48500 دلار درآمد داشتند.

  • فرآیند بودجه ریزی نباید پیچیده باشد. اغلب از نظر روانی بیش از هر چیز دیگری مضر است. این که بدانید هفته ای دو بار بیرون غذا می خورید یا اشتراک های گران قیمتی دارید که سال ها از آن استفاده نکرده اید، می تواند باعث شود احساس آسیب پذیری کنید.

    با این حال، مرکز تحقیقات پیو کار ستودنی انجام داده است تا داده‌های سرشماری را به معیارهای معنادار تبدیل کند. در گزارشی در سال 2022، آنها دریافتند که درآمد متوسط ​​طبقه متوسط ​​است خانوارها در سال 2020 90,131 دلار بود که 50 درصد از 59,934 دلار در سال 1970، همانطور که با دلار 2020 اندازه گیری شد، افزایش یافت.

    پس از نظر تعلق به طبقه پایین، متوسط ​​یا بالا در کجا قرار می گیرید؟ در اینجا چیزی است که ما پیدا کردیم، همراه با سه راه برای اینکه خود را برای صعود حتی بالاتر آماده کنید.

    درآمد طبقات پایین، متوسط ​​و بالا

    البته، کالج، مدرسه عالی یا آموزش پیشرفته نیاز به پول دارد. اینجاست که به افزایش هزینه‌ها در کنار درآمد کمک می‌کند – جایی که تهیه بودجه وارد می‌شود. این در دنیای پس از همه‌گیری ما از همیشه مهم‌تر است.

    تصمیم به جستجوی مهارت‌های با تقاضای بالا می‌تواند پتانسیل درآمد شما را حتی سریع‌تر افزایش دهد و در این فرآیند ثروت شما را افزایش دهد.

    بودجه بسازید

    مهم نیست که چه طبقه ای را اشغال می کنید یا به دنبال آن هستید، سرمایه گذاری های دیگری را که در طول زمان باعث ثروت می شوند را در نظر داشته باشید: پیوندهای خانوادگی، اوقات فراغت باکیفیت، روابط و پروژه های شور در میان آنها. برای قرض گرفتن از مرحوم استفان کاوی، هنگام بالا رفتن از نردبان موفقیت، مطمئن شوید که به دیوار راست تکیه داده است.

    بعدش چی بخونم

    باز هم، آمریکایی ها در اینجا با مجموعه ای از موانع روانی روبرو هستند. دنبال کردن سرفصل‌های مربوط به سهام پرفروش (و تجربه FOMO) بیشتر با بازی پاوربال مشترک است تا ساختن یک مجموعه قدرتمند. برای این منظور، تنوع بسیار مهم است.

    سهام‌های رشدی مانند تسلا و آمازون جایگاه‌های خود را در یک سبد متنوع دارند، اما ایده این است که آنها را با سرمایه‌گذاری‌های محافظه‌کارانه‌تر، از جمله اوراق قرضه و شرکت‌های مستقر که سود و سود ثابتی ارائه می‌دهند، متعادل کنیم. ترکیبی از سهام محافظه کارانه، سهام رشد، اوراق قرضه و املاک و مستغلات به طور کلی راه امن تری برای دستیابی به اهداف بلندمدت ثروت شما فراهم می کند. صندوق‌های قابل معامله در بورس (مثلاً که ارزش خود را به S&P 500 مرتبط می‌کنند) از آنجایی که حاوی یک سبد سرمایه‌گذاری آماده هستند نیز ایده خوبی هستند.

    خانوارهای با درآمد بالاتر درآمدی بیش از 145500 دلار داشتند.