در اینجا آمده است که چگونه خشکسالی کالیفرنیا در طول طوفان های اخیر بهبود یافت – اما هنوز تا پایان آن فاصله زیادی وجود دارد

خبر بهتر: هیچ یک از ایالت‌ها در خشکسالی «شدید» یا «استثنایی» نیستند. در گوشه شمال غربی ایالت، اکثر شهرستان دل نورته عاری از خشکسالی است.

ناظر خشکسالی ایالات متحده در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه نوشت: «در حالی که آخرین دور باران به بازگشت مخازن کوچک‌تر به میانگین‌های تاریخی کمک کرده است، بسیاری از مخازن بزرگ‌تر هنوز کمتر از میانگین تاریخی برای این زمان از سال هستند.»

در مقابل، مقامات آب ایالتی از ساکنان می خواهند که به نظارت بر مصرف آب خود ادامه دهند، زیرا طبق گزارش قبلی Bee، در زمستان برای آژانس ها برای کاهش محدودیت ها خیلی زود است.

آخرین طوفان در شمال کالیفرنیا برای مدتی باعث بارش باران خفیف در سراسر منطقه شد.

شرایط «خشک غیرعادی» کمتر از یک درصد و وضعیت «متوسط» و «شدید» بیش از سه واحد کاهش یافت. شرایط “خشکسالی شدید” کمتر از یک واحد به صفر رسید، در حالی که وضعیت “خشکسالی استثنایی” برای سومین هفته متوالی در صفر باقی مانده است.

مرکز شهر ساکرامنتو بین ساعت 9 صبح چهارشنبه تا 9 صبح پنجشنبه کمتر از نیم اینچ باران بارید.

بیایید بگوییم که هنوز باید در مصرف آب صرفه جویی کنید.

اینکه می گوییم کالیفرنیا فصل زمستان خود را با آب شروع کرده است، دست کم گرفته شده است.

سطوح بسته برف

برای اولین بار در نزدیک به دو سال، کل ایالت کالیفرنیا شرایط “غیرعادی خشک” را تجربه نمی کند – اگرچه بیشتر این شرایط وجود دارد.

اکثریت کالیفرنیا، یا 92.12 درصد از زمین، حداقل در «خشکسالی متوسط» قرار دارند، در حالی که تقریباً 43 درصد از ایالت شرایط «خشکسالی شدید» را تجربه می‌کنند. اعداد این هفته نسبت به هفته گذشته بهبود یافته است.

UC Berkeley Central Sierra Snow Lab بیش از 29 فوت برف در کل فصل تا کنون اندازه گیری شده است.

آیا باران و برف بیشتری به شمال کالیفرنیا می آید؟

بر اساس این گزارش، بارش برف سنگین صبح پنجشنبه به پایان رسید سرویس ملی هواشناسی، اما طوفان های کوهستانی ادامه خواهد داشت. رانندگان باید منتظر تأثیرات قابل توجه سفر باشند.

داده های مورد استفاده در این نقشه تعاملی که از پایش خشکسالی ایالات متحده جمع آوری شده است، روز پنجشنبه به روز شد. در اینجا شرایط خشکسالی در کالیفرنیا وجود دارد. ببینید منطقه شما به کجا می رسد:

چگونه باران و برف خشکسالی کالیفرنیا را کاهش داده است؟

رشته طوفان های «رودخانه جوی» و برف در ارتفاعات منجر به بهبود خشکسالی شده است، اما هنوز زود است که بگوییم آیا تمام آن آب و هوای مرطوب برای پایان دادن به خشکسالی چند ساله این ایالت کافی بود یا خیر.

طبق گزارش وزارت منابع آب، 52 ایستگاه در سیرا نوادای مرکزی در روز پنجشنبه 248 درصد از وضعیت نرمال گزارش شده است.

اوج فصل برف به طور کلی در 1 آوریل است. از روز پنجشنبه، برف در سراسر کالیفرنیا 129٪ میانگین است.

در مورد زندگی در ساکرامنتو چه می خواهید بدانید؟ از تیم روزنامه نگاری خدمات ما سؤالات مهم خود را در ماژول زیر بپرسید یا به [email protected] ایمیل بزنید.





منبع

بالاخره باران در کالیفرنیا فروکش کرد.

برف نیز حداقل تا دوشنبه رو به پایان است.

نظارت بر خشکسالی ایالات متحده، در یک به روز رسانی هفتگی که روز پنجشنبه منتشر شد، گزارش داد که 99.36 درصد از ایالت حداقل تا 17 ژانویه در وضعیت “غیرعادی خشک” قرار دارند که در مقایسه با 100٪ یک هفته قبل کاهش یافته است.

حرکت در سوزن، هر چند اندک، به این معنی است که رشته طوفان های شدید به طور موقت شرایط خشکسالی را بهبود بخشیده است.

این بدان معنا نیست که خشکسالی تمام شده است.